Al-maghrebia skrev:Wa 'alaykum assalam wa rahmatullah,
Velkommen til IslamiC.dk, bror/søster! Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om noget på siden, så skriver du bare til en af vores mange dygtige og hjælpsomme brugere eller AbU (vores Admin) eller jeg, som naturligvis også står til rådighed.
Vi ser fem til din deltagelse i debatterne. Opskrifter er undtaget, fordi vi ved godt hvordan man koger æg og vand til the
Mange tak for velkomsten, og endnu engang tak for informationen omkring hvem jeg skal henvende mig til, det var nyttigt.
Og yes, jeg prøver så godt jeg kan at holde mig udenfor mad-debatten, venter til der starter et kursus for nybegyndere(mon ik at jeg ik er den eneste, come on guys kom frem)
Farveblindhumor skrev:Håber der er en anden der vil byde dig på noget drikkelse
Ja mon ik der er!(ellers er den da helt gal)!
Burhan A. skrev:Wa salamu alaikum
Velkommen til !

Jeg har noget Ayran stående i køleskabet som venter på at blive drukket?

Gudskelov, det var på tide, det er ik lige så godt som the, men mon ik det går(når jeg nu ikke har andre tilbud på bordet)

! Og nårh ja, tak for velkomsten
Pdf: Hehe, yup jeg håber selv på det samme, men verden er en stor skuffelse.
Hanar Hamid skrev:Wa aleika salam og velkommen
Noget af en overskrift
Og good luck! Det er et rigtig godt og lærerigt forum, så du skal bare glæde dig til at komme i gang
Jamen det lyder godt, og mht. overskriften, så forventet jeg ikke så mange mennesker(især nu hvor kogte æg og the ikke betragtes som "ordentlig madlavning")
Mai: Tak ska du have.
Sidst men ikke mindst:
Tak til alle mine fans som har støttes mig igennem hele processen, så vil jeg også takke min instruk.......øh...mente selvfølgelig, tak til alle dem der byd mig velkommen, I got carried away