Redaktør: Studiesiden Mods
Amatallah skrev:asalamu alaikoum min kære søster/bror.. jeg vil bare spørge om at i kan hjælpe mig med at finde et job der jeg har det svært ved at finde et selv.. hvis nu i har et job så vil jeg helst have rengøring inshalah håber i kan hjælpe mig med det.. forresten jeg er en pige der går med hijab og vil altid have det på inshalah wa assalamalikoum

Amatallah skrev:asalamu alaikoum min kære søster/bror.. jeg vil bare spørge om at i kan hjælpe mig med at finde et job der jeg har det svært ved at finde et selv.. hvis nu i har et job så vil jeg helst have rengøring inshalah håber i kan hjælpe mig med det.. forresten jeg er en pige der går med hijab og vil altid have det på inshalah wa assalamalikoum
men skal det være rengøring? samt er det fuldtid eller deltid, og hvor i dk befinder du dig?
Det ser nemlig ud til, at efterspørgsel efter gode medarbejder på det område er en mangelvare
| Søger privat tyrkisk undervisning i KBH! HJÆLP! Forum: Fri Debat Forfatter: Özlempigen Svar: 0 |
søger en killing Forum: Fri Debat Forfatter: Hoda Svar: 7 |
Hvordan søger man om tilgivelse hos Allah? Forum: Fri Debat Forfatter: borntobelieve Svar: 27 |
søger hjælp Forum: Fri Debat Forfatter: -Bismillah- Svar: 1 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst