Hjælp - jeg søger job !

Snak om uddannelser. Din uddannelsesplan, dine ønsker og mål. m.m

Redaktør: Studiesiden Mods

Hjælp - jeg søger job !

Indlægby Amatallah » lør dec 13, 2008 20:50

asalamu alaikoum min kære søster/bror.. jeg vil bare spørge om at i kan hjælpe mig med at finde et job der jeg har det svært ved at finde et selv.. hvis nu i har et job så vil jeg helst have rengøring inshalah håber i kan hjælpe mig med det.. forresten jeg er en pige der går med hijab og vil altid have det på inshalah wa assalamalikoum
Amatallah

Tro: Salafi

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Re: Hjælp - jeg søger job !

Indlægby Muhyi al din » lør dec 13, 2008 21:04

Amatallah skrev:asalamu alaikoum min kære søster/bror.. jeg vil bare spørge om at i kan hjælpe mig med at finde et job der jeg har det svært ved at finde et selv.. hvis nu i har et job så vil jeg helst have rengøring inshalah håber i kan hjælpe mig med det.. forresten jeg er en pige der går med hijab og vil altid have det på inshalah wa assalamalikoum

Wa alaykum as-salam wa rahmatullah

Du bor vel ikke Odense eller omegn, vel?
قُلۡ يَـٰٓأَهۡلَ ٱلۡكِتَـٰبِ تَعَالَوۡاْ إِلَىٰ ڪَلِمَةٍ۬ سَوَآءِۭ بَيۡنَنَا وَبَيۡنَكُمۡ أَلَّا نَعۡبُدَ إِلَّا ٱللَّهَ وَلَا نُشۡرِكَ بِهِۦ شَيۡـًٔ۬ا وَلَا يَتَّخِذَ بَعۡضُنَا بَعۡضًا أَرۡبَابً۬ا مِّن دُونِ ٱللَّهِ‌ۚ فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُولُواْ ٱشۡهَدُواْ بِأَنَّا مُسۡلِمُونَ

Sig: "I Skriftens folk! Kom, lad os enes om et ord, der er fælles for os og jer: At vi tjener Gud alene, at vi ikke sætter noget andet ved Hans side, og at ingen af os tager andre til herrer foruden Gud"! Hvis de så vender sig bort, skal I sige: "Vær I vidner til, at vi overgiver os til Gud!"
Brugeravatar
Muhyi al din
VIP Bruger

Geografisk sted: IslamiC.dk
Tro: Andet

Fået : 24 perler

Indlægby Muhyi al din » lør dec 13, 2008 21:21

Ok, det kan godt at være, at min spørgsmål kan misforståes.

Jeg spørger om du bor i Odense, fordi jeg faktisk kender en, som muligvis - insha'Allah - kan hjælpe dig.

Du behøver ikke at svare, hvor du bor. Men hvor du søger arbejde, det vil være en hjælp for os, som gerne vil hjælpe dig ;)
قُلۡ يَـٰٓأَهۡلَ ٱلۡكِتَـٰبِ تَعَالَوۡاْ إِلَىٰ ڪَلِمَةٍ۬ سَوَآءِۭ بَيۡنَنَا وَبَيۡنَكُمۡ أَلَّا نَعۡبُدَ إِلَّا ٱللَّهَ وَلَا نُشۡرِكَ بِهِۦ شَيۡـًٔ۬ا وَلَا يَتَّخِذَ بَعۡضُنَا بَعۡضًا أَرۡبَابً۬ا مِّن دُونِ ٱللَّهِ‌ۚ فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُولُواْ ٱشۡهَدُواْ بِأَنَّا مُسۡلِمُونَ

Sig: "I Skriftens folk! Kom, lad os enes om et ord, der er fælles for os og jer: At vi tjener Gud alene, at vi ikke sætter noget andet ved Hans side, og at ingen af os tager andre til herrer foruden Gud"! Hvis de så vender sig bort, skal I sige: "Vær I vidner til, at vi overgiver os til Gud!"
Brugeravatar
Muhyi al din
VIP Bruger

Indlægby Sema » lør dec 13, 2008 21:58

Amatallah skrev:asalamu alaikoum min kære søster/bror.. jeg vil bare spørge om at i kan hjælpe mig med at finde et job der jeg har det svært ved at finde et selv.. hvis nu i har et job så vil jeg helst have rengøring inshalah håber i kan hjælpe mig med det.. forresten jeg er en pige der går med hijab og vil altid have det på inshalah wa assalamalikoum

Jeg tror muligvis godt jeg kan finde noget til dig :) men skal det være rengøring? samt er det fuldtid eller deltid, og hvor i dk befinder du dig?

salam
Brugeravatar
Sema
Aktiv Bruger

Indlægby Amatallah » søn dec 14, 2008 17:55

Ok jzallah kheir min kære søskende.. må allaah belønne jer alt amen amen amen
Amatallah

Indlægby Muhyi al din » søn dec 14, 2008 18:58

Brugeravatar
Muhyi al din
VIP Bruger

Lignende emner

Tilbage til Uddannelse & job