Khader beskyldes for sort arbejde

Tema er folketingsvalget 2007 i Danmark.

Redaktør: Fri Debat Mods

Indlægby IslamicMinded » ons okt 31, 2007 14:34

Naser Khader bliver på forsiden af Se og Hør beskyldt for at have fået udført sort arbejde. Khaders kommentar til Qvortrup: Du er et svin!

Naser Khader bliver på forsiden af Se og Hør beskyldt for at have fået udført sort arbejde. Khaders kommentar til Qvortrup: Du er et svin!

Se og Hør rammer torsdag kioskerne med forside-rubrikken "Sort arbejde hos Khader."

Khader afviser imidlertid overfor B.T., at det skulle være rigtigt.

"Jeg er målløs. Jeg har dokumentation for, at alt er "hvidt." Jeg kunne ikke drømme om at benytte mig af sort arbejde," siger Naser Khader.

Sagen handler om opførelsen af et hegn og en skydeport ved Khader og kæresten Bente Dalsbæks hus på Frederiksberg. Projektet er bygget af håndværkere fra firmaet "De Hellige Håndværkere," der ifølge ugebladet drives af Ekstra Bladets bagsideskribent Michael Jeppesen.

Tilbud kun på sms

En af håndværkerne, der ikke vil stå frem med navn, fortæller, at håndværkerne var på sygedagpenge, mens de udførte arbejdet i slutningen af august og begyndelsen af september. Pengene blev udbetalt kontant og i tusindkronesedler.

Tilbudet fra Michael Jeppesen blev kun fremsendt til Naser Khader på sms, og det hæfter Se og Hørs chefredaktør Henrik Qvortrup sig ved i sin lederartikel i torsdagens blad.

"Selv siger Khader og hans kæreste, at de troede, at alt foregik efter bogen. Der er al mulig grund til at formode, at det vitterligt var deres overbevisning. Og i juridisk forstand har Khader næppe gjort noget forkert. Men ét er jura, noget andet er politik, og det er ikke udtryk for den bedste politiske dømmekraft at lade sig nøje med en SMS fra Ekstra Bladets sjove mand, når man skal sikre sig, at der er ordnede forhold (hvad der nu med tydelighed viser sig ikke at have været)," skriver Qvortrup.

Naser Khader eneste kommentar til Henrik Qvortrup er:

"Du må citere mig for én ting: Du er et svin, et svin, et SVIN!"

http://nyhederne.tv2.dk/politik/article ... 80490.html
"Dem der kalder til Nationalisme er ikke en af os"
- Profeten Muhammed (salla lāhu 'alayhi wa sallam)

Billede
Brugeravatar
IslamicMinded
Aktiv Bruger

Geografisk sted: København

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Indlægby IslamicMinded » ons okt 31, 2007 15:08

Khader: Overvejer sag mod Qvortrup

Ny Alliances leder, Naser Khader, overvejer en injuriesag mod ugebladet Se og Hør, som han anklager for at bringe en urigtig historie om, at han har fået lavet sort arbejde.

"Han (Se og Hørs chefredaktør, Henrik Qvortrup, red.) skal komme til at bevise, at jeg har fået lavet sort arbejde," siger Naser Khader.

Se og Hør skriver således i bladet, som udkommer torsdag, at Naser Khader har fået udført sort arbejde for 80.000 kroner i forbindelse med bygningen af et hegn og en port.

Bladet citerer en af håndværkerne for, at de var på sygedagpenge, mens de udførte arbejdet i slutningen af august og begyndelsen af september. Og at pengene blev udbetalt kontant og i tusindkronesedler.

Den anonyme håndværker fortæller samtidig, at Naser Khader og hans hustru, vidste, at det var sort arbejde.

Håndværkerne var hyret af Michael Jeppesen, som - ud over at være bagsideskribent på Ekstra Bladet - driver en stribe udlejningsejendomme og firmaet De Hellige Håndværkere.

I et interview med TV 2 News siger Khader blandt andet:

"Henrik Qvortrup har et troværdighedsproblem. Han har ikke dokumenteret noget som helst, og jeg har beviser på, at alt er i orden. Jeg synes, han er et svin," siger en rasende Naser Khader.

http://nyhederne.tv2.dk/politik/article ... ml?forside

Billede
Brugeravatar
IslamicMinded
Aktiv Bruger

Indlægby Unknown » ons okt 31, 2007 15:12

Se & Hør, keder sig for meget .. det er min opfattelse..
Brugeravatar
Unknown

Indlægby IslamicMinded » ons okt 31, 2007 15:18

Se & Hør er en foretning, og de skal sælge.. Derfor gøre de alt hvad de skal for at sælge, uden nogen form for sammenvittighed..

Billede
Brugeravatar
IslamicMinded
Aktiv Bruger

Indlægby Unknown » ons okt 31, 2007 15:20

ytringfrihed ? er det der den kommer ind nu?
Man må jo sige hvad man vil ifølge Pia K. og mange andre..
så er det vel bare en del af ytringsfrihden?
Brugeravatar
Unknown

Indlægby IslamicMinded » tors nov 01, 2007 02:05

Naser Khader gentog adskillige gange "han er et svin, et svin!!" og "han er et problem" "han har et kæmpe problem"..

For at sige det politisk ukorrekt ligeud, Perkeren kom frem i Naser Khader..

Billede
Brugeravatar
IslamicMinded
Aktiv Bruger

Indlægby Unknown » tors nov 01, 2007 02:41

IslamicMinded skrev:Naser Khader gentog adskillige gange "han er et svin, et svin!!" og "han er et problem" "han har et kæmpe problem"..

For at sige det politisk ukorrekt ligeud, Perkeren kom frem i Naser Khader..

Det var også på tide.. ! de som skal stå op for muslimerne, glemmer nogle gange hvorfor det er de først kom ind i politik
Brugeravatar
Unknown

Indlægby November » tors nov 01, 2007 04:26

ytringfrihed ? er det der den kommer ind nu?
Man må jo sige hvad man vil ifølge Pia K. og mange andre..
så er det vel bare en del af ytringsfrihden?

Du har et meget sort/hvidt syn på hvad yttringsfrihed er. Der er mange nuancer. Fx i DK må du i det store hele sige hvad du vil offentligt, dog er der visse grænser. Bl.a. er det ulovligt og strafbart at komme med opfordringer til at slå visse grupper mennesker ihjel ELLER injurierende udtalelser som du ikke kan dokumentere.
Brugeravatar
November
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Indlægby Unknown » tors nov 01, 2007 13:50

November skrev:
Du har et meget sort/hvidt syn på hvad yttringsfrihed er. Der er mange nuancer. Fx i DK må du i det store hele sige hvad du vil offentligt, dog er der visse grænser. Bl.a. er det ulovligt og strafbart at komme med opfordringer til at slå visse grupper mennesker ihjel ELLER injurierende udtalelser som du ikke kan dokumentere.

der er også paragraffer hvor der står at man ikke må krænke andre mennesker..
Kan ikke huske dem helt ordkorrekt.. men kan godt finde det frem til dig.. hvis du ikke tror på mig..
tror der var tre grænser.. sådan ordnet..
Brugeravatar
Unknown

Lignende emner

Tilbage til Folketingsvalg 2007