Salam Mohammed,
Jeg har brugt hele dagen på at stille dine spørgsmål videre til Danmarks førende islam-ekspert, folketingsmedlemmet Søren Espersen.
Han fortæller mig, at Minhaj al-Qurân er en konspirationsforening, der har til mål at indføre et sunni-shia kalifat i Danmark. de er finansieret af både Saudiarabien, Iran og Vatikanet. De afholder jævnligt stormøder a la Hizb ul-Tahrir, men Minhaj-møderne er så hemmelige, at ingen har set det ske (undtagen Søren Espersen!).
Det kan ikke komme bag på dig, at Minhaj al-Qurân også står bag de forfærdelige drab i "Forbrydelsen". Desværre har Minhaj haft held til at sabotere TV-signalet i aften, så seerne vil få serveret en alternativ slutning af "Forbrydelsen" gennem piratsendere placeret på store skibe i Øresund og i Vesterhavet.
Det er lykkedes flere patriotiske danskere med livet på spil at indsamle informationer om Minhaj´ forsøg på at indføre verdensherredømme i Danmark. Espersen kan afsløre, at Minhaj bruger sofistikeret teknologi til at hjernevaske uskyldige danskere gennem brug af reklamebureauer og ARLA, der er blevet betalt for at bringe skjulte islamistiske meddelelser på deres mælkekartoner (det var afpresning i kølvandet på karikaturkrisen!).
Minhaj er kendt for at afkræve danskere beskyttelsespenge. Fx.måtte Jønke fra Hells Angels sælge sin stjålne Harley for at indfri sine dummebøder hos Minhaj. Fx.er der ikke mange, der ved, at Minhaj er den reelle ejer af rockerklubusene og kræver skyhøje lejeindtægter, fordi de ikke vil kræve renter.
Senest kom det frem, at Minhaj står bag det sadistiske komplot med at afsætte Connie Hedegaard som miljøminister. I stedet for at de taget en pakistansk bror med feminine træk, farvet hans hår blondt og iklædt ham dametøj. De kalde rham vist Lykke Fritz. Kun Dansk Folkeparti opdagede det!
Endeligt kan Søren Espersen fortælle mig, at der ikke er noget tilfælde, at så mange medlemmer af Minhaj er læger og at der nu er udbrudt svineinfluenza i Danmark.....men før han kunne forklare mig det nøjere sammenhæng, blev vores telefonlinje afbrudt af en meddelelse fra mobilselskabet VOPIUM, hvorpå min iPod gik død.
Håber det var informationer nok - men husk:

!!!!