Kender i nogle steder, som søger en medarbejder? Det skal være i Århus.
Går med tørklæde, så helst et sted der accepterer det
Arbejdet ska være noget med salg. Altså i en supermaked, tøjbutik, skobutik, osv.
Redaktør: Studiesiden Mods
Hvad med telamarketing, det er også en form for sælg. Eller analyse institut?
MissTurkii skrev:Selam / hej.
Kender i nogle steder, som søger en medarbejder? Det skal være i Århus.
Går med tørklæde, så helst et sted der accepterer det![]()
Arbejdet ska være noget med salg. Altså i en supermaked, tøjbutik, skobutik, osv.
Jeg ved ikk om i har sådanne i bøh landet men de accepterer tørklæde 

MissTurkii skrev:i bøh landet findes alt.
Der lå en superbest lige her hvor jeg boede , men den lukker!
Men jeg vil helst ha' arbejde i byen. Helst tøj , sko eller smykker og den slags. Men hvis det ikke bliver til noget, så supermarked.
MissTurkii skrev:Jaa ska ind i byen og dele nogle ansøgninger ud.
men - kan man egentlig sende ansøgninger elektronisk til nogen via. nettet?
MissTurkii skrev:jeg tænkt faktisk på MCD . men ok . jeg holder mig væk![]()
men hvad bliver man trukket ind i?

AbU skrev:Salam Aleikum,
Skulle en dag arbejde som telefonsælger for Bonnier, men fik sgu klump i halsen da jeg fandt ud af at man skulle sælge Jyllandsposten. Man kan jo ikke sove trygt om natten, når man lige har bildt masse folk ind at Jyllands-Posten den bedste avis, hehe. Det vist kun Ralf Pittelkow der kan grine af det.
Fred
ja okay det kan jeg godt se, men så kan man bare spørge om man ik kan sidde på et andet projekt 

Salling, føtex i holme og bilka i tilst har da søgt kassedamer, - dem i salling har haft søgt efter salgs assistenter i make up og lingeri afdelingen her for et par uger siden. H&M ledte også efter nogle for et par mdr. siden - men ved ikke om det længere er aktuelt. De plejer at annoncere inde på b.la jobindex.dk - derinde er der noget som hedder "avanceret søgning", du skal bare sætte kryds ved midtjylland eller skrive Århus i "område" feltet også klikke på de emner du vil søge arbejde indenfor - der plejer at dukke nogle nye stillinger op ugentligt. Men held og lykke..
men tlf. sælg giver godt, hvis man er god til at snakke og så får man jo også en okay fed bonus ovni

Muslimah skrev:men tlf. sælg giver godt, hvis man er god til at snakke og så får man jo også en okay fed bonus ovni
Jeg kan også anbefale telefonsælger jobbet, eller telefoninterviewer! Det er et virkelig godt job, med god løn, gode arbejdstider og gode omgivelser

Natthila skrev:Muslimah skrev:men tlf. sælg giver godt, hvis man er god til at snakke og så får man jo også en okay fed bonus ovni
Jeg kan også anbefale telefonsælger jobbet, eller telefoninterviewer! Det er et virkelig godt job, med god løn, gode arbejdstider og gode omgivelser
Man får gratis silk og masser af frugter

MissTurkii skrev:bazar vest er også lige stedet at arbejde.

| Khader beskyldes for sort arbejde Forum: Folketingsvalg 2007 Forfatter: IslamicMinded Svar: 8 |
Etniske minoritetskvinder uddanner sig for at arbejde Forum: Uddannelse & job Forfatter: Julia Svar: 1 |
Husmødre i arbejde Forum: Fri Debat Forfatter: leksikon Svar: 9 |
Et arbejde som tillader tørklæde.!?! Forum: Islam Forfatter: -Medina- Svar: 20 |
Søger en nasheed Forum: Nasheeds Forfatter: Naadje Svar: 8 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst