Redaktør: Studiesiden Mods

tak for oplysningerne

Sehadet skrev:Bliver også student i år, men overvejer stadig at tage 3G om :S

tillykke , tillykke...

Jessminda skrev:Så er min hue kommet frem på islamic
Wahas- sikke en flot titel du har fået dig. "Ol' skool student". Den er sjov
AbU skrev:Hjertelig tillykke til vores nye studenter!!
Det gælder også dig Wahas - din gamle ræv

Nightingale skrev:Nu er jeg ikke så meget inde i reglerne, men tror det er fordi man ikke kan ændre på sin studentereksamen.
Så hvis du supplerer fag på VUC, så vedlægger man dem vidst bare ved siden af sit afgangsbevis. Derved kan man stadig se de mindre gode karakterer.
Spørgsmålet er så bare om man ikke gennemfører 3.g når man aftaler at tage det om.. og derfor ikke får et afgangsbevis første gang.

Sehadet skrev:Mine karakterer er ikke høje nok til det jeg vil læse. :/ Enten 3G om eller tage fag om. Det er matematik B fra sidste år der trækker ned for mit vedkommende.
+ du får forresten ikke su for fag du har taget før, dvs. hvis du tager gym om i 1 år er det uden su og det samme med gsk. Jessminda skrev:Sehadet skrev:Mine karakterer er ikke høje nok til det jeg vil læse. :/ Enten 3G om eller tage fag om. Det er matematik B fra sidste år der trækker ned for mit vedkommende.
Assalamualeikum
Hvis jeg var dig vil jeg tage matematim om på GSK over sommerferien. Du modtager undervisning i matematik i 3 uger og kommer til eksamen og så er det hele overstået. Du kan direkte efter komme ind på din ønskede uddannelse, desuden er eksamen bestå - ikke bestå, så det er lidt nemmere.
Hvis du søger ind på den udd. du ønsker nu og skriver du vil supplere det manglende fag, vil du stadig blive optaget. Du skal blot sende din karakter fra GSK. Kurset er normalt fra 12 juli - 9 aug, fra 8.30-15.30 hverdag. Det kræver hårdt arbejde, men eftersom du har taget faget før burde du være lidt bedre inde i det+ du får forresten ikke su for fag du har taget før, dvs. hvis du tager gym om i 1 år er det uden su og det samme med gsk.
Det er mit råd.
Sehadet skrev:Jessminda skrev:Sehadet skrev:Mine karakterer er ikke høje nok til det jeg vil læse. :/ Enten 3G om eller tage fag om. Det er matematik B fra sidste år der trækker ned for mit vedkommende.
Assalamualeikum
Hvis jeg var dig vil jeg tage matematim om på GSK over sommerferien. Du modtager undervisning i matematik i 3 uger og kommer til eksamen og så er det hele overstået. Du kan direkte efter komme ind på din ønskede uddannelse, desuden er eksamen bestå - ikke bestå, så det er lidt nemmere.
Hvis du søger ind på den udd. du ønsker nu og skriver du vil supplere det manglende fag, vil du stadig blive optaget. Du skal blot sende din karakter fra GSK. Kurset er normalt fra 12 juli - 9 aug, fra 8.30-15.30 hverdag. Det kræver hårdt arbejde, men eftersom du har taget faget før burde du være lidt bedre inde i det+ du får forresten ikke su for fag du har taget før, dvs. hvis du tager gym om i 1 år er det uden su og det samme med gsk.
Det er mit råd.
Wa alaykum selam,
Problemet er at det er mine karakterer jeg ikke er tilfreds med, herunder især matematik. Jeg er bestået i faget, men det trækker utrolig meget ned på mit bevis. Hvis jeg tager et fag om på GSK ændrer det ikke mit gennemsnit, derfor jeg enten overvejer 3G om, hvor jeg tager MAT B imens igen eller VUC, hvor jeg kan ændre mine karakterer i de fag jeg vil.
Sehadet skrev:Mine karakterer er ikke høje nok til det jeg vil læse. :/ Enten 3G om eller tage fag om. Det er matematik B fra sidste år der trækker ned for mit vedkommende.

HAr faktisk lige været op i skrft. dansk 

AbU skrev:Tak for et glimrende indlæg.
Tradition tro, så får vores nye 2010 studenter hatte under deres brugernavn på deres indlæg.
Er du student 2010, så skriv det her og/eller send mig en PB
Fred

| Muslimsk pinselejr i Norge 1431/2010 Forum: Islam Forfatter: Uzay Kertenkelesi Svar: 0 |
Plant et Træ for Allahs skyld - 24. april 2010 Forum: Islam Forfatter: Uzay Kertenkelesi Svar: 0 |
Eid Mubarak | Eid al-Adha 1431|2010 Forum: Islam Forfatter: AbU Svar: 2 |
Forlsag til SRP 2010 Forum: StudieSnak Forfatter: Muslimaa Svar: 11 |
Islamakademiets kurser - forår 2010 Forum: Islam Forfatter: Uzay Kertenkelesi Svar: 0 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster