Redaktør: Fri Debat Mods
allahumma skrev:asc jeg er muslim.
ulemperne i jyllandskrisen er at, nu har kristne, set paa en maade den daarlige side af muslimerne, for i nørrebro, og brabrand osv. de viste deres vrede paa en forkert maad, ved at saette ild til biler og skoler osv.
men fordelen er at mange kristne blev facineret af hvor meget muslimerne elsker deres profet ( sws).
og mange konverterede til islam.

AishaAllah skrev:allahumma skrev:asc jeg er muslim.
ulemperne i jyllandskrisen er at, nu har kristne, set paa en maade den daarlige side af muslimerne, for i nørrebro, og brabrand osv. de viste deres vrede paa en forkert maad, ved at saette ild til biler og skoler osv.
men fordelen er at mange kristne blev facineret af hvor meget muslimerne elsker deres profet ( sws).
og mange konverterede til islam.
Jeg vil sige til dig at du skal vide det her.. At dem der har brændt skoler, biler osv. de fleste sagde bare at vi gjorde det for sjov skyld.. Og det er dumt af dem.. Og selvom de sagde at vi har gjort det pga. Mohammed-krisen, så havde det stadig været dumt af de der msulimer der havde gjort det.

allahumma skrev:jaa det er rigtigt at mange af dem gjorde det for sjovt
men alligevel gik det jo du over os andre muslimer som ikke braendte steder af.
som om de ikke havde noget imod os i forvejen.
nu har de flere grundene til at, hade os.
men det er virkelig nederen at de fleste dansker generaliser os.
altsaa at vi alle var med til at braende stederne af selvom vi ikke var
A Traveler skrev:Jeg kan ikke lide at man siger Muhammed-krisen subhanAllah. Det gør mig virkelig vred fordi profeten salla lāhu 'alayhi wa sallam blev kun sendt til menneskeheden som en nåde. Derfor bliver det jo total paradoksabelt at sige Muhammed-krisen. Anyway jeg fortrækker at man kalder det jyllands-postens krisen...
Mowali skrev:Salam..
Jeg synes ikke vi skal bebrejde JP, da de er uvidne folk. Men man skal bebrejde muslimerne verden over, og over den måde de demonstrerede på.
Altså en demonstration er ok, men ikke på den måde, som eksempelvis i Nørrebro.
^ Selvfølgelig har du ret til at reagere. Men på en god måde og formaning. Ikke bare vold og dræb.
Angående tegningerne, så er det så klart som solen; Hvad kan man gøre ved uvidne folk?
Derudover, så får Kurt det svært i dommedagen.
^ Selvfølgelig har du ret til at reagere. Men på en god måde og formaning. Ikke bare vold og dræb.
Angående tegningerne, så er det så klart som solen; Hvad kan man gøre ved uvidne folk?
Derudover, så får Kurt det svært i dommedagen.
Broder Olcay:Ja broder det giver jeg dig ret i, men du siger vi ikke skal bebrejde JP ( DER GIVER JEG DIG IKKE RET ) ..
Han er uviden, og det bliver han straffet voldsomt i dette liv før det næste..
| Ny storfilm om Muhammed på vej Forum: Politik og samfund Forfatter: Kristen Svar: 5 |
Ny Muhammed-sag under opsejling i Holland Forum: Politik og samfund Forfatter: IslamicMinded Svar: 0 |
Muhammed & Aisha Forum: Islam Forfatter: Kimi Svar: 17 |
Professor skal vidne i ny Muhammed-sag Forum: Politik og samfund Forfatter: Somali_Muslimah Svar: 0 |
En Muhammed-tegner står frem. Forum: Sagen om tegningerne Forfatter: thetrue88 Svar: 6 |
Tilbage til Sagen om tegningerne
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst