Flere historier, bror.. Flere
MashaAllah det var en sød historie om Hisham og Profeten sallallahu 'alayhi wa sallam

Redaktør: Fri Debat Mods
Labana skrev:Salam
syntes det virkelig fedt med de historier. Kunne du/islamic og imanflash ikke gå sammen om at lave disse historier på nogle kort som man evt. kan printe ud? eller noget? jeg syntes nemlig det utrolig godt med de små historier.
tak for det
Jeg er enig med de andre, at vi har brug for flere af de slags fortællinger herinde...

Abu_Bassam skrev:Engang var der en Beduin som hed Zahir...denne beduin var kendt som
en grov mand..det var alle beduiner faktisk....men Profeten Sa ville en
dag lave sjov med ham
Profeten Sa nærmede sig ham, mens han solgte sine varer,
og profeten Sa omfavnede ham bagfra, uden at han kunne
se ham. han blev sur og Så sagde han: ‘Slip mig! Hvem er det? da det gik
op for ham, at det var profeten Sa, der omfavnede ham,trykkede han sin
ryg ind mod sendebudets bryst! Så tog profeten Sa mandens hånd og
løftede den i vejret og sagde : "Hvem vil købe den slave af
mig? Zahir sagde: O Guds sendebud, hvem vil have en værdiløs slave
som mig?"
Profeten Sa sagde : Men du er dyrebar og værdifuld hos Allah

Abu_Bassam skrev:En dag kom En beduin ind i moskeen i Medina imens muslimerne bad...efter at muslimerne var færdige med at bede blev manden trængene og skulle på wc....han kiggede sig rundt og fandt det perfekte sted...Der hvor imamen stod (profeten Sa ) så gik han derover og begyndte at tisse...Ledsagerne blev rasende og ville tage fat i manden og straffe ham men profeten Sa sagde til dem "lad ham blive færdig i fred med det han gør" efter manden blev færdig sagde profeten Sa til ledsagerne at de skulle hælde vand på det sted manden havde tisset og sand over det...derefter forklarede han manden stille og roligt at dette er et sted mand beder og derfor skal det altid være rent...manden blev så glad over profetens venlighed og ydmyghed at han råbte " O Allah hav barmhjertighed overfor mig og Muhammad og hav ikke barmhjertighed til nogen andre"....hehehe...Profeten Sa grinte af det manden sagde og gik videre

Abu_Bassam skrev:En gang var der en Gammel dame som sad med en gruppe kvinder som
Lyttede til Profeten Sa imens han gav et fordrag...Da det var Slut kom
Profeten over til den gamle kvinde og sagde til hende "Der er ingen gamle
Som kommer i paradiset"....Den Gamle Kvinde Blev ked af det og
begyndte at græde...hun ville jo så gerne i paradiset...Profeten Sa smilte
derefter og sagde til hende "Alle i paradiset vil være på
samme alder og derfor vil der ikke være nogle gamle i paradiset"
den gamle kvinde blev glad igen og begyndte at grine
Jeg beklager. Jeg læser vist op ad.. den her gang
Beklager utrolig meget. Men nu er der jo kilde på den 

Snøft!
Total grineren, subhanaAllah!| Fortrinligheden af påkaldelse af velsignelser på profeten Forum: Islam Forfatter: Deen-al-Islam Svar: 0 |
Beretninger om Profeten Saws Forum: Islam Forfatter: Lilje Svar: 4 |
Har profeten Muhammed (saws) opfordret til drab, hvis man ba Forum: Islam Forfatter: Nurr-Allah Svar: 9 |
Profeten Jesus(as) Forum: Islam Forfatter: A Traveler Svar: 3 |
Historier (; Forum: Islam Forfatter: Anonymous Svar: 3 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst