Salam Aleikum / Hej,
Mange tak for alle de gode forslag! Det er virkelig fantastisk at se - havde jeg ærlig talt ikke troet folk ville komme med noget

Fortsæt endelig!!
Spørgsmål/SvarAltså ang. de ønsker omkring sider som sunnipath og haya, så vil vi selvfølgelig ikke kunne gøre det, da vi allerede har en glimrende side ; haya.dk . Vi vil istedet søge noget partnerskab med haya.dk og gør det nemmere at stille spørgsmål og få svar igennem haya, og/eller måske åbne vores halal/haram forum(afhænger af bror Idris' tid

)
Men som sagt, så vil alternativet være et tæt samarbejde med haya.dk på islamic.dk
UndervisningAng undervisning, så vil vi igen helt klart anbefale islamakademiet.dk - De har nogle utrolig dygtige brødre og søstre som driver det sted. Her er der utrolig mange lærerige kurser på dansk, og foregår på et sprog hvor alle kan være med.
Vi vil arbejde på at få et tæt samarbejde med islamakademiet, så man igennem islamic.dk også kan få oplysninger omkring nye kurser, tilmelding osv.
Der er nemlig masser af plads på islamakademiet.
QuranAng. koranen på dansk, så vil det kræve at vi ta'r en snak med forlaget der holder den nye oversættelse af koranen (mener ikke den er helt færdigt). Jeg tror dog næppe de vil tillade andre at bruge deres oversættelser, frostået på den måde at vi ikke kan integrere den oversættelse af koranen på vores side.
- Madsens udgave er koranen er, som mange ved, for længst blevet erklæret ikke-anerkendt oversættelse, så dette vil vi naturligvis ikke rode os ud i.
Desuden skal man også være lidt påpasselig med oversættelser og det at åbne op for en Koran hvorfra man kan kopier passager ind i forummet. Det kan misbruges, og det ønsker vi på ingen måde. Men vi vil naturligvis tage det til overvejelse.
Ellers rigtig gode inputs!!
QuizHvad angår islamiske quiz', så er kan jeg med 90% sikkerhed sige at det bliver indført, inshaAllah.
Vi vil arbejde på tæt samarbejde med nogle islamiske forretninger i DK, om reklame/sponsorering af præmier til de forskellige quiz'er,
Hvis folk har forslag til design, så sig endelig til.
Mange tak endnu engang - bliv endelig ved!

Fred