Al Salamu Alaikum / Hej
Kender i nogle uddannelser , indenfor humanistisk/samfundsfaglige område hvor snittet ikke er så højt?
For jeg vil gerne have en nødplan, hvis jeg nu ikke får 6.0 i mit snit...
Redaktør: Studiesiden Mods

Muslimaa skrev:Al Salamu Alaikum / Hej
Kender i nogle uddannelser , indenfor humanistisk/samfundsfaglige område hvor snittet ikke er så højt?
Der altså nogle sjove uddannelser på den liste, jeg vidste ikke engang mange af studierne fandtes.Al-maghrebia skrev:Muslimaa skrev:Al Salamu Alaikum / Hej
wa 'alaykum asssalam kære søster,
Her har du en oversigt over de humaniora uddannelser, som der udbydes i Danmark, så kan du tjekke dem ud alt efter interesse:
http://www.ug.dk/Uddannelser/universite ... niora.aspx
Men undlad teatervidenskab eller musikterapiDer altså nogle sjove uddannelser på den liste, jeg vidste ikke engang mange af studierne fandtes.

| Videregående udd. Kvote 2 Forum: StudieSnak Forfatter: Muslimaa Svar: 9 |
Ansøgningsskema til videregående - HJÆLP! Forum: StudieSnak Forfatter: Muslimaa Svar: 0 |
Svenske indvandrere går efter høje uddannelser Forum: Uddannelse & job Forfatter: Erik_Willumsgaard Svar: 12 |
Unge: Nej tak til it-uddannelser Forum: Uddannelse & job Forfatter: Anonymous Svar: 11 |
Videregående uddannelse Forum: StudieSnak Forfatter: Lilje Svar: 18 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster