Nyt midl. forum til HT-diskussioner

Forum forbeholdt alle emner vedrørende HT. Dette forum vil kun være åbent i perioder.

Redaktør: Fri Debat Mods

Nyt midl. forum til HT-diskussioner

Indlægby AbU » tors sep 11, 2008 09:09

Salam Aleikum / Hej,

Pga. den seneste heftige debat om HT, og hvad der så hører med herunder, har vi oprettet et nyt midlertidigt forum, der skal indeksere/opretholde alle de debatter/emner/tråde under een forumkategori.

Dette forum vil være åben/lukket i perioder.

Dette gøres også med henblik på at løsrive forumkategorien Islam fra disse mange tråder om HT. Der må derfor IKKE oprettes tråde om HT o.l. i forumkategorien Islam!

Ps. Husk at bevare tonen

Fred
Brugeravatar
AbU
Administrator

Geografisk sted: IslamiC
Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 84 perler
FÃ¥et : 122 perler

Re: Nyt midl. forum til HT-diskussioner

Indlægby MuslimFromDK » tors sep 11, 2008 15:46

wa alaykum as salam / hej

Hvad er grunden til at du har sat åbningstider?

Debat om Hizb ut-Tahrir er i øjeblikket åbent.
HT-diskussioner er kun "Ã¥bne" i perioder.
MuslimFromDK

Indlægby AbU » tors sep 11, 2008 16:02

Salam Aleikum,

Fordi pro-HT/anti-HT diskussioner normalvis IKKE er tilladt i forummet, eftersom der intet positivt følger med sig. Dog har vi i sidste 3-4 uger tilladt en del komme fra begge veje. Tager det overhånd, lukkes det igen.

Fred
Brugeravatar
AbU
Administrator

Geografisk sted: IslamiC
Køn: Hankøn

Givet : 84 perler
FÃ¥et : 122 perler

Indlægby MuslimFromDK » tors sep 11, 2008 16:52

AbU skrev:Salam Aleikum,

Fordi pro-HT/anti-HT diskussioner normalvis IKKE er tilladt i forummet, eftersom der intet positivt følger med sig. Dog har vi i sidste 3-4 uger tilladt en del komme fra begge veje. Tager det overhånd, lukkes det igen.

Fred

Wa alaykum as salam,

ok :)
MuslimFromDK

Indlægby Sukendt » fre sep 12, 2008 20:29

salam alaikum brødre og søstre. Jazakallah khair, til alle muslimerne, og dem der fortsat kæmper for islams sag. Jeg har været inde i de forskellige sider og læse om Hizb, og yderligere jeres diskussioner om dem. Et af de ting der slår mig, er for det første den tone der bliver brugt i debatten, som jeg håber folk bliver mere bevidste om i fremtiden. For det andet, så undrer jeg mig over hvorfor der er nogle, som er så inderligt imod Hizb. Et af de grundlæggende "beviser", der har gjort at mange har tvivlet på dem som et seriøst parti, har været på grund grundlæggeren Nabhanis korte uddannelse og mangel på efaring/viden. Erfaring og viden er et af de vigtigste ting indenfor islam, men hvis hensigten har været god nok, og han har brændt for denne sag, for ønsket om at genoprejse et kalifat, så er der jo intet problem. Jeg ønsker også en islamisk stat, og jeg indrømmer ærligt at jeg ikke har al den grundlæggende viden, men det gør ikke 'ønsket' og 'kampen' mindre. Tværtimod får jeg lyst til at søge viden; vi ser medlemmer af partiet idag, der snakker og har viden, de kæmper for en ærlig sag om at genoprejse et kalifat, så hvad er problemet? Er det mangel på anerkendte imamer - sheikher el. hvad?
Sukendt

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Lignende emner

English Forum
Forum: Just in English
Forfatter: damla
Svar: 58
Forum opdatering test
Forum: IslamiC.dk
Forfatter: Gæst