Matematikhjælp!

Få lektiehjælp i de forskellige fag.

Redaktør: Studiesiden Mods

Matematikhjælp!

Indlægby lulu87 » tirs mar 01, 2011 11:58

Salam!

Jeg har matematik på a-niveau. Jeg har bogen "Vejen til matematik A2". Der er nogle opgaver i bogen med facit, men jeg kunne godt tænke mig, at se mellemregningerne også. Er der nogle, der har dem eller kender en hjemmeside, hvor der er mellemregninger. Jeg vil være så taknemmelig, hvis der nogle, der kan hjælpe mig.

Wassalam!
lulu87

Tro: Sunni/Shâfi'î
Køn: Hunkøn

Givet : 0 perle
Fået : 1 perle

Re: Matematikhjælp!

Indlægby MuslimChild » tirs mar 01, 2011 12:19

As-salamu 'aleykum / Hej .
Hvilket emme er der tale om, inden for det du spørger om hjælp til? :)

Profeten, sallallahu ’alayhi wa ’ala alihi wa sallam, sagde
: ”Lov mig følgende seks ting, og jeg lover jer paradis: Når I taler, sig sandheden. Når I giver et løfte, hold det. Når noget er betroet jer, gør ikke uretmæssig brug af det. Hold jer altid kyske uden at være indblandet i ulovligt samleje. Hold jeres øjne og hænder væk fra det som er forbudt.” [Kilde: Hanbal]
Brugeravatar
MuslimChild
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Palæstina
Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 3 perler
Fået : 3 perler

Indlægby lulu87 » tirs mar 01, 2011 18:10

MuslimChild skrev:As-salamu 'aleykum / Hej .
Hvilket emme er der tale om, inden for det du spørger om hjælp til? :)

Differentialregning, integralregning, vektorer, parabler osv.
lulu87

Tro: Sunni/Shâfi'î

Fået : 1 perle

Indlægby MuslimChild » tirs mar 01, 2011 19:26

Har samme bog, men ved ikk om det er samme opgaver der er tale om.. Kan lige se om det er samme opgaver der er tale om, hvis ikk kan jeg PRØVE at hjælpe :)

Profeten, sallallahu ’alayhi wa ’ala alihi wa sallam, sagde
: ”Lov mig følgende seks ting, og jeg lover jer paradis: Når I taler, sig sandheden. Når I giver et løfte, hold det. Når noget er betroet jer, gør ikke uretmæssig brug af det. Hold jer altid kyske uden at være indblandet i ulovligt samleje. Hold jeres øjne og hænder væk fra det som er forbudt.” [Kilde: Hanbal]
Brugeravatar
MuslimChild
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Palæstina
Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 3 perler
Fået : 3 perler

Indlægby The-Earth » lør mar 05, 2011 11:16

lulu87 skrev:Salam!

Jeg har matematik på a-niveau. Jeg har bogen "Vejen til matematik A2". Der er nogle opgaver i bogen med facit, men jeg kunne godt tænke mig, at se mellemregningerne også. Er der nogle, der har dem eller kender en hjemmeside, hvor der er mellemregninger. Jeg vil være så taknemmelig, hvis der nogle, der kan hjælpe mig.

Wassalam!

Wa Alaikum Saalam :)

Du kan ikke finde en hjemmeside, hvor mellemregningerne står - opgave bogen er lavet for, at man selv skal tænke og finde frem til det mest rigtige resultat. Derfor ville en bog/hjemmeside med mellemregninger være mærkeligt. Hvis det er en bestemt opgave du har brug for, så må du spørge nogen om hjælp, evt. sætte opgaven herind. Facit listen bag bogen, er nok til for at se om det er det rigtige resultat ens mellemregninger har formået at finde frem til.

Wa Salam :D
Brugeravatar
The-Earth

Tro: Sunni/Mâlikî

Fået : 2 perler

Tilbage til Lektiehjælp