MissTurkii skrev:Selamun Aleykum / Hej!
Er det farligt, hvis ens bærbar blir meget varm? Nogle som ved hvorfor den bliver det ?

Det er absolut ikke sundt for den at blive meget varm. Du har den vel ikke stående på dynen mens du sidder i din seng eller lignende?
Under den er der en "fan" hvis den ikke kan få luft bliver din laptop varm
MissTurkii skrev:Under den er der en "fan" hvis den ikke kan få luft bliver din laptop varm
Nu har jeg ikke forstand på sådan noget computer halløj , men hva sa jeg så gøre, for at den ikk bliver varm?
MissTurkii skrev:Ja okaay nu forstår jeg . Mit er ogs på venstre side.
Men ved sidén er der også et andet sted, hvor der er sådan en hul aktig ting , ligesom den der "fan". Det sted blir også meget varmt selvom det ikke bliver dækket. Der kommer varmt luft ud og det larmer.

Sahra- skrev:ej..troede lige der ville komme en smart lille dims frem, den kunne lægges under pc'en...men nej...hehe..

_Abdulrahman skrev:Sahra- skrev:ej..troede lige der ville komme en smart lille dims frem, den kunne lægges under pc'en...men nej...hehe..
![]()
Men så er man også godt sikret mod overophedning

Måske skal du få fat i sådan en her:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/arti ... 2004-1.jpg

Hmmmmmm..... Lad mig gætte, du har en hp model bærbar. For jeg har den samme problem med min hp(skide) bærbar som bliver hhhhhhhhhot og larmer som en lastbil
- Den er vild mærkelig her for det sidste, men heldigvis er den stoppet med at blive al for varm. Den larmer kun.
MissTurkii skrev:Har fået en ny bærbar, men den her er ogs varm?
Den blir varm efter noget tid? - Er det farligt?

Nej det er ikke farligt at den bliver varm !
Al elektronik bliver varmt når det anvendes, det er fordi der dannes varme når elektronik løber igennem en modstand.
MEN der er grænser, hvis din bærbars blæser begynder at køre konstant er det nok fordi den prøver at køle computeren ned.
Bare sørg for at der kan komme luft til hullerne i bunden af bærbaren så går det nok. Og lad være med at lægge pc'en på benene eller i skødet eller lign. ! Hellere end (flad) pude eller imellem.
Hvis den bare bliver varm og ellers har det fint så frygt ej
- Hvis denkan få luft, selvom jeg lægger den på mine ben, må man stadig ikke?MissTurkii skrev:Nej det er ikke farligt at den bliver varm !
Al elektronik bliver varmt når det anvendes, det er fordi der dannes varme når elektronik løber igennem en modstand.
MEN der er grænser, hvis din bærbars blæser begynder at køre konstant er det nok fordi den prøver at køle computeren ned.
Bare sørg for at der kan komme luft til hullerne i bunden af bærbaren så går det nok. Og lad være med at lægge pc'en på benene eller i skødet eller lign. ! Hellere end (flad) pude eller imellem.
Hvis den bare bliver varm og ellers har det fint så frygt ej
Tak tak- Hvis denkan få luft, selvom jeg lægger den på mine ben, må man stadig ikke?

| Hvorfor vil min computer ikke snakke til mig mere? :'( Forum: IT & Web Forfatter: Perle Svar: 28 |
DUM COMPUTER . Forum: IT & Web Forfatter: Araber Svar: 6 |
Min computer går i stå Forum: IT & Web Forfatter: Suzuki Svar: 9 |
Hjælp til computer Forum: IT & Web Forfatter: 3Abdahu Svar: 6 |
Ang. computer der ikke fungerer normalt Forum: Fri Debat Forfatter: Anatolia Svar: 24 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst