Jeg skal insallah i 3.g efter sommerferien, men går allerede og tænker over hvad jeg vil bagefter ..
Jeg er ikke den i klassen med top karakter, men jeg er bestået i mine fag.. Jeg har overvejet at tage vuc efter gym og tage nogle ekstra matematik og kemi timer for at få "flere muligheder" at vælge imellem på universitetet.
Har i nogle ideer til hvilke uddannelser det kunne være? Jeg hader alt inden for biomedicin, bioanalytiker osv.. Jeg elsker at snakke og møde nye mennesker og rejse!
Men jeg går også med tørklæde og jeg tænker konstant over at jeg ønsker ikke kun en uddannelse bare for at have beviset og kunne sige "hey jeg er uddannet". jeg ønsker mig en uddannelse med job muligheder når jeg er færdig uddannet. Jeg ved der er nogle uddannelser hvor det er svært at få jobs med tørklæde.. Men jeg kan heller få mig en uddannelse hvor jeg skal rejse hele tiden pga. Jeg skal selvf have familie og børn at se til...
Har i nogle uddannelser i tankerne i kan anbefale?
Jeg kan rigtig godt lide medievidenskab, men tror ikke rigtigt jeg får muligheden for at finde et job i fremtiden.... Men jeg vil gerne kunne bruge uddannelsen i udlandet i fremtiden også...
wa salam