Redaktør: Fri Debat Mods

Peter skrev:Jeg kan ikke se hvorfor Julias indlæg ikke kan sættes ind. Det er sat ind under "andre religioner"? Hvad er formålet med sådan et forum, hvis ikke at fortælle om ... andre religioner?
Bortset fra det så synes jeg ikke det er specielt interessant med sådan en "musikvideo", eller hvad jeg nu skal kalde det. Men hvis det er kriteriet er der mange indlæg, der aldrig burde have været bragt
/Peter
Sema skrev:Salam Aleikum
Lad nu vær med at angribe hinanden, hvad så hvis hun har indsat det indlæg, det får ingen af os til at løbe og konvetere til kristendommen, hvis hun har lyst til at ytre sig, og det ikke er ondt ment, så lad hende gør det, man behøver ikke at hakke ned på hende hver gang hun skriver et indlæg herinde.

Sema skrev:Hehe kender faktisk flere brødre som kunne finde på at gøre som julia, for at sprede budskabet om islam. Så det er intet som overrasker mig.
Sema skrev:Synes bare ikke man skal tage alt så seriøst, når vi alle ved, at om hun sætter den ind eller ej, vil det ikke ha nogen betydning på vores liv eller iman.
Sema skrev:Og det der med kvindeligt bånd, hvor får du det fra?

Muhyi al din skrev:Må Allah gøre vores imaan stærk og urokkelig, så ingen og intet vil føre os til tvivl og vildfarelse.
Ameen
Peter skrev:Muhyi al din skrev:Må Allah gøre vores imaan stærk og urokkelig, så ingen og intet vil føre os til tvivl og vildfarelse.
Ameen
Tjooh - hvis dén video kan kaste nogen ud i "tvivl og vildfarelse" er der vist stærkt brug for en styrkelse af troen.
/Peter

Muhyi al din skrev:Peter skrev:Muhyi al din skrev:Må Allah gøre vores imaan stærk og urokkelig, så ingen og intet vil føre os til tvivl og vildfarelse.
Ameen
Tjooh - hvis dén video kan kaste nogen ud i "tvivl og vildfarelse" er der vist stærkt brug for en styrkelse af troen.
/Peter
Nej nej, du misforstår,
Det var bare en du'a (en bøn) til styrkelse og bekræftigelse af Sema's, min og alle os andres tro.
Jeg er bare stolt over, at søster Sema er upåvirkelig og er stærk mht. til tro. Det er flot, at hun udtrykker sig sådan. Og bemærk hun udtrykte sig generelt.
. Det jeg siger til dig, siger jeg direkte, så du ikke er i tvivl. Det ved du vidst godt.

- det har du så tænkt på hele dagen.Bortset fra det så synes jeg ikke det er specielt interessant med sådan en "musikvideo", eller hvad jeg nu skal kalde det.

Så vidt jeg kunne læse indlægget fra Julia var der tre typer information:
1) En beskrivelse af Jesus i form af sangen (med medfølgende tekst)
2) En beskrivelse af Jesus' død i form af billeder fra filmen "The passion of the Christ"
3) En anbefaling af ovenstående film
Muhyi al din skrev:Så Peter mener åbenbart, at der er masser af kød/indhold i indlægget.![]()
Ok!- det har du så tænkt på hele dagen.
Men du skrev det her til at starte med:Bortset fra det så synes jeg ikke det er specielt interessant med sådan en "musikvideo", eller hvad jeg nu skal kalde det.
koulij skrev:Så vidt jeg kunne læse indlægget fra Julia var der tre typer information:
1) En beskrivelse af Jesus i form af sangen (med medfølgende tekst)
2) En beskrivelse af Jesus' død i form af billeder fra filmen "The passion of the Christ"
3) En anbefaling af ovenstående film
mit spørsmål er stadigvæk ubesvaret. men jeg gentag det lige med store bogstaver.
HVORFOR?
håber den kan ses nu, ellers kan den gøres et nummer større.
Peter skrev:Jeg står ved mit første indlæg, men synes dog at der er en smule relevans i indlægget.
/Peter

Havde du forventet at jeg skulle svare på det - det er vel Julias opgave
Hvorfor poster du selv? Det er vel et ønske om at give noget information til andre - eller?
Men man kan da gætte sig frem: Det er påske, og Julia vil gerne informere os om Jesus' død, der ifølge de kristne jo fandt sted heromkring
Især hvordan han griber tingene ad, og med hvilket formål. Det kræver kreativitet at være på tværs, og et kedligt liv. 

| kronprinsesse mary er graved.. Forum: Politik og samfund Forfatter: muslima-1991 Svar: 2 |
Påsken - Jesus & Påskeharen? Forum: Fri Debat Forfatter: IslamicMinded Svar: 1 |
Hvad lavede I i påsken? Forum: Fri Debat Forfatter: Erik_Willumsgaard Svar: 52 |
Valgaften; Debatarrangement i anledning af byrådsvalget Forum: Islam Forfatter: Anonymous Svar: 1 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst