Synes det ville være meget interessant at høre, hvor folk har arbejde henne, og hvad de laver. Om det er noget man kan anbefale til andre, så de er klar over hvor man ikke skal søge. Til jer der ikke har arbejde, men har arbejdet før, i er også velkomne. We all can hopefully make use of this
Jeg kan lægge ud først ..
Bager - Det var på en meget kort tid, men man skal være villig til vågne op tidligt. Synes ikke der var så meget, at lave. Enten kommer der mange, eller kommer der ingen. Så dét, at man ikke har noget at lave, kan også udmatte en. Jeg stirrede bare på kagerne - mest chokoladekagerne, lol
Kontorassistent - Det var meget spændende i starten, at man skulle sidde og ordne de ting som ens chef nu sagde, men personligt var det bare ikke mig. Tanken om, at jeg skulle lave stort set det samme gang, var ved at drive mig til vanvid!
Phoner - Dvs. en der ringer rundt til Danmark's befolkning. Det er forskelligt hvad man laver, for det kommer an på hvilket firma man arbejder inden for. Men hvis det er inden for ForbrugerKontakt (også kaldt Dansk Distributionscenter), ringer man for at høre, om folk har modtaget deres søndagsavis og reklamer. Eller ringer man til folk, som selv har ringet ind og klaget, over at de ikke modtaget. Piiff, headache sometimes! Men arbejdstedet er rigtig godt, og lønnen er også super. Det er så mit nuværende job.
Hennes&Mauritz (HM) som salgsassistent/servicemedarbejder - man skal altid være opmærksom på det med kundekontakt. Man skal virkelig have tålmodighed, for der kan være rigtig meget, at rette af. Så hvis man ikke er den type, skal man bare holde sig væk
Folk kan også være rigtig irriterende, så dem skal man også have tålmodighed med. Derudover er der det med at hente de der freakin' bøjler, alarmer og kasser med nyt tøj, de skal bare dø, har altid hadet dem
Det kan tage timevis! Hvis man er typen der er meget åben over for folk, og kan tale med enhver, vil jeg helt klart anbefale et job hvor man møder sine kunder. Jeg har oplevet de mest mærkeligste ting i HM, og det var ret sjovt og spændende, at arbejde der. I gotta be honest with that (; Har dog lige sagt op der, af forskellige årsager. Jeg havde bare ikke lyst mere, det var bare en lille smagsprøve på 1 år ca, og medarbejderne var også lidt weirdo (;
Jeg er arbejdsløs og søger desperat efter job(så meget at jeg har søgt i FAKTA!
). Har sendt så mange ansøgning og fået negativt svar. Jeg havde også søgt i et telefoninterviewerfirma og de svarede mig med, "Vi søger ikke nogle lige pt., men vi vil henvende os, når vi søger igen.". Så tænkte jeg, "Okey, yallah, så søg andre steder, så kan det være du får et job et andet sted.". Men så opdager jeg en pige fra min klasse havde søgt selvsamme job, det samme sted og fået jobbet en uge efter.
Jeg spørger jer ad, til den tid.