Vil skilles men min mand vil ikke?

Præsenter dig selv og evt. spørgsmål o.l.

Vil skilles men min mand vil ikke?

Indlægby AishaKolding » fre dec 17, 2010 21:20

salam alle..

har et lille problem..

står i den sitiuation at jeg blev gift og nu vil skilles, men min mand vil ikke gå med til det?
hva skal man gøre? hvem kan hjælpe en?

og det næste problem er at jeg måske er gravid, men jeg vil ikke blive med manden, nogle der har nogle gode råd?

eller en der har stået i samme sitiuation?

håber at hører nogle gode svar :S

maah as salaama aisha
AishaKolding

Geografisk sted: kolding
Tro: Salafi
Køn: Hunkøn

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Re: Vil skilles men min mand vil ikke?

Indlægby anonymouse26 » fre dec 17, 2010 21:30

Assalamu 'alaykum kære søster,

Jeg vil råde dig til at kontakte nogle herboende imamer eller andre som I stoler på, som kan hjælpe dig oprigtigt og bedre og gå personligt ind i sagen. Det er en alvorlig situation, som du står i (ikke mindst hos Allah), og du bør ikke lytte til alle mulige blandede personlige meninger og holdninger på et forum, når det gælder dit liv og en mulig skilsmisse.

Jeg beder til, at det bedste udfald hænder for Jer, og at Allah ta'ala er med Jer i jeres handlinger i denne hårde tid. Sabr, kære søster. Og endeligt så husk på ikke at give shaytan spillerum i en tid, hvor du er sårbar og letpåvirkelig. Allah ma'akum!

Brugere synes godt om dette indlæg : 3Abdahu
anonymouse26
Aktiv Bruger

Tro: Sunni/Mâlikî

Givet : 42 perler
FÃ¥et : 41 perler

Indlægby Betelgeuse » fre dec 17, 2010 21:36

Salam alaikum.
Af hensyn til dig selv og dit privatliv vil jeg råde dig til at skrive til bror Waseem inde på haya.dk hvor du kan vælge at det skal være fortroligt, så andre ikke læser omkring dit liv. Problemet med et offentligt forum er at det du skriver er tilgængeligt for alle og selvom man altid kan søge om råd og vejledning herinde, så er der visse problematikker der ikke vedkommer alle og enhver. Dette af hensyn til dig.

Brugere synes godt om dette indlæg : 3Abdahu
Betelgeuse
Fri Debat Moderator

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 158 perler
FÃ¥et : 87 perler

Indlægby AishaKolding » fre dec 17, 2010 22:02

mener nu os mere, islamisk set om jeg ikk har noget at sku ha sagt ?
AishaKolding

Indlægby anonymouse26 » fre dec 17, 2010 22:10

Jeg har sendt dig en privat besked, tjek det søster.

Du kan eventuelt formulere et præcist spørgsmål og indsende det til haya.dk for at få svar på det, som du måtte være i tvivl om, hvis det er decideret svar på noget, som du ønsker. Når det kommer til personlige problemer af den karakter, så har vi et ansvar for hinanden, og vi skylder hinanden det at henvise til de bedste og ikke sidde og lege eksperter i sager der vedrører en families skæbne.

Som sagt, formulér et præcist spørgsmål og indsend det til haya.dk, hvis det blot er et spørgsmål, som du har og ikke som sådan har brug for mere. Bror Waseem plejer at være hurtig til at svare.

Hvis folk begynder med personlige råd og fif til din problemstilling, så låser jeg tråden af hensyn til dig og din familie pga. problemets omfattende karakter.

Brugere synes godt om dette indlæg : Bayyinah
anonymouse26
Aktiv Bruger

Indlægby AishaKolding » fre dec 17, 2010 22:33

har ingen besked modtaget fra diig??

ja har skrevet der inde , men ved ærligt ikk til hvem? du sagde bror waseem?? kan man skrive personligt eller hvordan?
AishaKolding

Indlægby anonymouse26 » fre dec 17, 2010 22:44

AishaKolding skrev:har ingen besked modtaget fra diig??

ja har skrevet der inde , men ved ærligt ikk til hvem? du sagde bror waseem?? kan man skrive personligt eller hvordan?

Hvis du klikker på "community" øverst og derefter "indbakke", så kan du forhåbentlig finde den.

Inde på haya.dk er der et faneblad, der hedder "indsend spørgsmål", hvor du kan indsende dit spørgsmål til bror Waseem. her får du det direkte link:
http://www.haya.dk/index.php?option=com ... &Itemid=57
anonymouse26
Aktiv Bruger

Lignende emner

Tilbage til Nye brugere