Minhaj al quran

Islam-intersekteriske diskussioner samt andre religioner

Redaktør: Fri Debat Mods

Minhaj al quran

Indlægby Mohammed-jawad » søn nov 29, 2009 15:45

:salam:

Jeg har tit hørt om MInhaj al quran, nu har jeg så søgt efter dem og de viser sig at være en eller anden NGO, som fremmer interreligiøst debat, velfærd, rettigheder etc. etc. Noget er det man skriver noget andet er virkeligheden...

Så jeg tænkte på om nogen af jer sådan set rigtigt kender organisationen og hvordan de er set med andre end organisationenens briller? :)

Her tænker jeg på hvor ekstreme de er i deres holdninger, er de i den "bløde ende" (sufisme) eller i den mere Hardcore Takfiri ende (salafi Jihadi, taliban og lign. )

Sidst men ikke mindst hvad er deres syn på Shia...

Håber nogen kan svarer på disse spørgesmål, og jeg håber ikke det ender med mudderkastning eller shia/sunni diskussion, jeg vil bare lige vide mere om dem...da jeg er helt nysgerrig :)
Mohammed-jawad

Køn: Hunkøn

Givet : 0 perle
Fået : 1 perle

Re: Minhaj al quran

Indlægby Uzay Kertenkelesi » søn nov 29, 2009 16:12

Salam Mohammed,

Jeg har brugt hele dagen på at stille dine spørgsmål videre til Danmarks førende islam-ekspert, folketingsmedlemmet Søren Espersen.

Han fortæller mig, at Minhaj al-Qurân er en konspirationsforening, der har til mål at indføre et sunni-shia kalifat i Danmark. de er finansieret af både Saudiarabien, Iran og Vatikanet. De afholder jævnligt stormøder a la Hizb ul-Tahrir, men Minhaj-møderne er så hemmelige, at ingen har set det ske (undtagen Søren Espersen!).

Det kan ikke komme bag på dig, at Minhaj al-Qurân også står bag de forfærdelige drab i "Forbrydelsen". Desværre har Minhaj haft held til at sabotere TV-signalet i aften, så seerne vil få serveret en alternativ slutning af "Forbrydelsen" gennem piratsendere placeret på store skibe i Øresund og i Vesterhavet.

Det er lykkedes flere patriotiske danskere med livet på spil at indsamle informationer om Minhaj´ forsøg på at indføre verdensherredømme i Danmark. Espersen kan afsløre, at Minhaj bruger sofistikeret teknologi til at hjernevaske uskyldige danskere gennem brug af reklamebureauer og ARLA, der er blevet betalt for at bringe skjulte islamistiske meddelelser på deres mælkekartoner (det var afpresning i kølvandet på karikaturkrisen!).

Minhaj er kendt for at afkræve danskere beskyttelsespenge. Fx.måtte Jønke fra Hells Angels sælge sin stjålne Harley for at indfri sine dummebøder hos Minhaj. Fx.er der ikke mange, der ved, at Minhaj er den reelle ejer af rockerklubusene og kræver skyhøje lejeindtægter, fordi de ikke vil kræve renter.

Senest kom det frem, at Minhaj står bag det sadistiske komplot med at afsætte Connie Hedegaard som miljøminister. I stedet for at de taget en pakistansk bror med feminine træk, farvet hans hår blondt og iklædt ham dametøj. De kalde rham vist Lykke Fritz. Kun Dansk Folkeparti opdagede det!

Endeligt kan Søren Espersen fortælle mig, at der ikke er noget tilfælde, at så mange medlemmer af Minhaj er læger og at der nu er udbrudt svineinfluenza i Danmark.....men før han kunne forklare mig det nøjere sammenhæng, blev vores telefonlinje afbrudt af en meddelelse fra mobilselskabet VOPIUM, hvorpå min iPod gik død.

Håber det var informationer nok - men husk: :ssh: !!!!
Ya Allah, hvis hav af indsigt brydes af barmhjertighedens bølger,
som aldrig når den brændende strand, men bevæger sig i al evighed;
lad mig drukne i dybet af Din verden, lad mig flyde i tilbedelsens stilhed,
og lad mig trække vejret, en enkelt gang mere.
Brugeravatar
Uzay Kertenkelesi

Tro: Salafi

Fået : 4 perler

Indlægby Slettet141110 » søn nov 29, 2009 16:58

Assalamu alaikum.

Det er en joke, ikke? :D
Profeten (Allahs fred og velsignelser være med ham) sagde:
Oh Allah, Du er Den Første: der er intet før Dig; og Du er Den Sidste: der er intet efter Dig. Du er Den Synlige (al-Zahir): der er intet over Dig. Du er en Den Skjulte (al-Batin): der er intet under Dig.
Slettet141110
Student 2010
Student 2010

Tro: Sunni/Shâfi'î
Køn: Hankøn

Fået : 0 perle

Indlægby Abu Saif » søn nov 29, 2009 21:24

selvfølgelig er det en joke, det er jo duoen Søren Krarup og Jesper Langballe der er Danmarks førende islam eksperter

إذا رأيت الحفاة العراة العالة رعاة الشاة يتطاولون في البنيان فانتظر الساعة
Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Givet : 27 perler
Fået : 48 perler

Indlægby bismillah786 » søn nov 29, 2009 21:37

Uzay Kertenkelesi :lol:

Salamu aleikum.

Jeg har kun et meget perifert kendskab til organisationen. Dens leder kaldes Prof. Dr. Tahir-ul-Qadri, som er meget vellært i islam og meget veltalende på urdu.

Ang dit spørgsmål omkring deres syn overfor sunni/shia, så kan man vel sige at de går meget ind for sammenhørelighed mellem sunni og shia muslimer og er ikke særligt ekskluderende ( dog måske med undtagelse overfor wahabister o.lig.)

Du kan finde talrige taler af ham på youtube. De fleste af dem er på urdu.

Det er min vurdering at organisationen har været mere poplær blandt unge danskere med pakistansk baggrund. Der opstod åbenbart noget internt fnidder mellem dens unge danske medlemmere og moderorganisationen samt at flere har søgt nye veje, ind i de nyere foreninger for muslimske nydanskere.

og Allah ved bedst!
Brugeravatar
bismillah786

Indlægby bismillah786 » søn nov 29, 2009 21:57

PS!!!

En del år tilbage da jeg var løst tilknyttet organisationen. Dengang lavede man sådan noget sufi dhikr (et finere ord: sufi meditationsteknik), hvor man med slukket lys satte sig ned og bevægede hovedet fra side til side, mens man sagde "Allah hoo" i takt med de andre. Dette foregik hele natten, men med nogle pauser.

Jeg fik kun nogle afsindige nakkesmerter af denne teknik og kan derfor personligt ikke anbefale den. Synes iøvrigt at dhikr er noget der skal gøres i ro og mag.

og Allah ved bedst !
Brugeravatar
bismillah786

Indlægby Abdul-Azeez » søn nov 29, 2009 22:03

Wa 3alaykom alsalam.

Nu kan jeg ikke urdu, så jeg håber en af de pakistanske brødre vil rette mig hvis jeg tager fejl. Men at dømme udfra denne video
http://www.youtube.com/watch?v=e_27fW5h ... re=related
Ser deres leder, Sheikh Tahir al-Qadir, ud til at være rimelig pro-shia - måske mere end hvad godt er ifølge de fleste andre sunnier.

Som sagt er det kun hvad jeg forstår udfra klippet, jeg kan ikke urdu.

Her tænker jeg på hvor ekstreme de er i deres holdninger, er de i den "bløde ende" (sufisme) eller i den mere Hardcore Takfiri ende (salafi Jihadi, taliban og lign. )

Jeg ved ikke lige, hvorfor du laver den opdeling (sufi er ikke-ekstreme? der findes da ekstreme sufier :) ), men de ligger nok i det, du kalder den bløde ende.
قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِي تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِيكُمْ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ
Brugeravatar
Abdul-Azeez
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Geografisk sted: Danmark

Fået : 24 perler

Indlægby bismillah786 » søn nov 29, 2009 22:33

Br. Abdul-Azeez. Jeg tror også man bliver nød til at se tingene i en pakistansk kontekst (som du sandsynligvis ikke kender i detaljer), for det er ingen hemmelighed, at der har været nogle konflikter mellem sunni shia muslimer i byerne. Set i det lys, så synes jeg bestemt at en indflydelsesrig lærd som ham skal finde de forsonlige ord frem, i stedet for at opildne til yderligere konflikt og tab af menneskeliv. Alt andet ville være uansvarligt.
Brugeravatar
bismillah786

Indlægby Mohammed-jawad » søn nov 29, 2009 23:02

salam

Kan godt se at min indeling er lidt problematisk, hvad angår at antage sufisme for "bløde" og wahabister for "hardcore"/ekstremister....Men jeg kunne altså ikke komme på en bedre opdeling.... :vedikke:

Men altså nu ved jeg sådan lidt mere om organisationen, specielt takket være Uzzay :respekt:
Mohammed-jawad

Indlægby Abdul-Azeez » søn nov 29, 2009 23:04

Br. Abdul-Azeez. Jeg tror også man bliver nød til at se tingene i en pakistansk kontekst (som du sandsynligvis ikke kender i detaljer), for det er ingen hemmelighed, at der har været nogle konflikter mellem sunni shia muslimer i byerne. Set i det lys, så synes jeg bestemt at en indflydelsesrig lærd som ham skal finde de forsonlige ord frem, i stedet for at opildne til yderligere konflikt og tab af menneskeliv. Alt andet ville være uansvarligt.

Ja, det har du ret i. Jeg kender ikke situationen i detaljer, kun overfladisk. Barak Allah feek.

Kan du evt. oversætte hvad han siger, udover at at shia er vores brødre og "Ya Ali, Ya Siddiq, Ya Farooq, Ya Ghani!" ? :)
قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِي تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِيكُمْ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ
Brugeravatar
Abdul-Azeez
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Indlægby Abu Saif » man nov 30, 2009 00:48

Mohammed-jawad skrev:salam

Kan godt se at min indeling er lidt problematisk, hvad angår at antage sufisme for "bløde" og wahabister for "hardcore"/ekstremister....Men jeg kunne altså ikke komme på en bedre opdeling.... :vedikke:

Men altså nu ved jeg sådan lidt mere om organisationen, specielt takket være Uzzay :respekt:

kan godt lide at jeg bliver kategoriseret som ekstremist :peace:

إذا رأيت الحفاة العراة العالة رعاة الشاة يتطاولون في البنيان فانتظر الساعة
Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Givet : 27 perler
Fået : 48 perler

Indlægby Hussain » man nov 30, 2009 00:52

As-salaamu alaykum.

Der er blevet skrevet forskellige ting, og jeg er lidt overrasket over visse kommentar. Alt hvad uzay har skrevet, om det er ironisk eller ej, så er det direkte noget sludder.

Minhaj ul Quran er stiftet af Dr. Tahir ul Qadri som er en sunni lærde og nok en af de største i denne tid blandt pakistanere. Minhaj ul Quran er en organisation som tager udgangspunkt i Ahla Sunnah Wal Jam'a og er primært Hanafi'er. Deres mål er, at genopvække kærlighed til Allah og Hans Profet Allahs fred og velsignelser være med ham, eftersom der i den seneste tid er dukket sekter op i islam, som mener at Profeten ikke skal elskes særlig meget, da han blot er et almindeligt menneske som os na'adubillah. For at gendrive denne tankegang opstod organisationen og siden da har de arbejdet for deres mål. De har også været indblandt i lidt politik i pakistan i en periode men er det ikke længere.

Hvad angår deres syn på Shia, så betragtes shia for værende vildledte men ikke kuffar. However, i stedet for at skabe yderligere splittelse, så har de et motto der hedder, at alle er velkomne i deres moske.

Jeg har personligt observeret dem i flere år, og deltaget i nogle af deres programmer, og efter at have diskuteret nogle emner med deres imamer, kan jeg roligt bekræfte at deres aqida ikke afviger fra Ahla Sunnah wal jam'as.

Det link bror Abdul Azeez har indsat, viser intet andet en sunni aqida. Sunnier elsker Sayyiduna Ali radi Allah anhu, og det skal vi, men vi anser ikke Sayyiduna Ali for værende mere ophøjedet end Sayyiduna Abu Bakr radi Allah
anhu. Dette er også minhaj ul qurans standpunkt. Det klip som abdul Azeez har indsat, ophøjedes sayyiduna Ali af sunnier og shia opfordres til at ophøje sayyiduna Abu Bakr. Dr. Tahir ul Qari har forsøgt at samle muslimerne, og især hvad angår shia og sunni, har han forsøgt at fjerne en had således at shia og sunni som det mindste ikke går rundt og dræber hinanden.

Og Allah ved bedst.

Wa alaykum salaam
Du lever i Duniya, men Duniya skal ikke leve i dig.

http://Riyaz-ul-jannah.blogspot.com
Brugeravatar
Hussain

Tro: Sunni/Hanafî

Indlægby bismillah786 » man nov 30, 2009 09:31

Salamu aleikum og god formiddag kære Br. Hussain samt mine øvrige brødre og søstre i islam.

Jeg byder ligesom de fleste muslimer ethvert initiativ velkommen, der tilsigter at sprede Allahs (Subhana wa ta'ala) sande bundskab.

Når nu det er sagt, så er det også mit klare indtryk, at organisationen skiller vandene.

Enten er man nærmest fanatisk tilhænger eller også diametral modsat.

En del af årsagen kunne selvfølgelig blot tilskrives den almene opfattelse af sufismen, som en del fejlagtigt forbinder med en blød (og måske endda svag) tilgang til tingene.

En anden årsag kunne være nogle af de drømme lederen beskriver. Fandt nogle af disse fra en hjemmeside(blog) skrevet af en tilhænger, hvori man også efterfølgende finder et forsvar. http://minhajian.wordpress.com/2007/05/ ... fied-full/ . Jeg har ikke den fornødne viden til at kunne udtale mig emnet; om der udfra et islamisk perspektiv skulle ligge noget forkert i disse udtagelser.

Dream 1:
The Prophet (صلی اللہ علیھ وآلھ وسلم) came to my Dream, when I was young. He asked me to make an Islamic center and promised me that he would come there.

Dream 2:
In a Dream I saw that there are a lot of people gathered in a ground. Someone told me that the Prophet (صلی اللہ علیھ وآلھ وسلم) is present there and is very angry that why people of
Pakistan have done nothing for Islam. The Prophet (صلی اللہ علیھ وآلھ وسلم) is saying that he came on the invitation of the scholars, but now he is angry with them. He (i.e. the Prophet (صلی اللہ علیھ وآلھ وسلم)) is going to leave this country. On this I (i.e. Dr. Sahib) went to the Prophet (صلی اللہ علیھ وآلھ وسلم) and begged forgiveness on the behalf of my country fellows. After some time, the Prophet (صلی اللہ علیھ وآلھ وسلم)’s anger reduced and He accepted my invitation to stay in Pakistan. He asked me to make arrangements related to his stay and travel including the arrangement of the ticket of the journey.

og Allah ved bedst !

Fred :peace:
Brugeravatar
bismillah786

Indlægby Mohammed-jawad » man nov 30, 2009 11:04

salam

At man ser profeten i sin drøm, siger mig ærlig talt ikke særlig meget, og specielt ikke eftersom at man ikke bliver stillet til regnskab for hvad man drømmer! så betyder det ligeledes at man ikke skal tilægge drømmene særlig meget.

What ever, nu skal vi ikke diskutere noget om drømme det svarer til at diskutere hvor mange engle der kan være i et knappenål....

Måske skulle jeg have beskrevet det på en anden måde, istedet for at spørge hvor de ligger henne i en skala hvor Koulij er Ekstrem og Hussain er "blød"....Men altså, jeg ville bare vide i hvilken retning de lå på, fred være med det nu.
Mohammed-jawad

Indlægby bismillah786 » man nov 30, 2009 14:21

Mohammed-jawad pshhhhhhhhhh what ever eller noget ! ;)
Brugeravatar
bismillah786

Indlægby Abdul-Azeez » man nov 30, 2009 14:48

Wa 3alaykom alsalam.

Det link bror Abdul Azeez har indsat, viser intet andet en sunni aqida. Sunnier elsker Sayyiduna Ali radi Allah anhu, og det skal vi, men vi anser ikke Sayyiduna Ali for værende mere ophøjedet end Sayyiduna Abu Bakr radi Allah
anhu. Dette er også minhaj ul qurans standpunkt. Det klip som abdul Azeez har indsat, ophøjedes sayyiduna Ali af sunnier og shia opfordres til at ophøje sayyiduna Abu Bakr. Dr. Tahir ul Qari har forsøgt at samle muslimerne, og især hvad angår shia og sunni, har han forsøgt at fjerne en had således at shia og sunni som det mindste ikke går rundt og dræber hinanden.

Barak Allah feek. Kan du ikke give os bare en grov oversættelse af, hvad han siger?
Brugeravatar
Abdul-Azeez
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Indlægby Mohammed-jawad » man nov 30, 2009 21:55

Det han siger (sådan kort og godt) hvis man taler dårligt om Abu-bakr, omar, othman og aisha skal man sættes på plads, rent verbalt altså....
Mohammed-jawad

Indlægby Mohammed-jawad » man nov 30, 2009 21:57

Det han siger (sådan kort og godt) hvis man taler dårligt om Abu-bakr, omar, othman og aisha skal man sættes på plads, rent verbalt altså....

Nårh, ja og at man skal leve sammen og alt det andet snik snak, som vi så godt hører men ikke lever efter now a days...
Mohammed-jawad

Indlægby *Farooq » tirs dec 01, 2009 05:14

Mohammed-jawad skrev::salam:

Nårh, ja og at man skal leve sammen og alt det andet snik snak, som vi så godt hører men ikke lever efter now a days...

Enten er dit punjabi virkelig elendigt eller også lyver du helt bevidst.

Han beder sunni muslimer råbe "Ya 'Ali/Haidari". Derefter beder han shia råbe Sahabas navne og siger "dem der har fortalt os om Ahlel Bayts ophøjethed". "Naraye Siddiqi", "Ya Siddiqe akbar", "Ya Farooqe Azam", "Narahe Uthmani, "Ya Uthmane Ghani". Sig sådan, hold sammen og bliv til én. Og dem der prøver at opdele jer, del ham op i to. Den mullah der prøver at få jer slået ihjel og opdeler jer i to, del ham op i to og send ham tilbage.

Han nævner slet ikke Sayyida A'isha overhovedet eller det andet du skriver. Må Allah være tilfreds med hende, resten af Ahlel Bayt og alle Sahaba.
The Prophet (sallallahu 'alayhi wa 'ala alihi wa sallam) said:

“Allah, Allah! Fear Him with regard to my Sahabah! Do not make them targets after me! Whoever loves them loves them with his love for me; and whoever hates them hates them with his hatred for me. Whoever bears enmity for them, bears enmity for me; and whoever bears enmity for me, bears enmity for Allah. Whoever bears enmity for Allah is about to perish!”

(Narrated from Abdallah ibn Mughaffal by Al-Tirmidhi by Ahmad with three good chains in his Musnad, al-Bukhari in his Tarikh, al-Bayhaqi in Shu`ab al-Iman, and others. Al-Suyuti declared it hasan in his Jami` al-Saghir #1442).
*Farooq

Indlægby Mohammed-jawad » tirs dec 01, 2009 11:09

Hmm jeg har ikke behov for at lyve om manden men min pakistanske har aldrig været tiptop da jeg er iraker...men jeg fik ellers en paki til at oversætte det for mig...men vedkommende må have sagt et eller andet....
Mohammed-jawad

Indlægby Slettet141110 » tirs jan 05, 2010 01:03

Assalamu Alaikum.

Er der nogen her der ved om Minhaj Ul Quran også har troen om at Allah eksisterer uden sted? Det må meget gerne vises med en udtalelse fra grundlæggeren, "Shaykh-Ul-Islam Qadri" tror jeg han bliver kaldt.

Jeg har ledt på youtube efter en udtalelse fra ham, men forgæves.
Oh Allah, Du er Den Første: der er intet før Dig; og Du er Den Sidste: der er intet efter Dig. Du er Den Synlige (al-Zahir): der er intet over Dig. Du er en Den Skjulte (al-Batin): der er intet under Dig.
Slettet141110
Student 2010
Student 2010

Indlægby Hussain » tirs jan 05, 2010 01:44

As-salaamu alaykum.

Du kan nok finde svaret i hans bog om tawheed insha'Allah, tror det bliver svært at finde et klip.

Wa alaykum salaam.
Du lever i Duniya, men Duniya skal ikke leve i dig.

http://Riyaz-ul-jannah.blogspot.com
Brugeravatar
Hussain

Indlægby Slettet141110 » tirs jan 05, 2010 02:01

Hvad hedder den?

Kan den fås i Minhaj i Valby?
Slettet141110
Student 2010
Student 2010

Indlægby Layina » tirs jan 05, 2010 02:16

Uzay Kertenkelesi skrev:Salam Mohammed,

Jeg har brugt hele dagen på at stille dine spørgsmål videre til Danmarks førende islam-ekspert, folketingsmedlemmet Søren Espersen.

Han fortæller mig, at Minhaj al-Qurân er en konspirationsforening, der har til mål at indføre et sunni-shia kalifat i Danmark. de er finansieret af både Saudiarabien, Iran og Vatikanet. De afholder jævnligt stormøder a la Hizb ul-Tahrir, men Minhaj-møderne er så hemmelige, at ingen har set det ske (undtagen Søren Espersen!).

Det kan ikke komme bag på dig, at Minhaj al-Qurân også står bag de forfærdelige drab i "Forbrydelsen". Desværre har Minhaj haft held til at sabotere TV-signalet i aften, så seerne vil få serveret en alternativ slutning af "Forbrydelsen" gennem piratsendere placeret på store skibe i Øresund og i Vesterhavet.

Det er lykkedes flere patriotiske danskere med livet på spil at indsamle informationer om Minhaj´ forsøg på at indføre verdensherredømme i Danmark. Espersen kan afsløre, at Minhaj bruger sofistikeret teknologi til at hjernevaske uskyldige danskere gennem brug af reklamebureauer og ARLA, der er blevet betalt for at bringe skjulte islamistiske meddelelser på deres mælkekartoner (det var afpresning i kølvandet på karikaturkrisen!).

Minhaj er kendt for at afkræve danskere beskyttelsespenge. Fx.måtte Jønke fra Hells Angels sælge sin stjålne Harley for at indfri sine dummebøder hos Minhaj. Fx.er der ikke mange, der ved, at Minhaj er den reelle ejer af rockerklubusene og kræver skyhøje lejeindtægter, fordi de ikke vil kræve renter.

Senest kom det frem, at Minhaj står bag det sadistiske komplot med at afsætte Connie Hedegaard som miljøminister. I stedet for at de taget en pakistansk bror med feminine træk, farvet hans hår blondt og iklædt ham dametøj. De kalde rham vist Lykke Fritz. Kun Dansk Folkeparti opdagede det!

Endeligt kan Søren Espersen fortælle mig, at der ikke er noget tilfælde, at så mange medlemmer af Minhaj er læger og at der nu er udbrudt svineinfluenza i Danmark.....men før han kunne forklare mig det nøjere sammenhæng, blev vores telefonlinje afbrudt af en meddelelse fra mobilselskabet VOPIUM, hvorpå min iPod gik død.

Håber det var informationer nok - men husk: :ssh: !!!!

Haha Genialt skrevet..
"Worship The Creator not the creations"
Layina

Indlægby Uthman_bin_Afan » tirs jan 05, 2010 15:35

:doubt:
Senest rettet af Uthman_bin_Afan tirs jan 05, 2010 15:50, rettet i alt 1 gang.
وَمَا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُمْ بِاللّهِ إِلاَّ وَهُم مُّشْرِكُونَ

{Yusuf:106} And most of them do not believe in Allah without associating others (with Him).
Brugeravatar
Uthman_bin_Afan

Indlægby bismillah786 » tirs jan 05, 2010 15:43

bror hvis du registrerer dig gratis, så kan du læse nogle af hans værker gratis her http://www.minhajbooks.com/en.php
læser selv lidt i en af dem på engelsk af nysgerrighed, da han besidder en imponerende islamisk viden.
Wa salam
Brugeravatar
bismillah786

Indlægby Muslimaa » tirs jan 05, 2010 18:33

AL Salam alaikum

har ikke rigtig opfattet hvad Minhaj al Quran er? :vedikke:
Ya Allah , forgive and guide my Umah...Amin thuma amin...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Tro: Sunni/Mâlikî

Givet : 70 perler
Fået : 18 perler

Indlægby Slettet141110 » tirs jan 05, 2010 18:37

bismillah786 skrev:bror hvis du registrerer dig gratis, så kan du læse nogle af hans værker gratis her http://www.minhajbooks.com/en.php
læser selv lidt i en af dem på engelsk af nysgerrighed, da han besidder en imponerende islamisk viden.
Wa salam

Mange tak, det skal jeg gøre. :)
Slettet141110
Student 2010
Student 2010

Indlægby Slettet141110 » tirs jan 05, 2010 18:45

bismillah786 skrev:bror hvis du registrerer dig gratis, så kan du læse nogle af hans værker gratis her http://www.minhajbooks.com/en.php
Wa salam

Jeg har registreret mig som en bruger, men der er et hav af bøger, og jeg har søgt efter tawheed, men forgæves. Kender du til navnet på bogen om tawheed?
Slettet141110
Student 2010
Student 2010

Indlægby Ahmed7 » tirs jan 05, 2010 21:50

Slettet af Idris.

Du gider ikke at lytte til, hvad man siger til dig. Kontakt mig over PB hvis det er vigtigt for dig.
Ahmed7

Næste

Lignende emner

Making the Quran the Spring of Our Hearts
Forum: Islam
Forfatter: 3Abdahu
Svar: 0
Memorize The Quran