Vi overvejer at genåbne kvindeforummet på islamic.dk
Mere om det snart, inshaAllah

Fred

HÃ¥ber at der kommer et kvinde forum snart, snart, snart
Men kun for muslimske kvinder
InshaAllah 

ProudMuslima skrev:Det lyder rigtig godt, hvordan bliver man medlem af kvindeforummet? (:
Jeg kunne nelig godt tænke mig at blive medlem.ProudMuslima skrev:Nogen der kan fortælle hvordan man bliver medlem? (:
ProudMuslima skrev:Nogen der kan fortælle hvordan man bliver medlem? (:
asra skrev:salam
er der aldersgrænser af kvindeforum??
Betelgeuse skrev:asra skrev:salam
wa alaikum salam..
Umiddelbart tror jeg det ikke nej. I forhold til det med alder, må det næsten køre efter samme princip som selve islamiC, men det kan være søster al-maghrebia eller AbU kan bekræfte det, inshaAllah.
Al-maghrebia skrev:Betelgeuse skrev:asra skrev:salam
wa alaikum salam..
Umiddelbart tror jeg det ikke nej. I forhold til det med alder, må det næsten køre efter samme princip som selve islamiC, men det kan være søster al-maghrebia eller AbU kan bekræfte det, inshaAllah.
Assalamu 'alaykum min kære,
Ikke umiddelbart, det samme princip som IslamiC.dk. Men 17 år er bestemt ikke for lille en alder, så intet problem mht. søster Asras alder![]()
Kvindeforummet er delt ind i 2 underfora, hvor det ene af dem hedder +16. Her er der adgang forbudt hvis man endnu ikke er 16 eller derover.

Betelgeuse skrev:ProudMuslima skrev:Nogen der kan fortælle hvordan man bliver medlem? (:
Hvis du klikker på det der hedder "Forum" øverst oppe og scroller ned, er der en kategori der hedder "IslamiC.dk nyheder", derinde har AbU oprettet denne tråd: http://islamic.dk/forums/37/510636.html
Regler for tilmelding kan læses i tråden.

Så det er rettet nu, så man ikke kan se titlerne på kvindeforum nogen steder. Wahas skrev:Man kan godt se titlerne på nyoprettede tråde i kvindeforummet offentligt. Bare så folk ved det.
| Kvindeforum? Forum: IT & Web Forfatter: DanisHMusliM Svar: 4 |
Kvindeforum søges Forum: Fri Debat Forfatter: lulu87 Svar: 6 |
IslamiC => IslamiC v2 (Kom med forslage) Forum: IslamiC.dk Forfatter: IslamiCdk Svar: 22 |
Tilbage til IslamiC.dk Nyheder
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster