hvor mange sprog kan du tale og hvilke?
Er det et sprog du gerne vil lære? og hvorfor lige netop det
?Redaktør: Studiesiden Mods
?
jeg kan tale dansk, arabisk og tysk er simpelthen utrolig god til alhamdullah :P
tysk er et super dejligt sprog synes jeg efterhånden
. men øv, har det ikke mere... men selvom jeg har fransk i skolen, så tror jeg stadig mit tysk er meget bedre!

.
Muslimaa skrev:Al salam alaikum
hvor mange sprog kan du tale og hvilke?![]()
Er det et sprog du gerne vil lære? og hvorfor lige netop det?

onlyislam skrev:Assalam aleikum
Jeg kan dansk, engelsk, urdu/punjabi, hindi.
Men på en eller anden tidspunkt i livet, vil jeg gerne lære arabisk pga. Koranen er skrevet arabisk

Muslimaa skrev:Al salam alaikum
hvor mange sprog kan du tale og hvilke?
Er det et sprog du gerne vil lære? og hvorfor lige netop det ?
kuridsk, tyrkisk, dansk, tysk og engelsk
Repenter skrev:Jeg kan snakke somaliske (humoristisk sprog) Dansk, Engelsk og lidt ghetto arabisk!
Man skal lære arabisk siden jeg skal flytte til arabisk land snart..
Interesser mig meget for Urdu/punjabi og Hindi, har også hørte at det er mega humoristiske sprog.. big time

neslihan skrev:
jeg vil meget gerne lære spansk.. har altid kunne lide sproget, men pga. nogle forhindringer har det desværre ikke lykkes..
... jeg fortryder jeg tog fransk i stedt for smukke spansk 

Al salam alaikum... taler du flydende somalisk? Jeg synes somalisk lyder giga svært, selvom man nogle gang kan fange nogle af de arabiske ord der er i somalisk... fx. siger somalier Sahib altså ven og lakin
der er kommer arabisk order i somalisk!Repenter skrev:muslima
nej ikke helt flydende..
Det er ikke svært, du kender selv nogle order..der er kommer arabisk order i somalisk!
Kosmisk sprog også er det digte sprog!
Hvert fugl flyver med sit eget fugle flok--> Meningen bag den her kort digt er at hver menneske gå rundt med nogle som er deres lige eller målgruppe! badboys with badboys. nørder med nørder osv.

. lol nooot...
jeg stolt af mig selv :P. kan sige hej :P

Um'Hamzah skrev:Asalamu Alaykom
snakker somalier og sudaner ikke det samme sprog?? det har jeg altid troet..
Wa'salaam

synes bare urdu lyder så godt 

Wiis0h skrev:Arabicooo , Danishoo , Englishooo , lidt tyskoo og er igang med fransk nu :d ..
shu Wisuu... kolo kolo sho sho fi al akhir.. ya magnonaa
oversættelse (til dem der ik fatter arabisk
): hvad sho sho på det sidste, skøre...
Muslimaa skrev:Um'Hamzah skrev:Asalamu Alaykom
snakker somalier og sudaner ikke det samme sprog?? det har jeg altid troet..
Wa'salaam
Wa alaikum al salam... Hvorfor har du altid troet det om jeg må spørge? Sudan er et arabisk land... National sproget er arabisk , men sudanisk dialekt.. Dialektet minder lidt om Egyptisk .. du har da endda snakket med mig?![]()
Her kan du læse mere hvis du er interesseret: http://en.wikipedia.org/wiki/Sudan
"جمهورية السودان
Jumhūrīyat al Sūdān
Republic of the Sudan - Official languages Arabic and English" National sproget Arabisk, engelsk snakkes også.. men arabisk er det som styrer man sige...

Um'Hamzah skrev:
Asalamu Alaykom
Jeg ved det faktisk ikke :s det har jeg bare..
hvornår snakkede vi sammen? vi har skrevet sammen over msn men det var på dansk
Wa'salaam

Muslimaa skrev:Eftersom jeg har oprettet den her tråd så vil jeg gerne have at vi kan lære hinanden nogle ord osv... fx. hvordan man hilser på hinanden på forskellige sprog.. det er ikke et krav, men det kunne da være rart at vide
fx: hvordan siger man hej , hvordan går det osv, på Urdu???synes bare urdu lyder så godt

| Hvor mange navne havde profeten Muhammed(saws)?? Forum: Islam Forfatter: annemarie Svar: 12 |
Når danskere taler engelsk Forum: Fri Debat Forfatter: Hoda Svar: 10 |
mange internationale kriser skyldes Google Translate Forum: Fri Debat Forfatter: Julia Svar: 2 |
Hvad betyder det danske sprog for dig? Forum: Fri Debat Forfatter: katkota Svar: 29 |
Mange dræbt af bilbomber i Irak Forum: Politik og samfund Forfatter: Frodo Svar: 0 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst