by Yosef » man mar 20, 2006 20:14
Assalam alaikum
I den forbindelse kunne jeg nævne et af de breve jeg har modtaget, da jeg har deltaget en del i den offentlige debat, med læserbreve i massevis. Et brev jeg fik i dag er så groft man skulle tro det er løgn. Ærlig talt så grinte jeg da jeg læste det, da det er så langt ude. Jeg vil prøve at scanne det ind senere i dag, så i andre også kan læse det. Det er et svar på min kritik af rigsadvokatens afvisning af at sagen om Muhammad (salla lāhu 'alayhi wa sallam) tegningerne kan komme i retten.
Her er så det pågældende brev:
Jeg har fjernet navnet på afsenderen samt en række besynderlige billeder af muslimer i forskellige situationer (meget uskyldige billeder).
-------
Hvor vil du finde naevninge til en retssag. Der findes ikke ret mange Danskere.
Som ikke foragter de forbandede Muhamedanere / Muslimer. Og deres vanvittige hetz.
Sa uvildige unders0gelser er umuligt.
Og de skal ikke komme her i vores land.
Og bestemme hvad vi skriver og tegner i vores aviser.
De svinehunde, vil ga videre med sagen: Menneskerettigheds domstolen. ?
Hvad er det de vil opna ? Borger krig.? At vi skal b0je os for deres vanvittige religion. Aldrig.
Der findes ikke Guder, og der har aldrig vaeret nogen. De er alle opdigtede, for at tjene penge Man har alle dage snydt og bedraget, de mindre kloge og de naive. Det de far ud af det. Det er, at Danskerne lige som i Norge, og 0strig, stemmer pa dem. Som 0nsker, at de rejser hjem . Dansk Folkeparti her i landet takker alle for st0tten.
I Norge har tre meningsmalinger vist. At Fremskridtspartiet, nu er landets st0rste. Sa jeg venter pa naeste valg. Og i mellemtiden. Puster jeg alt hvad jeg kan til ilden. Men jeg tror ikke, at nogen glemmer de fremmedes handlinger. Jeg g0r ikke.
Det er klart bevist. Nar deres foreninger, eller Imamer de anmelder, JP til Politiet. Og ikke er tilfreds med den afg0relse som rigsadvokaten kommer frem til. Hvor er vi sa henne. Hvor meget tid skal vores retssystem bruge pa de idioter. ?
Nae lad os fa renset ud, i den flok af kriminelle sataner.
Muslimsk rejse selskab. Kun enkelt billetter. Biler og indbo modtages som betaling.
Gratis kuffert paknings kursus. Der er ca. 2 millioner frivillige, til at hjaelpe dem med at pakke
De radikale og SF vil nok som de eneste savne dem. Eller deres stemmer.
Jeg skrev i et laeserbrev den dag de anmeldte sagen. At det kunne de godt glemme.
Det var en Boomerang de da kastede. Og til nseste valg rammer den dem i nakken.
Jeg ville da 0nske, at man havde taget op deres anmeldelse . og ladet en domstol afvise den.
Og sa kraave at de foreninger betalte sagsomkostningerne. Fri proces b0r de ikke have.
Vi skal da ikke betale svin for at skide .
At de boykotter danske varer er helt i orden. Vi b0r g0re det samme med deres.
Nar de ikke kan fa deres hunde aede, sa moske de rejser hjem.
Hvad pres, skulle Rigsadvokaten vaere udsat for. Det er vist for din egen regning.
Tror du ikke, at Jurister har arbejdet pa den sag i manedsvis.
Og at folkene ffa Statsministeriet har gjort det. Hvis der var mulighed for en sag.
Sa havde de nok selv f0rt den. Men det er der ikke.
Ingen fremmed hund skal pisse i vores sandkasse.
Og Muhammed var en svindler.
Og sa kan man ikke repraesentere ham. Basta. Ergo er Muhamedanerne 1øgnere.
Allah fandtes ikke, Han er opdigtet.
-------------------
Hvad giver i mig - er manden en ****, eller er det noget medfødt.