Redaktør: Studiesiden Mods
MOoNLiGhT skrev:Jeg synes sådan noget med erhverv er lidt kedeligt...så nej, det har jeg slet ikke.
Erik_Willumsgaard skrev:Kedeligt??? Og det siger DU, som vel ikke er den som ligger mest på den lade side som konsument af firmaernes produkter!
.Hvor ligger det kedeligt i at udvikle nye produkter, mobiltelefoner, modetøj, biler, hjælpemidler til handicappede, computere osv. osv., og at gennemføre markedsundersøgelser, marketing, salgskampagner osv. osv.?
. Jeg troede da lige, at sådan noget ville passe til DIT, temperament, Moonlight
MOoNLiGhT skrev:Hey Erik.
Erik_Willumsgaard skrev:Lyder det også totalt boring i dine øren?
Yes.
Men ja, lad os høre, hvad de andre har at sige!.
Men det vel aldrig det vigtigste. Desuden har jeg valgt noget andet:)
Erik_Willumsgaard skrev:@_muslima_
Nu udføres det meste samfundsmæssige arbejde jo altså i private firmaer, uanset om der er tale om en grønthandel, et pizzeria, et supermarked, en mobiltelefonforretning, et landbrug, et slagteri osv. osv.
Og man kan jo med tiden starte sit eget firma, så man ikke tjener penge for andre!
Hvem ved... ting kan nå at ændre sig, er næsten lig gået igang med den nuværende udd.
Naadje skrev:*slettet - dobbelt post*
(Erik skal ikke have ros 2 gange) :mrgreen:

| Hvad giver høj status? Og hvad trækker ned? Forum: Fri Debat Forfatter: Erik_Willumsgaard Svar: 10 |
hvad er fard og hvad er sunna. Forum: Islam Forfatter: Abu Saif Svar: 13 |
Hvad er MARS? hvad er Jorden? Forum: Andet Forfatter: Anonymous Svar: 7 |
De private dele.. Forum: Fri Debat Forfatter: ZamZam Svar: 9 |
"Kvinder kan ikke klare både karriere og familie" Forum: Politik og samfund Forfatter: Basima Svar: 0 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst