Hvad skal man gøre for at blive medlem af Hizb ut-Tahrir , Eller Hvordan bliver man medlem af Hizb ut-Tahrir?
Fra Aisha
Fred være med jer Alle

Redaktør: Fri Debat Mods

Olcay skrev:Selam Alaykum brødre & søstre![]()
Hvad skal man gøre for at blive medlem af Hizb ut-Tahrir , Eller Hvordan bliver man medlem af Hizb ut-Tahrir?
Fra Aisha
Fred være med jer Alle

AishaAllah skrev:Olcay skrev:Selam Alaykum brødre & søstre![]()
Fra Aisha
Fred være med jer Alle
Hehe hvor du sød, tak for det bror.. Hehe jeg kunne ikke finde ud af at lave et nyt emne.. Flovt.

oumalkhaire skrev:må jeg spørge, hvad er de?

AishaAllah skrev:oumalkhaire skrev:må jeg spørge, hvad er de?
Hm så vidt jeg ved, så er det parti..
Olcay skrev:AishaAllah skrev:oumalkhaire skrev:må jeg spørge, hvad er de?
Tror ikke lige det er et parti , men en gruppe ?
Tager jeg fejl?

AishaAllah skrev:Olcay skrev:AishaAllah skrev:oumalkhaire skrev:må jeg spørge, hvad er de?
Tager jeg fejl?
Haha måske tager jeg fejl.

AishaAllah skrev:Hehe Olcay er du sikker på det er parti?![]()
![]()

Olcay skrev:AishaAllah skrev:Olcay skrev:AishaAllah skrev:oumalkhaire skrev:må jeg spørge, hvad er de?
Tager jeg fejl?
Undskyld det er et parti
Jurayj skrev:Hvordan man bliver medlem ska jeg ik være klog på...Sikkert noget med at snakke med en derfra, også ska man lave be3a( en slags aftale/medlemskab) eller sådan noget...
Men det er en islamisk Gruppe, og basically det de kæmper for at er at få Khalifatet tilbage...Man kan læse om dem mange steder på nettet bare skriv Hizbu Tahrir på google så popper der hundrede sider frem...
latifah skrev:Olcay skrev:AishaAllah skrev:Olcay skrev:AishaAllah skrev:oumalkhaire skrev:må jeg spørge, hvad er de?
Tager jeg fejl?
Undskyld det er et parti
HAHA:d

AishaAllah skrev:Jurayj skrev:Hvordan man bliver medlem ska jeg ik være klog på...Sikkert noget med at snakke med en derfra, også ska man lave be3a( en slags aftale/medlemskab) eller sådan noget...
Men det er en islamisk Gruppe, og basically det de kæmper for at er at få Khalifatet tilbage...Man kan læse om dem mange steder på nettet bare skriv Hizbu Tahrir på google så popper der hundrede sider frem...
Ja det ved jeg godt, men en som mig er lidt fatsvag, så hvis der står noget på nettet, så det ikke altid jeg kan forstå det.![]()
tak for det.
ma3asalam..
.....622 skrev:Salamu alaikum.
Disse og lignende spørgsmål er blevet stillet før. Ofte er der flere personer som svarer modstridende, uden at have kendskab til Hizb og tråden ender som regl med at skifte emne totalt. Hvad der er mere trist er, at mudderkast på hinanden fører til at tråden bliver låst. Jeg vil derfor opfordre jer til at henvende jer til Hizb ut-Tahrirs møder eller skrive til deres mail, hvis I har disse eller lignende spørgsmål.
Må Allah(Subhana wa ta'ala) belønne jer for jeres forståelse.

Jurayj skrev:AishaAllah skrev:Jurayj skrev:Hvordan man bliver medlem ska jeg ik være klog på...Sikkert noget med at snakke med en derfra, også ska man lave be3a( en slags aftale/medlemskab) eller sådan noget...
Ja det ved jeg godt, men en som mig er lidt fatsvag, så hvis der står noget på nettet, så det ikke altid jeg kan forstå det.![]()
tak for det.
ma3asalam..
Hehe ok..Men var det svar nok til dit spørgsmål?? ellers har de faktisk en Dansk hjemmeside..og dansk ved jeg at du kan læse frøken.....
Khair

622 skrev:Salamu alaikum.
Disse og lignende spørgsmål er blevet stillet før. Ofte er der flere personer som svarer modstridende, uden at have kendskab til Hizb og tråden ender som regl med at skifte emne totalt. Hvad der er mere trist er, at mudderkast på hinanden fører til at tråden bliver låst. Jeg vil derfor opfordre jer til at henvende jer til Hizb ut-Tahrirs møder eller skrive til deres mail, hvis I har disse eller lignende spørgsmål.
Må Allah(Subhana wa ta'ala) belønne jer for jeres forståelse.
)...Det gør heller ingen skade at spørg folk herinde om hvad HT er!...| Rose når man bliver student? Forum: StudieSnak Forfatter: Ramazan Svar: 6 |
Demo - Hizb? Forum: Fri Debat Forfatter: muslim123 Svar: 2 |
Hizb ut-Tahrir Tråden Forum: Hizb ut-Tahrir Forfatter: Anonymous Svar: 362 |
Nyt medlem. Forum: Nye brugere Forfatter: Arbenr Svar: 2 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst