Politikernes tone :D

Temaer (udvalgt af admins)

Redaktør: Fri Debat Mods

Hvad mener De om tonen i den offentlige debat?

Afstemning sluttede ons mar 22, 2006 16:21

fin nok
3
14%
O.K
5
24%
Alt for hård
12
57%
ved ikke
1
5%

Afgivne stemmer : 21

Politikernes tone :D

Indlægby Jærsind » søn mar 19, 2006 16:21

Assalamu 3alikum brødre og søstre :)

Vi har i den seneste tid været vidner til skarpe politiske udtalelser i dansk politik.

Bare for at nævne nolge ex.

Abu Laban kaldte Khader og andre ligesom ham for "rotter".
Anders Fogh sagde at vi har "svigtet" ytringsfriheden.
Marianne Jelved sagde Fogh var "farlig"
og sidst nyt: Pia K: Thorning-Schmidt er "håbløs". læs

Det må jeg nok sige..politikerne kritisere hinanden på det hårdeste.
Hvad mener i?
Brugeravatar
Jærsind
Multimedieren

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Re: Politikernes tone :D

Indlægby slettet3 » søn mar 19, 2006 18:40

Brother_Yassin skrev:Assalamu 3alikum brødre og søstre :)

Vi har i den seneste tid været vidner til skarpe politiske udtalelser i dansk politik.

Hvad mener i?

Alaikom assalam

Jeg mener at de politiker skal tage sig sammen.

salam
Brugeravatar
slettet3

Indlægby Slettet7 » søn mar 19, 2006 18:43

Hvad mener i?

Jeg er især enig med Abu Laban :lol: Må Allahu teala belønne ham for hans arbejde !
Brugeravatar
Slettet7
Aktiv Bruger

Indlægby Erik_Willumsgaard » søn mar 19, 2006 18:55

um_ayman skrev:

Hvad mener i?

Alaikom assalam

Jeg mener at de politiker skal tage sig sammen.

salam

Mener du, at politikerne skal tage ved lære af Abu Labans måde at karakterisere nogen, som han er uenig med?
Med venlig hilsen
Erik

"Lad den,som er ren, kaste den første sten" (Jesus)
Læs også http://avisen.dk/blogs/Erik_Willumsgaard . Og post gerne en kommentar!
Brugeravatar
Erik_Willumsgaard
VIP Bruger

Geografisk sted: Vesterbro, København

Indlægby Jærsind » søn mar 19, 2006 19:36

For mit velkommende så tager skarp afstand fra udtalelser som "rotte", "elendige", "håbløse" osv
Ligemeget hvor enig jeg er med selve personen - så synes jeg ikke man skal bruge sådanne udtaleser.
Det vil ikke sige at jeg ikke kan lide kritik. Selvfølgelig skal man kunne udtrykke sin utilfredshed med noget man ikke synes om - eller er uenig med.

Profeten Muhammed(fred være med ham) blev også "kritisert" utallige mange gange. bl.a blev han(fvmh) kaldt for løgner, tryllekunster og hypnotisør. Og MassAllah Profeten(fvmh) smilte bare tilbage.
Brugeravatar
Jærsind
Multimedieren

Indlægby slettet10 » søn mar 19, 2006 20:11

Brother_Yassin skrev:For mit velkommende så tager skarp afstand fra udtalelser som "rotte", "elendige", "håbløse" osv
Ligemeget hvor enig jeg er med selve personen - så synes jeg ikke man skal bruge sådanne udtaleser.
Det vil ikke sige at jeg ikke kan lide kritik. Selvfølgelig skal man kunne udtrykke sin utilfredshed med noget man ikke synes om - eller er uenig med.

Profeten Muhammed(fred være med ham) blev også "kritisert" utallige mange gange. bl.a blev han(fvmh) kaldt for løgner, tryllekunster og hypnotisør. Og MassAllah Profeten(fvmh) smilte bare tilbage.

helt klart akhi!

tænk på, endda der blev smidt skrald foran vores profet saaws hans dør og en heel masse andre ting, jah subhanAllah hvor meget har han vores elskede profet saaws heller ik gået igennem..

Synes også det er helt klart forkert at bruge sådanne ord.! Yanii, man kan godt stadig udtrykke sine ord, uden at bruge sådanne ord ..

Så jah, jeg har stemt på hård.
Slettet profil
Brugeravatar
slettet10
Sølv Bruger

Indlægby Erik_Willumsgaard » søn mar 19, 2006 21:27

mk skrev:
Brother_Yassin skrev:For mit velkommende så tager skarp afstand fra udtalelser som "rotte", "elendige", "håbløse" osv

helt klart akhi!

tænk på, endda der blev smidt skrald foran vores profet saaws hans dør og en heel masse andre ting, jah subhanAllah hvor meget har han vores elskede profet saaws heller ik gået igennem..

Synes også det er helt klart forkert at bruge sådanne ord.! Yanii, man kan godt stadig udtrykke sine ord, uden at bruge sådanne ord ..

Jeg er da enig i, at Abu Labans beskrivelse af Khader & Co. som rotter er al for hård en tone. Men der vil jo altid være enkelte, som ikke kan finde ud af at udtrykke sig ordentligt.

Men ellers synes jeg, at tonen i den danske politiske debat generelt er meget god og afslappet.
Med venlig hilsen
Erik

Brugeravatar
Erik_Willumsgaard
VIP Bruger

Indlægby Jærsind » søn mar 19, 2006 21:37

helt klart ukti mk :)

Vores profekt(fvmh) var et ex. på fornuft og god opførsel. Må Allah(Subhana wa ta'ala) retlede os til følge hans gode opførsel.

Yanii, tror hellere ikke det gavner særlig meget at kalde andre for "rotter", "håbløse" osv. Tværtimod så tror jeg det vil få den modsatte effekt.
Yanii, man kan godt synes som man vil - det er ikke det jeg blander mig i. Men når man foran nationale og udenlanske massemedier sige sådanne udtryk (i sådan en krise) - så synes jeg man er "langt ude". dvs moralsk forkert - fra mit synesvinkel
Brugeravatar
Jærsind
Multimedieren

Indlægby slettet10 » søn mar 19, 2006 23:52

Brother_Yassin skrev:helt klart ukti mk :)

Vores profekt(fvmh) var et ex. på fornuft og god opførsel. Må Allah(Subhana wa ta'ala) retlede os til følge hans gode opførsel.

Yanii, tror hellere ikke det gavner særlig meget at kalde andre for "rotter", "håbløse" osv. Tværtimod så tror jeg det vil få den modsatte effekt.
Yanii, man kan godt synes som man vil - det er ikke det jeg blander mig i. Men når man foran nationale og udenlanske massemedier sige sådanne udtryk (i sådan en krise) - så synes jeg man er "langt ude". dvs moralsk forkert - fra mit synesvinkel

Det jo det.. Men det er faktisk også hvordan man er som person, og hvordan man selv "vælger" at vise sig som person, da ord, også kan have en betydning for, hvordan man fremviser sig selv, foran andre, hvad enten det er foran nationale og udelandske massemedier. Dog, er handlinger stærkere end ord, men allahualem, det jo stadig offentligt, og disse personernes ord, kan have stor betydning for mange andre mennesker, måske.

Jah og yanii :) , som du siger, "langt ude" på den måde, moralsk forkert, hvilket jeg er enig i.
Slettet profil
Brugeravatar
slettet10
Sølv Bruger

Indlægby slettet10 » søn mar 19, 2006 23:53

Brother_Yassin skrev:helt klart ukti mk :)

Det jo det.. Men det er faktisk også hvordan man er som person, og hvordan man selv "vælger" at vise sig som person, da ord, også kan have en betydning for, hvordan man fremviser sig selv, foran andre, hvad enten det er foran nationale og udelandske massemedier. Dog, er handlinger stærkere end ord, men allahualem, det jo stadig offentligt, og disse personernes ord, kan have stor betydning for mange andre mennesker, måske.

Jah og yanii :) , som du siger, "langt ude" på den måde, moralsk forkert, hvilket jeg kan være enig i.
Slettet profil
Brugeravatar
slettet10
Sølv Bruger

Indlægby Jærsind » man mar 20, 2006 00:12

Jeg synes også Khader & co. er nolge "rats in the hole"
Men personligt vil jeg ikke stille mig op - og sige det på den måde.
Det var det jeg mente med "moralsk forkert - fra mit synesvinkel"

Ligesom Profeten(fvmh) så vil jeg hellere vælge præcise og fornuftige ord.
Brugeravatar
Jærsind
Multimedieren

Indlægby slettet10 » man mar 20, 2006 00:27

Erik_Willumsgaard skrev:
mk skrev:

helt klart akhi!

Jeg er da enig i, at Abu Labans beskrivelse af Khader & Co. som rotter er al for hård en tone. Men der vil jo altid være enkelte, som ikke kan finde ud af at udtrykke sig ordentligt.

Men ellers synes jeg, at tonen i den danske politiske debat generelt er meget god og afslappet.

Jah, det kan det vidst være, men hellere vælge fornuftige ord, frem for at vælge sådanne ord. Selvom man ikke kan finde ud af udtrykke sig ordentlig, er det jo ik ens betydning med, at vælge "sådanne ord" ?

Men som vores profet Muhammed (saaws) talte, med de rigtige udtryk han kom med, er meget mere værd, at bruge.! :wink:
Slettet profil
Brugeravatar
slettet10
Sølv Bruger

Indlægby Erik_Willumsgaard » man mar 20, 2006 08:32

Brother_Yassin skrev:Jeg synes også Khader & co. er nolge "rats in the hole"
Men personligt vil jeg ikke stille mig op - og sige det på den måde.
Det var det jeg mente med "moralsk forkert - fra mit synesvinkel"

Ligesom Profeten(fvmh) så vil jeg hellere vælge præcise og fornuftige ord.

Men nu sagde du det jo alligevel!!

Hvorfor skal man kalde mennesker, som man måske ikke er enige med for "rats in the hole"? Og der vel ikke tale om onde mennesker, bare mennesker man ikke er enige med?
Med venlig hilsen
Erik

Brugeravatar
Erik_Willumsgaard
VIP Bruger

Indlægby Jærsind » man mar 20, 2006 11:23

Erik
Men nu sagde du det jo alligevel!!

Hvorfor skal man kalde mennesker, som man måske ikke er enige med for "rats in the hole"? Og der vel ikke tale om onde mennesker, bare mennesker man ikke er enige med?

Erik nu må du ikke misforstå :)

Jeg sagde det jo tidligere-
:wink:
For mit velkommende så tager skarp afstand fra udtalelser som "rotte", "elendige", "håbløse" osv
Senest rettet af Jærsind tors apr 27, 2006 20:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Jærsind
Multimedieren

Indlægby Yosef » man mar 20, 2006 20:14

Assalam alaikum

I den forbindelse kunne jeg nævne et af de breve jeg har modtaget, da jeg har deltaget en del i den offentlige debat, med læserbreve i massevis. Et brev jeg fik i dag er så groft man skulle tro det er løgn. Ærlig talt så grinte jeg da jeg læste det, da det er så langt ude. Jeg vil prøve at scanne det ind senere i dag, så i andre også kan læse det. Det er et svar på min kritik af rigsadvokatens afvisning af at sagen om Muhammad (salla lāhu 'alayhi wa sallam) tegningerne kan komme i retten.

Her er så det pågældende brev:
Jeg har fjernet navnet på afsenderen samt en række besynderlige billeder af muslimer i forskellige situationer (meget uskyldige billeder).

-------

Hvor vil du finde naevninge til en retssag. Der findes ikke ret mange Danskere.
Som ikke foragter de forbandede Muhamedanere / Muslimer. Og deres vanvittige hetz.

Sa uvildige unders0gelser er umuligt.
Og de skal ikke komme her i vores land.
Og bestemme hvad vi skriver og tegner i vores aviser.
De svinehunde, vil ga videre med sagen: Menneskerettigheds domstolen. ?
Hvad er det de vil opna ? Borger krig.? At vi skal b0je os for deres vanvittige religion. Aldrig.
Der findes ikke Guder, og der har aldrig vaeret nogen. De er alle opdigtede, for at tjene penge Man har alle dage snydt og bedraget, de mindre kloge og de naive. Det de far ud af det. Det er, at Danskerne lige som i Norge, og 0strig, stemmer pa dem. Som 0nsker, at de rejser hjem . Dansk Folkeparti her i landet takker alle for st0tten.
I Norge har tre meningsmalinger vist. At Fremskridtspartiet, nu er landets st0rste. Sa jeg venter pa naeste valg. Og i mellemtiden. Puster jeg alt hvad jeg kan til ilden. Men jeg tror ikke, at nogen glemmer de fremmedes handlinger. Jeg g0r ikke.
Det er klart bevist. Nar deres foreninger, eller Imamer de anmelder, JP til Politiet. Og ikke er tilfreds med den afg0relse som rigsadvokaten kommer frem til. Hvor er vi sa henne. Hvor meget tid skal vores retssystem bruge pa de idioter. ?
Nae lad os fa renset ud, i den flok af kriminelle sataner.
Muslimsk rejse selskab. Kun enkelt billetter. Biler og indbo modtages som betaling.
Gratis kuffert paknings kursus. Der er ca. 2 millioner frivillige, til at hjaelpe dem med at pakke
De radikale og SF vil nok som de eneste savne dem. Eller deres stemmer.
Jeg skrev i et laeserbrev den dag de anmeldte sagen. At det kunne de godt glemme.
Det var en Boomerang de da kastede. Og til nseste valg rammer den dem i nakken.
Jeg ville da 0nske, at man havde taget op deres anmeldelse . og ladet en domstol afvise den.
Og sa kraave at de foreninger betalte sagsomkostningerne. Fri proces b0r de ikke have.
Vi skal da ikke betale svin for at skide .
At de boykotter danske varer er helt i orden. Vi b0r g0re det samme med deres.
Nar de ikke kan fa deres hunde aede, sa moske de rejser hjem.
Hvad pres, skulle Rigsadvokaten vaere udsat for. Det er vist for din egen regning.
Tror du ikke, at Jurister har arbejdet pa den sag i manedsvis.
Og at folkene ffa Statsministeriet har gjort det. Hvis der var mulighed for en sag.

Sa havde de nok selv f0rt den. Men det er der ikke.
Ingen fremmed hund skal pisse i vores sandkasse.
Og Muhammed var en svindler.
Og sa kan man ikke repraesentere ham. Basta. Ergo er Muhamedanerne 1øgnere.
Allah fandtes ikke, Han er opdigtet.

-------------------

Hvad giver i mig - er manden en ****, eller er det noget medfødt.
Yosef
Aktiv Bruger

Geografisk sted: brøndby

Givet : 1 perle

Indlægby Erik_Willumsgaard » man mar 20, 2006 22:32

Hej Yosef

Ja, puha, for en ****. Men sådan er det at deltage i den offentlige debat. Der er slemme idioter allevegne. Og i alle lande.

Somme tider, når jeg har skrevet læserbreve, f.eks. bare et ønske om at få bilerne ud af byen og styrket den kollektive trafik, har jeg modtaget hadske breve, som i et utroligt sprogbrug siger, at at sådan nogle barfodsindianere som mig må rejse ad helvedes til, og at der ikke er brug for sådan nogle i DK.

Man skal vænne sig til at krølle sådan nogle sammen og smide i papirkurven.
Med venlig hilsen
Erik

Brugeravatar
Erik_Willumsgaard
VIP Bruger

Indlægby Jærsind » man mar 20, 2006 22:42

Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet når jeg læser hans brev. Kan ikke tag hans udtalelser alvorligt. Sådanne breve skal man bare ignorere.

Og ja - Må Allah ta'ala retlede dem og belønne dig ahki Yosuf for dit arbejde.
Senest rettet af Jærsind tirs mar 21, 2006 08:30, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Jærsind
Multimedieren

Indlægby Yosef » man mar 20, 2006 23:07

Jeg tror nu hellere jeg vil gemme det - det er afgjort et af de mest morsomme jeg har modtaget. Andre har været truende, men det er gerne tilfælde hvor jeg tror at afsenderen kendetegnes ved store ord - men som har det med at gemme sig når det virkelig gælder. Hvordan kan man overhovedet tage sådanne mennesker alvorligt.
--------------------------------------------------------------
Be sure your objective judgements are not for the
most part concealed subjective ones.
--Arthur Schopenhauer--Tysk filosof.
Yosef
Aktiv Bruger

Geografisk sted: brøndby

Givet : 1 perle

Indlægby Abu Muhammad » man mar 20, 2006 23:12

Må Allah Ta'ala belønne dig for din indsats bror Yosef og give dig sabr med sådanne fjolser.

Se evt. hvad andre brødre og søstre har modtaget:

Uddrag fra trussels- og hadebreve:

»Hvorfor blander du dig i vore forhold i Danmark. Du er og bliver aldrig dansker - se dig selv i spejlet. Du og dine landsmænd kan bare tage hjem vi kan ikke lide jer og har kun problemer og udgifter med jer. Koranen rager ikke os, og derfor tørrer jeg røven med sider fra den, når jeg er på toilet«.

»Den største ulykke, der har ramt Danmark, er den muslimske indvandring. Der var en muslim i tv, der mente at en til to muslimer pr. hundrede kunne være potentielle terrorister. Det er frygteligt at tænke på, at hvilken som helst muslim man møder, kan være én, der vil os noget ondt«.

»Du vil bestemme, hvad vi skal gøre. Du er syg i dit dumme grimme hoved: Perker. Hvordan skal man kunne respektere jer. Når halvdelen af jer er kriminelle objekter. Mordere, tyve, voldsmænd, voldtægtsmænd, svindlere og bedragere de halve af jer«.

»Luk lige din sorte kæft og vær glad så længe i kan gå i fred i Danmark - ellers skal vi fanden eder komme efter jer«.

»Du kan putte ære og stolthed op i din sorte røv. Hvad fanden kender du til disse begreber? Hvad gør du overhovedet i Danmark?«.

»Du og andre muslimer i Danmark er en stor skare nasserøve«.

»**** islam. Griseknepperen Muhammed var søn af en abe og et svin. Muhamedanere er indavlede idioter. Død over islam. Skrub ud af Danmark eller dø vantro hunde«.

»Hvis der bliver brændt flere ambassader af, eller for den sags skyld, anden dansk repræsentation så bliver Labans kontor (Islamisk Trossamfund, red.) også brændt af!«.

»Rejs hjem dit svin!«.

http://www.islamic.dk/modules/phpBB2/vi ... ght=#60519

Bare så du ved du ikke er alene kære bror. Det eneste man kan tænke om sådanne folk er vel at de er nogle stakkels små mennesker. Må Allah ta'ala retlede dem.
Wa Allahu a'lam

Hujjat al-Islam Imam Abu Hamid Al-Ghazali rahimahullah: You possess only whatever will not be lost in a ship wreck.
Abu Muhammad
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Tro: Sunni/Hanafî

Fået : 3 perler

Det er dybt pinligt!

Indlægby Katrine » tirs mar 21, 2006 04:09

Yosef skrev:Her er så det pågældende brev:
Jeg har fjernet navnet på afsenderen samt en række besynderlige billeder af muslimer i forskellige situationer (meget uskyldige billeder).

-------

Hvor vil du finde naevninge til en retssag. Der findes ikke ret mange Danskere.
Som ikke foragter de forbandede Muhamedanere / Muslimer. Og deres vanvittige hetz.

Sa uvildige unders0gelser er umuligt.
Og de skal ikke komme her i vores land.
Og bestemme hvad vi skriver og tegner i vores aviser.
De svinehunde, vil ga videre med sagen: Menneskerettigheds domstolen. ?
Hvad er det de vil opna ? Borger krig.? At vi skal b0je os for deres vanvittige religion. Aldrig.
Der findes ikke Guder, og der har aldrig vaeret nogen. De er alle opdigtede, for at tjene penge Man har alle dage snydt og bedraget, de mindre kloge og de naive. Det de far ud af det. Det er, at Danskerne lige som i Norge, og 0strig, stemmer pa dem. Som 0nsker, at de rejser hjem . Dansk Folkeparti her i landet takker alle for st0tten.
I Norge har tre meningsmalinger vist. At Fremskridtspartiet, nu er landets st0rste. Sa jeg venter pa naeste valg. Og i mellemtiden. Puster jeg alt hvad jeg kan til ilden. Men jeg tror ikke, at nogen glemmer de fremmedes handlinger. Jeg g0r ikke.
Det er klart bevist. Nar deres foreninger, eller Imamer de anmelder, JP til Politiet. Og ikke er tilfreds med den afg0relse som rigsadvokaten kommer frem til. Hvor er vi sa henne. Hvor meget tid skal vores retssystem bruge pa de idioter. ?
Nae lad os fa renset ud, i den flok af kriminelle sataner.
Muslimsk rejse selskab. Kun enkelt billetter. Biler og indbo modtages som betaling.
Gratis kuffert paknings kursus. Der er ca. 2 millioner frivillige, til at hjaelpe dem med at pakke
De radikale og SF vil nok som de eneste savne dem. Eller deres stemmer.
Jeg skrev i et laeserbrev den dag de anmeldte sagen. At det kunne de godt glemme.
Det var en Boomerang de da kastede. Og til nseste valg rammer den dem i nakken.
Jeg ville da 0nske, at man havde taget op deres anmeldelse . og ladet en domstol afvise den.
Og sa kraave at de foreninger betalte sagsomkostningerne. Fri proces b0r de ikke have.
Vi skal da ikke betale svin for at skide .
At de boykotter danske varer er helt i orden. Vi b0r g0re det samme med deres.
Nar de ikke kan fa deres hunde aede, sa moske de rejser hjem.
Hvad pres, skulle Rigsadvokaten vaere udsat for. Det er vist for din egen regning.
Tror du ikke, at Jurister har arbejdet pa den sag i manedsvis.
Og at folkene ffa Statsministeriet har gjort det. Hvis der var mulighed for en sag.

Sa havde de nok selv f0rt den. Men det er der ikke.
Ingen fremmed hund skal pisse i vores sandkasse.
Og Muhammed var en svindler.
Og sa kan man ikke repraesentere ham. Basta. Ergo er Muhamedanerne 1øgnere.
Allah fandtes ikke, Han er opdigtet.

-------------------

Jeg sidder her med en rigtig dårlig smag i munden. Dette her begreb - ytringsfrihed! Dette højt besungne begreb i selveste vores Grundlov, bliver brugt til sådan en gang møg, for at sige det rent ud!

Den gang møg er et udtryk for ytringsfrihed UDEN ansvar! Og så kalder han/hende muslimerne for "muhamedanere" tsk tsk :oops:
katrine
Brugeravatar
Katrine

Indlægby islamicdkbruger » tirs mar 21, 2006 08:59

Der er et arabisk ordsprog der siger, at ord er dets talsmands spejl;)
islamicdkbruger

Indlægby Erik_Willumsgaard » tirs mar 21, 2006 09:27

Yosef skrev:Jeg tror nu hellere jeg vil gemme det - det er afgjort et af de mest morsomme jeg har modtaget. Andre har været truende, men det er gerne tilfælde hvor jeg tror at afsenderen kendetegnes ved store ord - men som har det med at gemme sig når det virkelig gælder. Hvordan kan man overhovedet tage sådanne mennesker alvorligt.

Bare lige til din beroligelse, så er det ikke kun idiotiske højrefanatikere, som truer muslimer. Jeg har efter net-debatter, hvor jeg har fordømt de automes metoder modtaget trusler i retning af "Pas du på, vi ved godt, hvor du bor osv."

Hvis du kigger efter på de politiske partiers hjemmeside, er der ingen af de mange muslimske kandidater, som opgiver deres privatadresser, netop pga. trusler. Men det er desværre ikke fra disse fanatiske højreidioter, men fra islamistiske idioter, at de modtager de fleste trusler. Bare fordi de tillader sig at være politisk aktive - selvom nogle mener, at demokrati er det værste af alt, også værre end forbryderiske dikaturer.
Med venlig hilsen
Erik

Brugeravatar
Erik_Willumsgaard
VIP Bruger

Indlægby Abu Muhammad » tirs mar 21, 2006 09:37

Hej Erik

Det er ikke første gang at du fremfører påstanden om at mange politikere med muslimsk baggrund modtager flere trusler fra "islamistiske idioter" end fra "fanatiske højreidioter". Sidste gang du påstod dette, bad jeg om nogle referencer så jeg kunne tjekke dette "faktum", det har jeg ikke fået og jeg efterlyser det stadig.

Hvis du kigger efter på de politiske partiers hjemmeside, er der ingen af de mange muslimske kandidater, som opgiver deres privatadresser, netop pga. trusler. Men det er desværre ikke fra disse fanatiske højreidioter, men fra islamistiske idioter, at de modtager de fleste trusler.

Jeg glæder mig meget til at se dokumentation for denne påstand, for så vidt jeg er orienteret er det kun den stakkels lille Khader der modtager mange trusler fra "islamistiske idioter". Tanwir Ahmad trak sig for eksempel fra politik da også hans familie blev truet og påkrævet at rejse hjem.
Wa Allahu a'lam

Hujjat al-Islam Imam Abu Hamid Al-Ghazali rahimahullah: You possess only whatever will not be lost in a ship wreck.
Abu Muhammad
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Tro: Sunni/Hanafî

Fået : 3 perler

Indlægby Jærsind » tirs mar 21, 2006 09:41

En anden ordsprog siger
Man stirre sig så blind på det negative,
at man ikke kan se det positive
- eller omvendt.
Brugeravatar
Jærsind
Multimedieren

Indlægby Erik_Willumsgaard » tirs mar 21, 2006 09:45

Saif skrev:Hej Erik

Det er ikke første gang at du fremfører påstanden om at mange politikere med muslimsk baggrund modtager flere trusler fra "islamistiske idioter" end fra "fanatiske højreidioter". Sidste gang du påstod dette, bad jeg om nogle referencer så jeg kunne tjekke dette "faktum", det har jeg ikke fået og jeg efterlyser det stadig.

Hvis du kigger efter på de politiske partiers hjemmeside, er der ingen af de mange muslimske kandidater, som opgiver deres privatadresser, netop pga. trusler. Men det er desværre ikke fra disse fanatiske højreidioter, men fra islamistiske idioter, at de modtager de fleste trusler.

Jeg glæder mig meget til at se dokumentation for denne påstand, for så vidt jeg er orienteret er det kun den stakkels lille Khader der modtager mange trusler fra "islamistiske idioter". Tanwir Ahmad trak sig for eksempel fra politik da også hans familie blev truet og påkrævet at rejse hjem.

Hej Saif

Jeg er ked af, hvis jeg har glemt at svare på en tidligere opfordring om dokumentation.

Det er et faktum, at næsten alle muslimske politikere holder deres privatadresse hemlig. Spørgsmålet er så, om det mest skyldes trusler fra islamistiske eller højrefanatiske idioter.

Jeg har læst nogle interviews for længe siden, som pegede på islamisterne. Men jeg kan godt - i sandhedens interesse - se, at jeg må igang med at få dokumentation for min påstand på plads, alternativt dementere påstanden.
Med venlig hilsen
Erik

Brugeravatar
Erik_Willumsgaard
VIP Bruger

Lignende emner

Negativ tone i Danmark
Forum: Fri Debat
Forfatter: Gæst
Svar: 5
Hård tone? Undskyldning