Jeg er en ny herinde
Ramadan karim til jer alle. Håber de får en rigtig god ramadan. Inshalla.
Wa salam alakym

Malaika skrev:Salam Alaykum Prince Mohammed,
Velkommen til. Må Du inshAllah også få en velsignet måned med Allah Taala's barmhjertighed og tilgivelse![]()
Fred.
Inshalla og I lige måde.
amiin..Afghan skrev:W/salam
Ramadhan Kareem til dig os
I lige måde,
Må Allah velsingelse os alle muslimerne i Ramadan. Inshalla
Hvordan går det med fasten? 
Afghan skrev:Det staves: Inshaa'allah. In the will of Allah. I guds vilje.Hvordan går det med fasten?
ret mig hvis jeg skriver forkert. Med allahs barmhjertig og tilgivelsen

AbU skrev:Salam Aleikum bror
Hjertelig velkommen til forummet.
Hååber du får glæde af dit ophold her.
Ramadan Karim til dig og din familie
Fred

MuslimChild skrev:Wa 'aleykum al salam wa rahmatullahi wa barakatuh ..
Velkommen til . Håber du får glæde af hjemmesiden og at du ligeledes får en velsignet Ramadan med en masse glæde, dig og din familie InshaLlah .. Fortsæt god dag og Ramadan
det glæder mig til at høre det. Inshallah. 
Prince Mohammed skrev:Afghan skrev:Det staves: Inshaa'allah. In the will of Allah. I guds vilje.Hvordan går det med fasten?
det er jo samme Inshalla eller inshaa'allah, bare man forstå præcis hvad det betyder ordet, Så Allah ved hvad vor sjæl og hjerte når vi tænker imens vi skrives. Så behøver man ikke præcis at skrive rigtig ordet "inshaa'allah"ret mig hvis jeg skriver forkert. Med allahs barmhjertig og tilgivelsen
![]()
Det her går elhamduela, Ramadan går hurtigt af tiden, 9 dage er udløbet af Ramadan. SubhanAllah.![]()
Hvad med dig?

Afghan skrev:Prince Mohammed skrev:Afghan skrev:Det staves: Inshaa'allah. In the will of Allah. I guds vilje.Hvordan går det med fasten?
det er jo samme Inshalla eller inshaa'allah, bare man forstå præcis hvad det betyder ordet, Så Allah ved hvad vor sjæl og hjerte når vi tænker imens vi skrives. Så behøver man ikke præcis at skrive rigtig ordet "inshaa'allah"ret mig hvis jeg skriver forkert. Med allahs barmhjertig og tilgivelsen
![]()
Det her går elhamduela, Ramadan går hurtigt af tiden, 9 dage er udløbet af Ramadan. SubhanAllah.![]()
Hvad med dig?
Rigtigt
Alhamdulilah ramadhan går godt.
Elhamdullilah? Er det tyrkisk? Jeg har lært det, Alhamdullilah. Alhamd (tak) ikke Elhamd (ved ikke) Siger det bare xD
Orde med de Alhamdulillah, Elhamduela, Elhamduillah, Alhamduela osv er jo samme på en betydning

Afghan skrev:Rigtigt, men Allah lyder bedre.
Det er paradisets sprog, arabisk.
F.eks. siger mange folk Khufa Hafith, og ikke Allah Hafith.
Selam er tyrkisk, Salam er arabisk for fred.
Man siger ikke Guds velsignelser være med dig. Man siger Asalamu Alaykum. Paradisets sprog, arabisk. Prøv at brug det så meget du kan.

| Salam :) Forum: Nye brugere Forfatter: zahra2010 Svar: 4 |
Salam Aleikum Ukhtis.. Forum: Fri Debat Forfatter: bosniskmuslim Svar: 0 |
salam hvad er baggrunden? Forum: Fri Debat Forfatter: Anonymous Svar: 7 |
salam Forum: Politik og samfund Forfatter: amirasadik Svar: 3 |
Salam Forum: Nye brugere Forfatter: hamida Svar: 5 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst