Redaktør: Fri Debat Mods
..
Ayatullah skrev:..
As-salâmu 'aleikum ..
Nu når man er kommet ind på www.dr.dk .. Hvor skal man så gå hen for at stemme ?..
Ayatullah skrev:..
Never mind, har fundet det .. Kiggede det forkerte sted .. Men kan man ikke stemme mere ? Eller er jeg bare den eneste som ik kan ?!
aya skrev:Ayatullah skrev:..
Never mind, har fundet det .. Kiggede det forkerte sted .. Men kan man ikke stemme mere ? Eller er jeg bare den eneste som ik kan ?!
hm den der aftemning er underligt...
Før stod den på 27 ved Jyllandsposten nu er den gået ned på 23, hvordan kan den det???
aya skrev:Ayatullah skrev:..
Før stod den på 27 ved Jyllandsposten nu er den gået ned på 23, hvordan kan den det???

.
. Arla og andre firmaer der lider under dette burde strejke, synes jeg. Ikke for tegningernes skyld, men for deres eget firmas skyld.Erik_Willumsgaard skrev:aya skrev:Ayatullah skrev:..
Selvfølgelig vil stemmeprocenterne bevæge sig op og ned, efterhånden som flere og flere stemmer. Det er der ikke noget underligt i.
Jeg stemte selv for JyllandsPosten, men mener også, at Anders Fjog skulle have haft en stemme, for han opfører sig alt for stædigt. Selvom regeringen (HELDIGVIS!) ikke kan blande sig i, hvad aviserne skriver i Danmark, burde han da forlængst have holdt et møde med ambassadørerne og beklaget den opståede situation mv.
| Vi opfordrer alle muslimer til at stemme på torsdag Forum: Folketingsvalg 2011 Forfatter: AbU Svar: 0 |
Fædre inde i børneopdragelsen Forum: Islam Forfatter: Anonymous Svar: 11 |
haram at stemme Forum: Fri Debat Forfatter: Erhabi_Jamed Svar: 168 |
Tilbage til Sagen om tegningerne
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst