Muslimske skoler i KBH

Snak om uddannelser. Din uddannelsesplan, dine ønsker og mål. m.m

Redaktør: Studiesiden Mods

Muslimske skoler i KBH

Indlægby Cheesecake » lør okt 30, 2010 18:02

Salam walaikum

Jeg ville lige høre om der er nogen herinde der har gået på en muslimsk skole i København.

Hvis ja, må i gerne fortælle hvad den hedder og jeres erfaringer med skolen. Både gode og dårlige ting og om i kan anbefale den.

Det er ikke til mig selv, da jeg er på en lang videregående udd. men til en jeg kender på 9 år.
Vil meget gerne høre folks erfaringer.
Prophet Muhammad - “This world is a prison for the Faithful, but a Paradise for unbelievers.”
Brugeravatar
Cheesecake

Køn: Hunkøn

Givet : 3 perler
Fået : 3 perler

Re: Muslimske skoler i KBH

Indlægby Perle » lør okt 30, 2010 23:34

Jeg har ikke selv som elev gået på en muslimsk skole, men jeg har været i praktik i DIA privatskole som er en arabisk privatskole.

De har nogen dytige lærere, og eleverne har flere gange vundet Politikens avis konkurrencer. De har dog lange ventelister. Folk skriver næsten deres børn op inden de er blevet født :p
Audhu billahi min ash-shaytan ir-rajeem

Får du en fuglelort i hovedet, så tænkt positivt, og vær glad for at koen ikke kan flyve. :)
Brugeravatar
Perle
Sølv Bruger

Geografisk sted: Perle-istan
Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 20 perler
Fået : 33 perler

Indlægby Cheesecake » søn okt 31, 2010 00:25

Perle skrev:Jeg har ikke selv som elev gået på en muslimsk skole, men jeg har været i praktik i DIA privatskole som er en arabisk privatskole.

De har nogen dytige lærere, og eleverne har flere gange vundet Politikens avis konkurrencer. De har dog lange ventelister. Folk skriver næsten deres børn op inden de er blevet født :p

Okay så du ville gerne anbefale den eller sætte dit eget barn i den skole?
Hmm det med ventelisterne kan både være positivt og negativt, men man må kæmpe og håbe at man får en plads et af stederne... Håber der ellers er flere der kan komme med nogle udtalelser om andre skoler..
Prophet Muhammad - “This world is a prison for the Faithful, but a Paradise for unbelievers.”
Brugeravatar
Cheesecake

Givet : 3 perler
Fået : 3 perler

Indlægby Perle » søn okt 31, 2010 12:08

Jeg ville klart anbefale den hvis det er sådan en skole man søger til sit barn.
Audhu billahi min ash-shaytan ir-rajeem

Får du en fuglelort i hovedet, så tænkt positivt, og vær glad for at koen ikke kan flyve. :)
Brugeravatar
Perle
Sølv Bruger

Geografisk sted: Perle-istan
Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 20 perler
Fået : 33 perler

Lignende emner

Tilbage til Uddannelse & job