jeg har skrevet nogle indlæg på dette forum om hizb-ut-tahrir. desværre ender de hurtigt i at blive meget hårde, da nogle mennesker ikke holder sig til emnet men går amok uden grund til højre og venstre.
da nogle af brugerne finder det for hårdt og bliver stødt over det, har jeg valgt at tilføje "ikke for sarte sjæle
" ved de indlæg, som handler om hizb og hvori det kan ske at det bliver lidt hårdt. det er nødvendigt at vi når frem til en opklaring mht disse hizb folk, så derfor vil jeg føre debatten i disse tråde, men de er nu mærket og dem som ikke bryder sig om den slags, kan derfor med fordel lade være med at klikke derind
så kan dem som har brug for at lære om hizb og se hvormeget de kan argumentere læse med 
så håber jeg at der kan være plads til begge, både dem som gerne vil vide om hizb al-tahrir og dem som ikke kan lide den slags
det er også vigtigt for folk at vide dette, da der foregår en udpræget underground PM kampagne som handler om at få flest folk med til hizb-møder specielt i denne måned hvor folk har brug for at lære om islam. derfor er det godt at dem som bliver inviteret af en person også lige kan se hvad personen nu er for en sag, når han stilles nogle spørgsmål om sit parti 
fortsat god ramadan kære søskende