IslamiC.dk tilbage igen!

Nyheder vedrørende IslamiC.dk

IslamiC.dk tilbage igen!

Indlægby AbU » fre maj 02, 2008 00:29

Salam Aleikum / Hej allesammen

Da jeg begik en kæmpe brøler hos vores webhost, blev vores konto suspenderet i 24 timer. Det gik udover en bunke sider, som er understøttet og hosted af Digiislam.dk .
Må nok sige, at det er en af de største brøler jeg har begået i IslamiC.dk's tid. Slemmest var nok, da jeg kom til at slette 218 brugere ved en fejltagelse :teeth:

Jeg beklager naturligvis fejlen, og takker for jeres tålmodighed.

Der vil forekomme små sjove udseender på nogle af siderne. Det skyldes at der lige skal gå 20-25 minutter, før IslamiC.dk har rystet "chocket" af sig :)

Velkommen tilbage,

Fred
Senest rettet af AbU fre maj 09, 2008 23:38, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
AbU
Administrator

Geografisk sted: IslamiC
Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 84 perler
Fået : 122 perler

Indlægby Jærsind » fre maj 02, 2008 00:32

:peace:
Billede
Brugeravatar
Jærsind
Multimedieren

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Indlægby Muhyi al din » fre maj 02, 2008 01:39

:klapper: :tomm:

:tast:
قُلۡ يَـٰٓأَهۡلَ ٱلۡكِتَـٰبِ تَعَالَوۡاْ إِلَىٰ ڪَلِمَةٍ۬ سَوَآءِۭ بَيۡنَنَا وَبَيۡنَكُمۡ أَلَّا نَعۡبُدَ إِلَّا ٱللَّهَ وَلَا نُشۡرِكَ بِهِۦ شَيۡـًٔ۬ا وَلَا يَتَّخِذَ بَعۡضُنَا بَعۡضًا أَرۡبَابً۬ا مِّن دُونِ ٱللَّهِ‌ۚ فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُولُواْ ٱشۡهَدُواْ بِأَنَّا مُسۡلِمُونَ

Sig: "I Skriftens folk! Kom, lad os enes om et ord, der er fælles for os og jer: At vi tjener Gud alene, at vi ikke sætter noget andet ved Hans side, og at ingen af os tager andre til herrer foruden Gud"! Hvis de så vender sig bort, skal I sige: "Vær I vidner til, at vi overgiver os til Gud!"
Brugeravatar
Muhyi al din
VIP Bruger

Geografisk sted: IslamiC.dk
Tro: Andet

Givet : 0 perle
Fået : 24 perler

Indlægby Naadje » fre maj 02, 2008 07:19

Altså...AbU, næste gang så lav bommerterne om mandagen, ikke på en fridag. :p Sørg for at planlægge ordentligt egår'? :teeth:
Naadje
VIP Bruger

Tro: Salafi

Givet : 15 perler
Fået : 27 perler

Indlægby Abu Saif » fre maj 02, 2008 11:20

jeg troede jeg var suspenderet af islamic. jeg tænkt på at skrive en mail til Abu Mohammad så han kan finde ude af det for mig. men heldigevis var det ikke mig.

إذا رأيت الحفاة العراة العالة رعاة الشاة يتطاولون في البنيان فانتظر الساعة
Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Tro: Salafi
Køn: Hankøn

Givet : 27 perler
Fået : 48 perler

Indlægby Julia » fre maj 02, 2008 12:51

hi,hi....Ja, Jeg loggede mig på meget seeent i går aftes for at checke diverse e-mail og lagde vejen forbi islamic men forgæves. Jeg måtte "google" mig frem til hvad betydning af beskeden var.

Før sammenhængen blev klar, troede jeg et øjeblik, at jeg var blevet bortcencureret, (hvem ved hvad der kan ske mens man er væk).....men det havde selvfølgelig INTET på sig...

:teeth:
...For jeg er vis på, at hverken død eller liv eller engle eller magter eller noget nuværende eller noget kommende eller kræfter eller noget i det høje eller i det dybe eller nogen anden skabning kan skille os fra Guds kærlighed i Kristus Jesus, vor Herre.

(Det Nye Testamente, Romerbrevet, kap. 8, vers 38)
Brugeravatar
Julia
Sølv Bruger

Tro: Kristen

Givet : 11 perler
Fået : 13 perler

Indlægby ZamZam » fre maj 02, 2008 14:16

lol

Det O.K. vi tilgiver dig :p
Billede
Brugeravatar
ZamZam