Khader: Med den røde blok får du Asmaa og alle imamerne

Tema er folketingsvalget 2007 i Danmark.

Redaktør: Fri Debat Mods

Indlægby IslamicMinded » ons nov 07, 2007 13:17

Seks dage før folketingsvalget bliver valget mellem Foghs og Thornings blokke trukket skarpere op.

Efter at være blevet kritiseret for uklare meldinger sender Naser Khader nu valgkampens hidtil klareste signal om, at han ønsker Anders Fogh Rasmussen (V) som statsminister.

»Vi vil ikke være en del af den røde blok«, siger han til Politiken i dag.

Og til Jyllands-Posten siger han, at han er klar til at opgive kravet om en dronningerunde, »hvis Fogh kan imødekomme os på nogle af vores centrale områder«.

Derudover langer Khader kraftigt ud efter flere af hovedpersonerne i den røde blok.

»Med den røde blok får du også Asmaa Abdol-Hamid og alle imamerne. Du får Villy Søvndals økonomiske politik. Du får Helle Thorning-Schmidts ’Velfærd eller skattelettelser’, og du får de radikales lallende holdning til værdier«, siger han til Politiken.

http://www.islamic.dk/modules/phpBB2/po ... topic&f=88
"Dem der kalder til Nationalisme er ikke en af os"
- Profeten Muhammed (salla lāhu 'alayhi wa sallam)

Billede
Brugeravatar
IslamicMinded
Aktiv Bruger

Geografisk sted: København

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Indlægby AbU » ons nov 07, 2007 16:05

Salam Aleikum

Hovedrystende udmeldinger fra Naser Khader.
Lige som man lige ser lidt fornuft i hans politik, så trækker han det nummer op.

Det for billigt, Naser.

Fred
Brugeravatar
AbU
Administrator

Geografisk sted: IslamiC
Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 84 perler
Fået : 122 perler

Indlægby Abdul-Azeez » ons nov 07, 2007 16:08

At høre Naser Khader beskylde folk for at have lallende holdninger til værdier er et nummer for komisk. Det kommer fra den mand, der ikke har andre værdier end "Pia K. er dum, og imamerne er dumme, og alle der støtter dem er ekstremister. Jeg er demokrat"
Brugeravatar
Abdul-Azeez
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Geografisk sted: Danmark
Tro: Sunni/Shâfi'î

Fået : 24 perler

Indlægby AbU » ons nov 07, 2007 16:14

Salam Aleikum

Det egentlig bare underligt at man bruger vælgere som noget negativt. Dvs. hvis jeg som ex. Soc. Dem fremhæver at en tidl. morder stemmer Venstre. Så hvis du stemmer V, så får du morderen med.

Normalt vil jeg tro/mene at sådan en udmelding kan have negativ omtale i medierne, da han omtaler almene borgere/vælgere.

Men okey, ovenpå det største smæk på åben skærm som Naser Khader fik igår i tv-duel mod Pia Kjærsgaard - ja så er man vel desperat efter at spille på "kortet" som man kalder det. Det jeg også vil kalde >>Panic Key<<, hvor man bruger et emne hvor det er let at få skuldreklap.

Elendig udmelding af Naser - ja, men det ligner et trøstemål ovenpå det nederlag igår
Brugeravatar
AbU
Administrator

Geografisk sted: IslamiC
Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 84 perler
Fået : 122 perler

Indlægby IslamicMinded » ons nov 07, 2007 16:41

Var der nogen der så debaten med Naser vs. Pia igår? Dem der så det kan vel være enige med mig om at Naser ikke er en særlig begavet politiker. Selvfølgelig han har ikke en stor erfarring med debatter, men han er formand for et parti nu, så det må han hellere vænne sig til, han har i dette valgkamp takket nej til debat møder med bl.a Asma abdul hamid og Merete Vestager. Han ved nok godt selv hvor elendig han er.
"Dem der kalder til Nationalisme er ikke en af os"
- Profeten Muhammed (salla lāhu 'alayhi wa sallam)

Billede
Brugeravatar
IslamicMinded
Aktiv Bruger

Geografisk sted: København

Fået : 0 perle

Lignende emner

Tilbage til Folketingsvalg 2007