Redaktør: Fri Debat Mods
YourBrowInIslam skrev:Subhanallah ! Må Es-Samed Celle Celâluhû forbande dem, der sælger / køber t-shrit..
YourBrowInIslam skrev:Proud Muslimah skrev:YourBrowInIslam skrev:Subhanallah ! Må Es-Samed Celle Celâluhû forbande dem, der sælger / køber t-shrit..
Es-Samed Celle Celâluhû ?
Hehe, Es-Samed er et af Allahs 99 navne, Celle Celaluhu = Jalla Jalaluhu på arabisk..

Al_muslima skrev:T-shirts med Muhammed til salg
Det tyske internet-firma Spreadshirt er nu begyndt at sælge t-shirts, kasketter, badges, krus og musemåtter med en af Jyllands-Postens Muhammed-tegninger som dekoration.
Ifølge Spreashirts hjemmeside vil overskuddet fra salget gå til tegnerne på Jyllands-Posten for at støtte ytringsfriheden verden over. Den ansvarlige for Muhammed-produkterne bor ifølge hjemmesiden i Finland, og vedkommende har valgt at benytte billedet af Muhammed med en bombe i turbanen som motiv. En t-shirt koster i omegnen af 100 kroner, erfarer TV 2/NYHEDERNE.
Kilde: http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3566060

mk skrev:HVA?+
det virkelig langt ude det der - laver de sjov med os el. hvad ?´
subhanAllah, det vildt, - det siges af sig selv, de vil blive ved indtil i forlader jeres deen .-
Miss-Soldier-Of-Islam skrev:eejjj nu stopper de seriøst..!! hold k*** man hvor længe kan man blive ved?! har tyskerne ikke lært noget af hvad der er sket her i DK?!.. subhanallah.. folk er syge oven i hovedet!..
Frodo>> fordi du ikke er muslim, så tror jeg næppe du ved hvordan det er og hvor hårdt det rammer os.. derfor er det nemt for dig at skrive vi skal komme videre osv..
seriøst den næste som siger det handler om ytringsfrihed så brækker jeg mig.. okey så lad os sige, at en gruppe muslimer gjorde det samme med f.eks dannebro, lad os sige de mishandlede dannebroen eller dronningen, så ville det blive til en STOR ting..og danskerne ville reagere ligesom os.. og vi gik rundt og sagde det er bare ytringsfrihed, ville den gå?? nej det tror jeg ikke..
det er fint nok der er ytringsfrihed, men at komme ind og kritisere noget så helligt og specielt for os, det er sgu da over grænsen man..og så klør de sig selv i hovedet og undre sig over hvorfor vi bliver så vrede over det.. jeg synes 100% at muslimer har ret til at bestemme at ingen skal tegne Profeten!.. der er jo en grænse for hvad man kan gøre/sige i dette liv..
YunusIslam skrev:de bliver sq ved
jeg kan ikke som muslim lade en mand med Muhammed bluse går roligt forbi mig.

YunusIslam skrev:Er det forbudt i følge Islam, at tegne Jesus??

YunusIslam skrev:Frodo skrev:En Muhammed-bluse kan opfattes på forskellige måder - for dig vil det være en krænkelse af din elskede profet, for andre vil det være et udtryk for, hvad der betyder noget for dem nemlig deres frie ret til at kunne mene og vise hvad de vil, for andre igen vil det bare være et motiv på et stykke stof. For muslimer er en tildækket kvinde en symbol på noget positivt og godt, men der er nogle, der anser en kvinde med tørklæde eller slør for at være et udtryk for kvindeundertrykkelse...du vil ikke lade en person med en Muhammed-bluse gå forbi dig roligt, er det så også i orden med dig, at nogle personer heller ikke vil lade en tildækket kvinde gå forbi dem roligt - deres opfattelse er jo også krænket? Hvad med demokratiet - for mange muslimer, er demokratiet noget negativt, men for mange ikke-muslimer er det lig den bedste styreform som findes - hvis jeg bliver krænket over, at en anden person udtaler sig krænkende om demokratiet, er det så ok, at jeg ikke vil lade den person gå roligt forbi mig?
jeg er enig med dig det første
men det sidste hvor du kommer med sådan nogle dårlige eksemplar ville jeg gerne kommenter
du siger en dansk eller en ikke-muslim ikke ville lade en tildækket kvinde gå forbi ham
men så kan jeg også sige mig som MUSLIM vil ikke lade en kvinde gå forbi mig når hun er utildækket..
de eksemplare du kommer med er ALT for dårlige
Det med Muhammed bluserne det kan ligesom være at sige ---> "F*** de Kristne" som jeg ALDRIG ville kunne finde på at sige eller noget for respektere alle mennesker.
| Tegninger: Kirker i Irak bombet Forum: Sagen om tegningerne Forfatter: Frodo Svar: 4 |
Hizb ut-Tahir i march mod tegninger Forum: Politik og samfund Forfatter: IslamicMinded Svar: 86 |
Jilbab af topkvalitet til salg Forum: Andet Forfatter: linaforum Svar: 1 |
"De forbandede tegninger - Why democracy" Forum: Politik og samfund Forfatter: Basima Svar: 0 |
DR2 kl. 21.00: Fortid til salg Forum: Politik og samfund Forfatter: Uffe Svar: 0 |
Tilbage til Sagen om tegningerne
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst