Redaktør: Studiesiden Mods

).
Hussayn skrev:Salamu alaikum...
Denne her side vil du nok blive rigtig glad for: http://www.yamli.com/
Du kan skrive et ord på dansk (med danske bogstaver) så ændre den selv til arabiske bogstaver.
Hvis du f.eks. skriver ahlan wa sahlan så ændre den automatisk til: أهلاً وسهلاً
Wa salam
Godnat folkens = غد نت فلكنس

Said_Bak skrev:Burde det ikke være مسلمة صومالية da Muslima jo er et hunkønsord?
Undskyld søster Somali_Muslimah!
Jeg kan stave et arabisk ord på 10 forskellige måder, så nej det er ikke mig man skal sætte til at skrive et brev på arabisk.

_Abdulrahman skrev:ٍShift + y for إ
København: كوبنهاجن

Naadje skrev:Said_Bak skrev:Burde det ikke være مسلمة صومالية da Muslima jo er et hunkønsord?
Tror du har helt ret.Undskyld søster Somali_Muslimah!
Jeg kan stave et arabisk ord på 10 forskellige måder, så nej det er ikke mig man skal sætte til at skrive et brev på arabisk.
![]()
Nogen der kan gætte hvad der står her (på dansk): أنا أترلي صي أو كول ?

Noor Al-Deen skrev:Naadje skrev:Tror du har helt ret.Undskyld søster Somali_Muslimah!
![]()
Nogen der kan gætte hvad der står her (på dansk): أنا أترلي صي أو كول ?
Der står
En rigtig sej og cool ?

Hussayn skrev:Salamu alaikum...
Denne her side vil du nok blive rigtig glad for: http://www.yamli.com/
Du kan skrive et ord på dansk (med danske bogstaver) så ændre den selv til arabiske bogstaver.
Hvis du f.eks. skriver ahlan wa sahlan så ændre den automatisk til: أهلاً وسهلاً
Wa salam
Ja, kunne godt se der stod ana, men tænkte du mente: en
Du snød os med Ana, det er ikke ligefrem et dansk ord vel

| Arabisk på PC - Arabisk Tastatur Forum: StudieSnak Forfatter: olel Svar: 3 |
Hvordan vil DU have det? Forum: Islam Forfatter: ZamZam Svar: 100 |
Transliteration af arabisk - arabisk med latinske bogstaver Forum: Islam Forfatter: Wahas Svar: 4 |
Hovedvidne skriver bog om æresdrab Forum: Politik og samfund Forfatter: Muslim-pigen Svar: 1 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst