Arabisk undervisning Ringsted

Præsenter dig selv og evt. spørgsmål o.l.

Arabisk undervisning Ringsted

Indlægby RikkeH » søn mar 03, 2013 21:02

Hej alle sammen,
- håber at jeg kan finde hjælp her.
Jeg og min veninde kunne rigtig godt tænke os at lære arabisk - meget relateret til familie, dialog med venner mv.
Har set der er kursus i københavn, men det er for langt for os at tage en gang om ugen.
Så håber at nogle kender til undervisning nær Ringsted? Roskilde, næstved, slagelse vil også kunne være muligt.

Mange hilsner

Rikke
RikkeH

Tro: Andet
Køn: Hunkøn

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Re: Arabisk undervisning Ringsted

Indlægby Muhyi al din » lør mar 09, 2013 20:33

Hej Rikke

Hvis jeg var dig, vil jeg henvende mig til den nye moske i Ringsted, hvor tyrkere og arabere er gået sammen om at købt en ejendom. De tilbyder lektiehjælp og undervisning mv. Jeg tror, at de vil kunne hjælpe dig.

Jeg ved også at ZBC Ringsted tilbyder arabisk. Du kan evt. kontakte dem.

Held og lykke
قُلۡ يَـٰٓأَهۡلَ ٱلۡكِتَـٰبِ تَعَالَوۡاْ إِلَىٰ ڪَلِمَةٍ۬ سَوَآءِۭ بَيۡنَنَا وَبَيۡنَكُمۡ أَلَّا نَعۡبُدَ إِلَّا ٱللَّهَ وَلَا نُشۡرِكَ بِهِۦ شَيۡـًٔ۬ا وَلَا يَتَّخِذَ بَعۡضُنَا بَعۡضًا أَرۡبَابً۬ا مِّن دُونِ ٱللَّهِ‌ۚ فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُولُواْ ٱشۡهَدُواْ بِأَنَّا مُسۡلِمُونَ

Sig: "I Skriftens folk! Kom, lad os enes om et ord, der er fælles for os og jer: At vi tjener Gud alene, at vi ikke sætter noget andet ved Hans side, og at ingen af os tager andre til herrer foruden Gud"! Hvis de så vender sig bort, skal I sige: "Vær I vidner til, at vi overgiver os til Gud!"
Brugeravatar
Muhyi al din
VIP Bruger

Geografisk sted: IslamiC.dk
Tro: Andet

Givet : 0 perle
Fået : 29 perler

Lignende emner

Tilbage til Nye brugere