ny gæst på forum

Præsenter dig selv og evt. spørgsmål o.l.

ny gæst på forum

Indlægby jofrid » tirs apr 06, 2010 11:19

Hej Alle.

Mit navn er Jofrid Regitzesdatter, er 30 år og jeg er antropologistuderende ved DPU i Emdrup. Jeg har tilmeldt mig dette forum, fordi jeg søger kvinder der kan hjælpe mig med mit speciale. Til speciale skal jeg bruge mødre der har lyst til at lade sig interviewe om det at være mor.

Jeg har lagt et opslag under "fri debat" og glæder mig både til at høre fra interesserede samt til at lære forummet bedre at kende.

År og fred.

Jofrid
Brugeravatar
jofrid

Geografisk sted: kbh
Køn: Hunkøn

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Re: ny gæst på forum

Indlægby Kimi » tirs apr 06, 2010 12:38

Hej..

Hva hedder du?
Alhamdulillah! <3
Brugeravatar
Kimi
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Århus
Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 2 perler
Fået : 2 perler

Indlægby Betelgeuse » tirs apr 06, 2010 16:27

Velkommen til forummet, Jofrid.
Brugeravatar
Betelgeuse
Fri Debat Moderator

Givet : 156 perler
Fået : 83 perler

Indlægby ibn al-Mulawwah » tirs apr 06, 2010 19:26

Hej Jofrid

Velkommen til forummet. Dit projekt lyder spændende, og jeg ønsker dig al held og lykke med det.
أيهذا الشاكي وما بك داء - كيف تغدو إذا غدوت عليلا؟
ويرى الشوك في الورود ويعمى - أن يرى فوقها الندى إكليلا
يهذا الشاكي وما بك داء - كن جميلا تر الوجود جميلا

O du som beklager dig uden at lide af nogen sygdom - hvordan vil du blive, hvis du en dag blir' syg?
Og du som ser rosernes torne - og ikke kronen oven over bladenes dug.
O du som beklager dig uden at lide af nogen sygdom - vær smuk og du vil se skønhed i verden omkring dig!
Brugeravatar
ibn al-Mulawwah

Køn: Hankøn

Indlægby jofrid » ons apr 07, 2010 10:44

Hej alle og tak for velkomsten og de gode ønsker.

@Kimi: jeg hedder Jofrid Regitzesdatter :D
Brugeravatar
jofrid

Indlægby Kimi » ons apr 07, 2010 11:41

Regitzesdatter? Er det dit efternavn? :ohno: Undskyld jeg spørg.. Hi!
Alhamdulillah! <3
Brugeravatar
Kimi
Aktiv Bruger