Legater!

Snak om uddannelser. Din uddannelsesplan, dine ønsker og mål. m.m

Redaktør: Studiesiden Mods

Legater!

Indlægby Gilla » man jan 19, 2009 23:26

Hej hjemme i stuen :)

Jeg vil så gerne på sommerskole i Kina til sommer, men turen kommer til at koste 10.000 kr. + lommepenge, og det er ikke lige nogen penge jeg står og har som studerende, så tænkte jeg ville søge et legat. Mit spørgsmål er så om der er nogen, der har erfaring med, at søge legater, eller kender nogen gode tricks udover, hvad man kan google sig til eller, der skulle være nogen som kender til legater man kan søge?? Eller bare gode råd til hvad man kunne skrive i en ansøgning...?
Brugeravatar
Gilla

Geografisk sted: Ã…rhus
Tro: Salafi

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Re: Legater!

Indlægby Natthila » tirs jan 20, 2009 13:13

Jeg har faktisk selv været interesseret i at søge legat. Har google lidt og kommet frem til en artikel som du kan læse lidt om

http://www.so.dk/legat/le_raad/artikel: ... ult.asp%3F

Der står også links til, hvor man kan søge til de forskellige legater og ex til hvordan ansøgningen skal se ud. Håber du kan bruge det :O)
Brugeravatar
Natthila

Geografisk sted: Egypt

Indlægby Gilla » tirs jan 20, 2009 19:45

Tak, for tippet! Har også været inde og kigge på den side, men jeg synes bare det virker uoverskueligt når, jeg sidder og kigger alle de legater igennem. Synes der er så mange ting man skal opfylde for at kunne søge..

Hvad med dig? Hvorfor søger du?
Brugeravatar
Gilla

Geografisk sted: Ã…rhus
Tro: Salafi

Indlægby Natthila » tirs jan 20, 2009 21:09

Jeg har bare været for dovne til det,men tror da jeg vil gør det her i snares fremtiden :D

Det er noget du skal give dig tid til. sat dig ned og læs grundigt igennem,se hvad det er du skal osv. Og så udføre handlingen,du vil jo gerne til KINA,remember ;)
Brugeravatar
Natthila

Geografisk sted: Egypt

Lignende emner

Tilbage til Uddannelse & job