Børnepasning??!

Præsenter dig selv og evt. spørgsmål o.l.

Børnepasning??!

Indlægby mrs.muslima » søn jul 04, 2010 11:25

Salamualaikum allesammen.

Jeg er en ung kvinde på 30 år, som er gift og har en datter på 3 år elhamdulilah.
Jeg har meldt mig ind i håb om en fornuftig dialog med muslimske søstre inshallah, da jeg bor i et område med stort set ingen muslimer, men hovedsageligt og i første omgang, har jeg brug for hjælp med et problem jeg har;
Min datter går i børnehave, og i hendes børnehave er der 31 andre børn, hvor af kun et andet barn også er muslim, og det gør mig frustreret, da jeg godt kunne tænke mig, at der var flere muslimske børn end det i hendes hverdag.

Derfor vil jeg høre: Er der nogen der kender til alternativer indenfor pasning af muslimske børn i denne alder? Findes der stadig private muslimske børnehaver? Har ikke kunne finde noget på nettet. Det skal være omkring Københavns kommune.
Ville sætte stor pris på den hjælp, I kunne give mig!
U jazakum Allah kheir.
mrs.muslima

Tro: Salafi
Køn: Hunkøn

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Re: Børnepasning??!

Indlægby IAAI » søn jul 04, 2010 16:13

Salam

Søster, jeg har hørt af en veninde fra skolen, at der findes en islamisk børnehave i Brøndby. Om dette passer eller stadigvæk eksistere ved jeg ikke. Du kan prøve at undersøge det, og evt. spørge om de kan hjælpe dig med at finde noget lignende i København.
It's All About Islam
IAAI

Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Indlægby mrs.muslima » søn jul 04, 2010 23:44

Salam

Tak for svaret bror, jeg vil prøve at undersøge det, har muligvis inshallah fundet noget på Nørrebro, som jeg også lige skal have undersøgt, så inshallah kheir.
mrs.muslima

Tro: Salafi
Køn: Hunkøn

Indlægby Cabra » søn jul 04, 2010 23:57

Jeg synes det er en uheldig tendens til at folk søger til steder, hvor man næsten kun finder ligesindende. Det gælder selvfølgelig for begge parter. Jeg anfægter ikke retten til det. Overhovedet ikke. Men hvis det vores samfund skal have en sammenhængskræft, hvilket man må formode alle er intereseret i, så må man komme hinanden i møde i stedet for partout forsøge at undgå folk med en hvis etnisk baggrund, uanset hvilken baggrund der her er tale om.

Mangfoldighed skal gøres til en styrke og til en ressource. Ellers kommer vi aldrig hen til det bedre. Jeg håber ikke at trådstarter finder mit indlæg provokerende. Alt mulig held og lykke. Fra hjertet af.
Cabra
Sølv Bruger

Geografisk sted: Frederiksberg
Tro: Ateist/Agnostiker
Køn: Hankøn

Givet : 54 perler
FÃ¥et : 74 perler

Tilbage til Nye brugere