Assalamualeikum
Er der nogle herinde som bliver student til sommer, hvis ja, har du søgt videre på en uddannelse?
Redaktør: Studiesiden Mods

Jessminda skrev:Salamualeikum Malaika
MasAllah det lyder fornuftigt. Hvilke uddannelser har du i tankerne?
Malaika skrev:Jessminda skrev:Salamualeikum Malaika
Wa alaykum as salaam wa rahmatullah,
Da jeg interesserer mig utroligt meget for kemi og mennesker, så søger jeg inshallah ind på medicinstudiet.
Fred.
men subhanAllah synes rigtig mange anden generations indvandrer søger ind på det studie 
Jessminda skrev:Malaika skrev:Jessminda skrev:Salamualeikum Malaika
Da jeg interesserer mig utroligt meget for kemi og mennesker, så søger jeg inshallah ind på medicinstudiet.
Fred.
Salamualeikum
Det er lige modsat migmen subhanAllah synes rigtig mange anden generations indvandrer søger ind på det studie

... Jeg glæder mig til næste år, så er jeg 3g'er 

Malaika skrev:Jessminda skrev:Malaika skrev:Jessminda skrev:Salamualeikum Malaika
Fred.
Salamualeikum
Det er lige modsat migmen subhanAllah synes rigtig mange anden generations indvandrer søger ind på det studie
Salam Alaykum,
Medicinstudiets popularitet hos muslimske unge skyldes mange varieret grunde og forklaringer, det kan skyldes uddannelsens prestige, lønnen, arbejdskraften, interessen og lidenskaben for studiet, det kan være presset eller forventningerne hjemmefra osv. men skillelinjen mellem alle disse forventningsfulde mennesker med hver deres grund, er studentereksamenens gennemsnit, der afspejler at visse mennesker er mere egnet til studiet og dets krav og forventninger end andre.
Du er så mere sproglig, kan jeg forstå. Men hvilke overvejelser og muligheder har du tænkt på?![]()
Fred

Muslimaa skrev:Off topic sorry...
Har alle landets gymnasier sidste skoledag i morgen?
3g er helt oppe at køre... Jeg glæder mig til næste år, så er jeg 3g'er
| Muslimsk Studenter Union - stiftende generalforsamling Forum: Islam Forfatter: Deniz Svar: 1 |
Studenter 2009 Forum: StudieSnak Forfatter: Nightingale Svar: 20 |
Tillykke til Studenter anno 2007!! Forum: StudieSnak Forfatter: AbU Svar: 26 |
Studenter eksamen 3g Forum: StudieSnak Forfatter: Muslimaa Svar: 24 |
Relevant for alle studenter Forum: Fri Debat Forfatter: Naadje Svar: 2 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst