Redaktør: Fri Debat Mods
Kvinder er attraktive for gruppen, fordi de opdrager børn og dermed kan give Hizb ut-Tahrirs doktriner videre.

Keraz skrev:Ja, bag enhver mand er der en kvinde.

Muhyi al din skrev:Keraz skrev:Ja, bag enhver mand er der en kvinde.
Kvinder er lettere at minpulere med (derfor skal de holdes i kort snor)

MohammadNasser skrev:Hvad Dan Tilmelder man sige enlige hizbuttahrir

MohammadNasser skrev:Det heller ikke til mig min ven....
En af min venners storer brøder har lige tilmeld sig jeg gik ind på ders hjemme side til at finde hans navvn men der var ikke nogen navne eller tilmæling's ting..

MohammadNasser skrev:Det heller ikke til mig min ven....
En af min venners storer brøder har lige tilmeld sig jeg gik ind på ders hjemme side til at finde hans navvn men der var ikke nogen navne eller tilmæling's ting..
Kontakt PET, de har sikkert styr på hvem der er inde og ude.
Mohammad Awaiwi, der er professor i politisk videnskab på Al-Quds Universitet i Jerusalem, vurderer, at Hizb ut-Tahrir i dag er den tredjevigtigste bevægelse i den palæstinensiske sfære efter Hamas og Fatah.
Qirat skrev:Mohammad Awaiwi, der er professor i politisk videnskab på Al-Quds Universitet i Jerusalem, vurderer, at Hizb ut-Tahrir i dag er den tredjevigtigste bevægelse i den palæstinensiske sfære efter Hamas og Fatah.
Så Hizb Ut Tahrir sidder også og fletter fingre sammen med Fatah, mens vores muslimske brødre og søstre bliver martyret af zionisterne i Gaza rundt om hjørnet... hmm

Qirat skrev:Mohammad Awaiwi, der er professor i politisk videnskab på Al-Quds Universitet i Jerusalem, vurderer, at Hizb ut-Tahrir i dag er den tredjevigtigste bevægelse i den palæstinensiske sfære efter Hamas og Fatah.
Så Hizb Ut Tahrir sidder også og fletter fingre sammen med Fatah, mens vores muslimske brødre og søstre bliver martyret af zionisterne i Gaza rundt om hjørnet... hmm

ilhano skrev:Qirat skrev:Mohammad Awaiwi, der er professor i politisk videnskab på Al-Quds Universitet i Jerusalem, vurderer, at Hizb ut-Tahrir i dag er den tredjevigtigste bevægelse i den palæstinensiske sfære efter Hamas og Fatah.
Og du sidder her og skriver indlæg... Hmm
"Fej for egen dør før du fejer for andres"
En stærk ummah? Tror næppe det bliver i min levetid...Desværre, ville ellers gerne have set det
Det eneste vi kan gøre er at lave Dua for vores muslimske søskende og for at vi en dag igen vil rejse os som en stærk ummah.
-----------------------
BTW, I don't care, om de finder vejen til Islam ved hjælp af HT. Sålænge de gør det.
Og vi kan måske lærer noget af HT'er... Lærer af nogle af deres metoder til at tiltrække folk til Islam, men ak nej, vi skal jo altid kritisere hinanden...
_Abdulrahman skrev:Qirat skrev:Mohammad Awaiwi, der er professor i politisk videnskab på Al-Quds Universitet i Jerusalem, vurderer, at Hizb ut-Tahrir i dag er den tredjevigtigste bevægelse i den palæstinensiske sfære efter Hamas og Fatah.
Hvordan kan du få det ud af citatet?
Tredjevigtigste efter Hamas og Fatah. Der bliver ikke sagt noget om samarbejde.
| hvorfor må man ikke komenterer hizb? Forum: Fri Debat Forfatter: Anonymous Svar: 8 |
Hizb-Ut-Tahrir? Forum: Islam Forfatter: Abdul-Qudoos Svar: 1 |
Hizb ut-Tahrir Tråden Forum: Hizb ut-Tahrir Forfatter: Anonymous Svar: 362 |
Hurra! To bosættelser på Vestbredden rømmet Forum: Politik og samfund Forfatter: Erik_Willumsgaard Svar: 9 |
Hizb ut-Tahrir vil stoppe bandekriminalitet Forum: Politik og samfund Forfatter: IslamicMinded Svar: 1 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst