Direkte fra ovnen!

Præsenter dig selv og evt. spørgsmål o.l.

Direkte fra ovnen!

Indlægby Legacy » man apr 25, 2011 14:01

Assalamu Alaikum Ikhwatal Islam

Jeg er en ny bruger på dette forum, wa bi'thinillah vil mit ophold her på Islamic være lærerigt og gavnligt for mig, og ligeledes håber jeg at jeg også kan indrage med noget gavnligt for brødrene og søstrene.

Så var der vidst ik mere end det, kedelig/kliché intro I know :tast:

Håber det bedste for jer, fi dunya wal akhira!
Har ikke fundet på noget smart/godt at skrive her indtil videre! I'll figure It Out don't worry!
Brugeravatar
Legacy

Givet : 1 perle
Fået : 5 perler

Re: Direkte fra ovnen!

Indlægby Muslimaa » man apr 25, 2011 14:19

Wa alaikum al salam

velkommen til. Da jeg så "direkte fra ovnen" jeg troede det var en ret opskrift. :griner:
Men du er ikke kliché , inshAllah du bliver glad for at være her... :klapper:
Ya Allah , forgive and guide my Umah...Amin thuma amin...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Tro: Sunni/Mâlikî
Køn: Hunkøn

Givet : 70 perler
Fået : 18 perler

Indlægby Legacy » man apr 25, 2011 14:37

Muslimaa skrev:Wa alaikum al salam

velkommen til. Da jeg så "direkte fra ovnen" jeg troede det var en ret opskrift. :griner:
Men du er ikke kliché , inshAllah du bliver glad for at være her... :klapper:

Haha ked af at måtte skuffe dig, er ik så god til at lave mad, men mindre the og at koge æg er madlavning.

Ps. Tak for velkomsten, jeg forventede nu lidt mere end det der! Jeg har været online i et pr. minutter nu, og ingen har tilbudt mig noget at drikke, eller et sted at sidde, er det sådan i modtage nye brugere/gæster?
Har ikke fundet på noget smart/godt at skrive her indtil videre! I'll figure It Out don't worry!
Brugeravatar
Legacy

Indlægby anonymouse26 » man apr 25, 2011 16:36

Wa 'alaykum assalam wa rahmatullah,

Velkommen til IslamiC.dk, bror/søster! Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om noget på siden, så skriver du bare til en af vores mange dygtige og hjælpsomme brugere eller AbU (vores Admin) eller jeg, som naturligvis også står til rådighed.

Vi ser fem til din deltagelse i debatterne. Opskrifter er undtaget, fordi vi ved godt hvordan man koger æg og vand til the :D

Al-maghrebia
anonymouse26
Aktiv Bruger

Tro: Sunni/Mâlikî

Givet : 42 perler
Fået : 41 perler

Indlægby PoF » man apr 25, 2011 16:49

Wa alaikum assalam

Nåh, nåh, nåh jeg regnede faktisk med, at det var en eller anden opskrift på en kage/ eller at du havde bagt en kage til os. :D

Velkommen til :)
PoF

Tro: Sunni/Shâfi'î

Fået : 15 perler

Indlægby Sonrisa » man apr 25, 2011 17:00

Velkommen til :)
Håber der er en anden der vil byde dig på noget drikkelse :D
Ya Allah, give me peace to accept the things I cannot change, have courage to change the things I can and have the wisdom to know the difference
Sonrisa

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 4 perler
Fået : 0 perle

Indlægby Burhan A. » man apr 25, 2011 22:40

Wa salamu alaikum

Velkommen til ! :)
Jeg har noget Ayran stående i køleskabet som venter på at blive drukket? :teeth:
Få øjnene op for de grundlæggende betingelser, som vi mennesker har til fælles, i stedet for at fokusere på de ting, der gør os forskellige.
Brugeravatar
Burhan A.

Tro: Salafi
Køn: Hankøn

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Indlægby Cabra » man apr 25, 2011 23:05

Hvorfor er danske muslimer så kage-glade :D
Cabra
Sølv Bruger

Geografisk sted: Frederiksberg
Tro: Ateist/Agnostiker
Køn: Hankøn

Givet : 54 perler
Fået : 74 perler

Indlægby Mai » man apr 25, 2011 23:21

Cabra skrev:Hvorfor er danske muslimer så kage-glade :D

Fordi kage er noget af det bedste der findes :D

Wa alaykum as-salam Legacy, og velkommen til :)
Brugeravatar
Mai
Sølv Bruger

Givet : 67 perler
Fået : 15 perler

Indlægby Hanar Hamid » tirs apr 26, 2011 01:32

Wa aleika salam og velkommen :)
Noget af en overskrift :D
Og good luck! Det er et rigtig godt og lærerigt forum, så du skal bare glæde dig til at komme i gang :)

Cabra skrev:Hvorfor er danske muslimer så kage-glade :D

Tja vi har jo Baqlawa (eller hvordan man staver til det), og jeg synes det er sødere (alt for sødt) end kager, så mon ikke det er et af grundene? :D
Ellers har Mai ret :)

Jeg ved godt, du har skrevet det for sjovt, men jeg undrer mig også over, hvorfor andre end muslimer er så kageglade :b Dem i min klasse ELSKER kage, og vi er kun 4 muslimer ud af 25 elever ;) (det var lidt off topic)
"Hele menneskeheden stammer fra Adam og Eva; ingen araber er bedre end en ikke-araber. En hvid er heller ikke bedre end en sort og en sort er heller ikke bedre end en hvid, undtagen i fromhed og gode handlinger" - Profeten Muhammad salla lāhu 'alayhi wa sallam
Hanar Hamid

Givet : 4 perler
Fået : 10 perler

Indlægby Legacy » tirs apr 26, 2011 09:29

Al-maghrebia skrev:Wa 'alaykum assalam wa rahmatullah,

Velkommen til IslamiC.dk, bror/søster! Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om noget på siden, så skriver du bare til en af vores mange dygtige og hjælpsomme brugere eller AbU (vores Admin) eller jeg, som naturligvis også står til rådighed.

Vi ser fem til din deltagelse i debatterne. Opskrifter er undtaget, fordi vi ved godt hvordan man koger æg og vand til the

Mange tak for velkomsten, og endnu engang tak for informationen omkring hvem jeg skal henvende mig til, det var nyttigt.

Og yes, jeg prøver så godt jeg kan at holde mig udenfor mad-debatten, venter til der starter et kursus for nybegyndere(mon ik at jeg ik er den eneste, come on guys kom frem) :)

Farveblindhumor skrev:Håber der er en anden der vil byde dig på noget drikkelse

Ja mon ik der er!(ellers er den da helt gal)!

Burhan A. skrev:Wa salamu alaikum

Velkommen til ! :)

Jeg har noget Ayran stående i køleskabet som venter på at blive drukket? :teeth:

Gudskelov, det var på tide, det er ik lige så godt som the, men mon ik det går(når jeg nu ikke har andre tilbud på bordet) :)! Og nårh ja, tak for velkomsten

Pdf: Hehe, yup jeg håber selv på det samme, men verden er en stor skuffelse.

Hanar Hamid skrev:Wa aleika salam og velkommen
Noget af en overskrift
Og good luck! Det er et rigtig godt og lærerigt forum, så du skal bare glæde dig til at komme i gang

Jamen det lyder godt, og mht. overskriften, så forventet jeg ikke så mange mennesker(især nu hvor kogte æg og the ikke betragtes som "ordentlig madlavning")

Mai: Tak ska du have.

Sidst men ikke mindst:

Tak til alle mine fans som har støttes mig igennem hele processen, så vil jeg også takke min instruk.......øh...mente selvfølgelig, tak til alle dem der byd mig velkommen, I got carried away :roll:

Brugere synes godt om dette indlæg : Betelgeuse
Brugeravatar
Legacy

Indlægby Betelgeuse » tirs apr 26, 2011 11:40

Velkommen til æg kogende champion..
Nu er det vel ikke thé a´la Lipton style, du kan lave? :teeth:
Hvis du forresten skulle få brug for en bodyguard til at beskytte dig imod alle disse fans, så bare sig til, jeg er god til at kaste med flødeboller, altså de flødeboller som ikke ender nede i mausen. :hmmm:
Betelgeuse
Fri Debat Moderator

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 158 perler
Fået : 87 perler

Indlægby Legacy » tirs apr 26, 2011 12:22

Betelgeuse skrev:Velkommen til æg kogende champion..
Nu er det vel ikke thé a´la Lipton style, du kan lave? :teeth:
Hvis du forresten skulle få brug for en bodyguard til at beskytte dig imod alle disse fans, så bare sig til, jeg er god til at kaste med flødeboller, altså de flødeboller som ikke ender nede i mausen. :hmmm:

Takker Alfa Orionis :)

Mht. bodyguard jobbet, tager jeg imod tilbuddet, det er der stærkt brug for(som du jo tydeligt kan se). Din løn bliver to flødeboller hver anden uge(yup du tænker sikkert hold da op, sikke mange flødeboller jeg giver som løn, men det er fordi vi klarede os fint igennem finanskrisen)! :peace:

Takker endnu engang,
Brugeravatar
Legacy

Lignende emner

Tilbage til Nye brugere