Hvad skal man gøre for at blive medlem af Hizb ut-Tahrir ..
Fra Aisha
> Fred være med jer Alle .. <
Redaktør: Fri Debat Mods
Olcay skrev:Selam Alaykum brødre & søstre![]()
Hvad skal man gøre for at blive medlem af Hizb ut-Tahrir ..
Fra Aisha
> Fred være med jer Alle .. <

Raindrop^ skrev:Olcay, hvis du søger på forummet, under temaer, vil du kunne finde meget om det, så kig lige der først, studér og læs

Jurayj skrev:Ehm er det bare mig eller er der to tråde om det her??

Jurayj skrev:Ehm er det bare mig eller er der to tråde om det her??

Admin retter/sletter nok.
Olcay skrev:Jurayj skrev:Ehm er det bare mig eller er der to tråde om det her??
Haha faktisk 3 ..
Undskylder meget , men min fejl .. Klikkede 3 gange derfor
....Jurayj skrev:Olcay skrev:Jurayj skrev:Ehm er det bare mig eller er der to tråde om det her??
Haha faktisk 3 ..
Undskylder meget , men min fejl .. Klikkede 3 gange derfor
No problemo bror..Sku bare lige sikre mig at det ik var mig der var ved at blive gammel....

Olcay skrev:Hehe ja .. Men det er enhver muslims pligt at genetablere Al-Khilafah - eller være med til at hjælpe

Olcay skrev:Hehe ja .. Men det er enhver muslims pligt at genetablere Al-Khilafah - eller være med til at hjælpe
Jurayj skrev:Olcay skrev:Hehe ja .. Men det er enhver muslims pligt at genetablere Al-Khilafah - eller være med til at hjælpe
Yup bror...Alle er enige om at Al-Khilafah ska tilbage...Men det er fremgangsmåden folk er uenige om...Det er hvordan Al-khilafa ska tilbage grupperne "skændes over"...Og hver grupper har naturligvis deres løsning på dette....Må allah guide os alle, og give os Al-khalifah som den var i profetens tid....
Men lad os ik starte en diskussion....( siger ik at du gør bror).....

AishaAllah skrev:Olcay skrev:Hehe ja .. Men det er enhver muslims pligt at genetablere Al-Khilafah - eller være med til at hjælpe
Hm jeg kan godt lide Hizb ut tahrir.. Og det kommer så ikke nogen ved om at jeg kan lide dem eller ej..
Hehe ja .. Men det er enhver muslims pligt at genetablere Al-Khilafah - eller være med til at hjælpe

Muhyi al din skrev:AishaAllah skrev:Olcay skrev:Hehe ja .. Men det er enhver muslims pligt at genetablere Al-Khilafah - eller være med til at hjælpe
Hm jeg kan godt lide Hizb ut tahrir.. Og det kommer så ikke nogen ved om at jeg kan lide dem eller ej..
Jeg kan ikke lide Hizb, og det kommer så ikke nogen ved, om jeg kan lide dem eller ej
Hehe ja .. Men det er enhver muslims pligt at genetablere Al-Khilafah - eller være med til at hjælpe
Det er også en muslims pligt at gøre jihad, hvorfor melder du dig ikke til al-Qa'ida?
Hvis du ønsker argumenter fra min eller andes side, så læs tidligere tråde. Emnet er udebateret og konklusionen har været, at HT er muligvis meget langt fra sandheden/den rette vej. Så være varsom og træd sikkert. Så er du blevet advaret
Olcay skrev:
Når Når .. Ok

Olcay skrev:Muhyi al din skrev:AishaAllah skrev:Olcay skrev:Hehe ja .. Men det er enhver muslims pligt at genetablere Al-Khilafah - eller være med til at hjælpe
Jeg kan ikke lide Hizb, og det kommer så ikke nogen ved, om jeg kan lide dem eller ej
Det er også en muslims pligt at gøre jihad, hvorfor melder du dig ikke til al-Qa'ida?
Hvis du ønsker argumenter fra min eller andes side, så læs tidligere tråde. Emnet er udebateret og konklusionen har været, at HT er muligvis meget langt fra sandheden/den rette vej. Så være varsom og træd sikkert. Så er du blevet advaret
Når Når .. Ok
Jurayj skrev:Olcay skrev:Muhyi al din skrev:AishaAllah skrev:Olcay skrev:Hehe ja .. Men det er enhver muslims pligt at genetablere Al-Khilafah - eller være med til at hjælpe
Når Når .. Ok
Bror Olcay det ska du ik tage dig af...må allah belønne dig med Jannah for din sidste indlæg...

Jurayj skrev:Olcay skrev:Muhyi al din skrev:AishaAllah skrev:Olcay skrev:Hehe ja .. Men det er enhver muslims pligt at genetablere Al-Khilafah - eller være med til at hjælpe
Når Når .. Ok
Bror Olcay det ska du ik tage dig af...må allah belønne dig med Jannah for din sidste indlæg...
| Danmark bliver etnisk splittet Forum: Politik og samfund Forfatter: Gæst Svar: 29 |
Hizb Forum: Hizb ut-Tahrir Forfatter: grapezable Svar: 4 |
Hvad er sundhed, og hvorfor bliver vi syge? Forum: Fri Debat Forfatter: Fear-God Svar: 0 |
Ærlig talt: Gæst: Afhopper Hizb-ut-Tahrir Forum: Politik og samfund Forfatter: Basima Svar: 84 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst