Hvad betyder de forskellige farver..?

Præsenter dig selv og evt. spørgsmål o.l.

Hvad betyder de forskellige farver..?

Indlægby Na3ima » søn okt 16, 2011 12:22

As-salaam aliakum wa rahmatullahi wa barakatu ya ikhwaani..

Nu har jeg været væk i stykke tid, men er tilbage nu Al-hamdulillah.. Jeg tænkte over noget, så tilgiv mig at spørge det uden at være besværlig inshaAllah. Der er mange folk herinde for det første og det er mashaAllah, men nogle af dem har speciale farver, som skiller dem ud af andre. Admin har rød som regel, redaktør er det så grøn eller de folk med lilla farve..? Hvad betyder sort så..? Generelt, hvad betyder disse forskellige farver..?

:)
O Allah forgive my sins of which You are aware and if I repeat it then forgive me again. O Allah! I couldn't get an opportunity to fulfill the covenants done against my evil deeds, forgive these sins too. O Allah forgive the sins done by the action of eyes, mistake of the lips, negligence of the heart and by the movement of the tongue.
Na3ima

Geografisk sted: Ã…rhus
Tro: Sunni/Shâfi'î
Køn: Hunkøn

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Re: Hvad betyder de forskellige farver..?

Indlægby Betelgeuse » søn okt 16, 2011 13:23

Wa alaikum salam og velkommen tilbage.

Den grønne farve er Islam mods og den mørke lilla-ish farve som jeg og søster Al-maghrebia har er fri debat mods. Den røde er selve forum admin. De brugere som har sort farve ved brugernavn er tilmeldt mandeforum og de søstre der har en lys lilla farve ved brugernavn er tilmeldt kvindeforum. De som ikke har noget, er så bare almene brugere uden tilgang til eksempelvis mande eller kvindeforum herinde.
Betelgeuse
Fri Debat Moderator

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 158 perler
FÃ¥et : 87 perler

Re: Hvad betyder de forskellige farver..?

Indlægby Na3ima » søn okt 16, 2011 21:29

aaah na3am mashaAllah, jazakaAllahu alf kheyr for det kære søster..
O Allah forgive my sins of which You are aware and if I repeat it then forgive me again. O Allah! I couldn't get an opportunity to fulfill the covenants done against my evil deeds, forgive these sins too. O Allah forgive the sins done by the action of eyes, mistake of the lips, negligence of the heart and by the movement of the tongue.
Na3ima

Geografisk sted: Ã…rhus
Tro: Sunni/Shâfi'î
Køn: Hunkøn

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Lignende emner

Hvad betyder det?
Forum: Fri Debat
Forfatter: Peace
Svar: 6
hvad betyder det heR?