Bilingual skrev:Slap nu af med for meget Gert Wilders læsning.
Jeg citeterer dig igen:
At muslimske forældre ikke ønsker deres børn klipper julehjerter er udtryk for noget naturligtAt danske forældre ikke ønsker deres børn hører om koranen eller ser tørklæder i skolen er udtryk for noget naturligt .
Hvad er forskellen?
Hvis danske børn tvinges til at deltage i islamiske ritualer - vil jeg kunne følge dit argument. Men mig bekendt starter man ikke undervisningen i Danmark med Koranlæsning og tørklædepåbud for piger. Men nu har jeg heller ikke været i skolerne omkring Vollsmose og Gellerup-planen.
Mht. tørklæder så deltager man ikke i en ceremoni fordi der kommer en pige med tørklæde i klassen - så jeg forstår ikke du fremhæver tørklædet. Det vil svare til at forældre kan kræve at andres børn ikke må have bøjler og briller på. Det finder jeg som et hul-i-hovedet argument.
Alt i alt - så tvinger man ikke danske børn til at be fem gang om dagen, gå med tørklæde, lytte til Koran, muslimske børn burde ligeledes ikke tvinges til at gå til kristne kirker for at synge julesalmer. Det giver ikke mening.
Nej, jeg spejler bare dine argumenter i hvad du selv ønsker og det er tydeligt at dine falske pseudo liberale holdninger ville forsvinde som dug ved solen hvis det var din sekt der havde magt.
Det er faktisk en grov beskyldning du kommer med der - jeg er gudskelov ikke liberal - og har heller ikke pseudo liberale holdninger. Hvad antager du mig for? Sådanne grove og fornærmende beskyldninger vil jeg fremover gerne have mig frabedt. Tak!
Hvad angår andres "liberale" holdninger - så er de ofte mere fascistiske end liberale - når det kommer til stykket.
Kan du ikke forklare mig, når du nu som person har udbredt dig om kalifatets lyksaligheder og tolerance, hvorfor din sekt så udgav et trusselsbrev vendt mod alle jøder?
Jeg forstår godt du beskylder alle og enhver for at være en del af en sekt - når du din paranoide formand fra Sappho blev dømt for at beskylde muslimer for at voldtage døtre. Vi er ikke alle medlemmer af sekter.
Hvor mange i den arabiske verden tror du ikke ville spise lykkepiller hvis de havde muligheden?
Ja vi har en 10-20% demokrater så nogle skal der nok være brug for.
Du der tror at kan finansiere et velfærdssamfund med 2.5% skat? - har du nogensinde åbnet en bog og set hvad der finansiserede de tidligere kalifater? - det var plyndringstogter og afpresning, ikke 2.5 % skat...
Nej jeg ved vi kan. Hos os er olien, gas, naturresourcer o. lign. ikke privatejede, men skal netop anvendes til at imødekomme borgernes behov. Vi lader ikke folk slippe med 50% skatter, mens multinationale selskaber slipper med 0.0% i skat. Vi vil gøre op med den liberale fordeling.
Og jeg går ud fra at siden du er en så stor modstander af demokrati og velfærdsstat at du og dine ligesindede har nægtet at modtage SU og andre sociale ydelser, da det ellers ville være det rene snylteri og hykleri, korrekt?
Nej, ikke helt. Vi føler at vi har ret til en del af de ydelser når når nu jeres regeringer har tyvstjålet i den islamiske verden i årtier

Jeg har ikke de store samvittighedskvaler skal jeg hilse og sige.