Redaktør: Studiesiden Mods

AbU skrev:Salam Aleikum / Hej
Det er intet skam i at skifte uddannelse. Det sker for rigtig mange, inkl mig selv
Jeg kan forstå at du har en ungdomsuddannelse, og skal derfor på universitet og læse en mellemlanguddannelse (bachelor på 3 år) ikke?
Hvilke fag er det som er hårde for dig? Nu jeg tænker jeg fx på ingeniør-uddannelsen.
Hvad med IT, hvordan har du det med IT/Programmering? Og hvad med humaniora?, fx videnskab, informationsvidenskab, medievidenskab?
Arkitekt?
Er der nogle bestemte felter/områder du interesserer dig for?
Fred

Muslimaa skrev:Zuzubu: Nogle gange skal man altså tænke sig om før man "driller" når folk laver stavefejl / måske ikke er så gode til at stave da det kan skyldes at personen er henholdsvis ny i Danmark! (hvilket jeg tror den person der oprettede tråden er).
Jeg ville ikke have noget imod hvis du rettede mine fejl..Du kan ikke finde mange universitets uddanelser hvor du ikke skal læse, især engelsk
Cabra skrev:.Du kan ikke finde mange universitets uddanelser hvor du ikke skal læse, især engelsk
Men det kan det også være rigtig rart at kunne stave til ordet uddannelse før man startede på en.

| Hvad ville du gøre? (Uddannelse) Forum: Uddannelse & job Forfatter: Anatolia Svar: 26 |
Hvad skal jeg gøre?? Forum: Fri Debat Forfatter: Tjenerinden Svar: 4 |
Hvad vil I gøre...? Forum: Fri Debat Forfatter: Anonymous Svar: 23 |
Det er det mindste vi kan gøre!! Forum: Islam Forfatter: soldier_of_allah Svar: 8 |
Israel vil gøre Abbas "irrelevant" Forum: Politik og samfund Forfatter: Anonymous Svar: 1 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster