Redaktør: Fri Debat Mods

Labana skrev:Allah giv os Khilafa Amin skrev:Wa alaykum salaam
Jeg glæder mig også helt vildt meget. Det bliver Inshallah en god konference.. Håber mange møder op Inshallah...![]()
SA WR WB
I en tid som nu, kommer nok flere tv-hold og journalister end tilhængere :haha:
wa´salam

aya skrev:Labana skrev:Allah giv os Khilafa Amin skrev:Wa alaykum salaam
Jeg glæder mig også helt vildt meget. Det bliver Inshallah en god konference.. Håber mange møder op Inshallah...![]()
SA WR WB
I en tid som nu, kommer nok flere tv-hold og journalister end tilhængere :haha:
wa´salam
ah tror slet ik der er adgang til journalister...Men tror mange...Det skal insAllah nok blive rigtig godt.

Erik_Willumsgaard skrev:I må have en god konference. Jeg håber, at den spreder kærlighed og venskab mellem muslimer og ikke-muslimer!

Hilafet1924 skrev:Fetullah gulen jah lad mig sige noget bror/eller søs. hør mange tyrker er glade for Gulen hoca . Men så fortalte jeg min fasters mand at jeg gå på en kost afd fra Gulen skole så siger han ham der han er terrorist haha jeg grinte men så siger han lyver jeg han må ikke engang komme til Tyrkiet fordi han gå ind for Sharia.
Hizb er blevet ligesom kri-di-steret gennem medierne.
Men se som sagt har Hizb os selv sagt at terror er ikke løsningen og vis du gik over til dem og sagde er det godt at sprænge sig blandt muslimer vil de sige NEJ hvad få du ud af det.
håber i forstå 
Hilafet1924 skrev:Fetullah gulen jah lad mig sige noget bror/eller søs. hør mange tyrker er glade for Gulen hoca . Men så fortalte jeg min fasters mand at jeg gå på en kost afd fra Gulen skole så siger han ham der han er terrorist haha jeg grinte men så siger han lyver jeg han må ikke engang komme til Tyrkiet fordi han gå ind for Sharia.
Hizb er blevet ligesom kri-di-steret gennem medierne.
Hilafet1924 skrev:Jah rigtigt jeg giver dig 100% retMen se som sagt har Hizb os selv sagt at terror er ikke løsningen og vis du gik over til dem og sagde er det godt at sprænge sig blandt muslimer vil de sige NEJ hvad få du ud af det.
Min egen mening så heller spræng dig bland de der dræber muslimske brødre osv eksempel i pælistina (www.1924.dk se hvad der sker med vores ummah.) og.
Jeg har min holdning som er at tag hvad jeg kan li fra andre gruper fx nå jeg taler om islam så har jeg skaberens eksistens og Quranens mirakel lært fra hizb osvhåber i forstå
Salah skrev:Salamu Aleikum...
Man skal måske i stedet for at tale om vestens(USA, England, Danmark....) forbrydelser i Irak, Afghanistan og Tjetenien .... sidde over en kop kaffe med Bush & Blair & Anders Fogh.
Nej lad endelig være med at tale om forbrydelser som bliver begået mod muslimer.
Vi risikerer at folk får had til vesten.
Nej sid ned, drik en kop kaffe, tag noget sukker til, giv Anders Fogh et håndtryk og lad som ingenting, mens Fallujah bliver tæppe bombet.
Tjaee glimrende initiativ...
Gad vide hvad Allah(Subhana wa ta'ala.) vil sige til muslimer der er glade for et håndtryk af Bush og hans allierede, mens massakrerne i Irak stadig foregår.
Må Allah(Subhana wa ta'ala.) give hidayah til muslimer såvel som ikke muslimer.
MvH Salah
| Rigsadvokaten undersøger Hizb ut-Tahrir Forum: Politik og samfund Forfatter: Frodo Svar: 3 |
Imamer blåstempler Hizb ut-Tahrir Forum: Politik og samfund Forfatter: Jalaluddin Svar: 37 |
Hizb-Ut-Tahrir? Forum: Islam Forfatter: Abdul-Qudoos Svar: 1 |
Hvordan bliver man medlem af Hizb ut-Tahrir? Forum: Hizb ut-Tahrir Forfatter: Abdul-Qudoos Svar: 21 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst