spørgsmål

Snak om uddannelser. Din uddannelsesplan, dine ønsker og mål. m.m

Redaktør: Studiesiden Mods

spørgsmål

Indlægby Amatallah » søn dec 14, 2008 11:54

asalamu alikoum. jeg har ikke fået svar i nu min kære søskende, er det fordi det ikk mig der ved hvordan man bruger d hjemmside eller kommer det snart? :?: :cry:
Amatallah

Tro: Salafi

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Re: spørgsmål

Indlægby Muhyi al din » søn dec 14, 2008 12:19

Amatallah skrev:asalamu alikoum. jeg har ikke fået svar i nu min kære søskende, er det fordi det ikk mig der ved hvordan man bruger d hjemmside eller kommer det snart? :?: :cry:

Wa alaykum as-salam wa rahmatullah,

Søster, hvis dit spørgsmål var det med rengøringsjobbet. Så har vi altså forsøgt at svare dig.

klik på dette link: viewtopic.php?f=55&p=169854#p169854
قُلۡ يَـٰٓأَهۡلَ ٱلۡكِتَـٰبِ تَعَالَوۡاْ إِلَىٰ ڪَلِمَةٍ۬ سَوَآءِۭ بَيۡنَنَا وَبَيۡنَكُمۡ أَلَّا نَعۡبُدَ إِلَّا ٱللَّهَ وَلَا نُشۡرِكَ بِهِۦ شَيۡـًٔ۬ا وَلَا يَتَّخِذَ بَعۡضُنَا بَعۡضًا أَرۡبَابً۬ا مِّن دُونِ ٱللَّهِ‌ۚ فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُولُواْ ٱشۡهَدُواْ بِأَنَّا مُسۡلِمُونَ

Sig: "I Skriftens folk! Kom, lad os enes om et ord, der er fælles for os og jer: At vi tjener Gud alene, at vi ikke sætter noget andet ved Hans side, og at ingen af os tager andre til herrer foruden Gud"! Hvis de så vender sig bort, skal I sige: "Vær I vidner til, at vi overgiver os til Gud!"
Brugeravatar
Muhyi al din
VIP Bruger

Geografisk sted: IslamiC.dk
Tro: Andet

Givet : 0 perle
Fået : 24 perler

Tilbage til Uddannelse & job