School Shootings

Få lektiehjælp i de forskellige fag.

Redaktør: Studiesiden Mods

School Shootings

Indlægby HMDNDM » man maj 16, 2011 15:40

Hej

Jeg har valgt School Shootings som overemne til min afgangseksamen, så jeg skal også finde et underemne og det er der problemet opstår, så vil i hjælpe mig med at finde et underemne til School Shooings?

Håber i kan hjælpe, tak på forhånd.
Brugeravatar
HMDNDM

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Re: School Shootings

Indlægby Julia » tirs maj 17, 2011 16:39

Salam

Spændende emne.

Jeg vil foreslå dig et underemne om den liberale våbenlovgivning i USA, som jo desværre også er medvirkende til at (personlige) våben er meget udbredt og nærmest hver-mands-eje.

lidt links:

http://www.denverpost.com/newsheadlines/ci_5728141

http://www.time.com/time/photogallery/0 ... 76,00.html
...For jeg er vis på, at hverken død eller liv eller engle eller magter eller noget nuværende eller noget kommende eller kræfter eller noget i det høje eller i det dybe eller nogen anden skabning kan skille os fra Guds kærlighed i Kristus Jesus, vor Herre.

(Det Nye Testamente, Romerbrevet, kap. 8, vers 38)
Brugeravatar
Julia
Sølv Bruger

Tro: Kristen

Givet : 11 perler
Fået : 13 perler

Re: School Shootings

Indlægby Hanar Hamid » tirs maj 17, 2011 17:22

Salam u aleikum. Hvis du ikke har set Michael Moores film "Bowling for Columbine", så synes jeg, du skal få din lærer til at anskaffe den, da den passer til School Shootings, konsekvenserne af våbenloven i USA osv. :)
"Hele menneskeheden stammer fra Adam og Eva; ingen araber er bedre end en ikke-araber. En hvid er heller ikke bedre end en sort og en sort er heller ikke bedre end en hvid, undtagen i fromhed og gode handlinger" - Profeten Muhammad salla lāhu 'alayhi wa sallam
Hanar Hamid

Køn: Hunkøn

Givet : 4 perler
Fået : 10 perler

Lignende emner

Tilbage til Lektiehjælp