Salam
Er der nogle der ved om der er forskellige regler på hvor lang før man stopper, man siger op? Og evt hvordan??
Har aldrig prøvet at sige et job op :/
Em_Maya
Redaktør: Studiesiden Mods
em_maya skrev:Salam
Er der nogle der ved om der er forskellige regler på hvor lang før man stopper, man siger op? Og evt hvordan??
Em_Maya
.
. Jeg ved ikke...jeg tror bare man bliver nødt til a gå direkte ind til chefen og bede om en opsigningsseddel...så derfra fortsætter samtalen ligesom
.Saddique skrev:em_maya skrev:Salam
Em_Maya
Walekum asalaam
Det kommer lidt an på hvor længe man har været ansat, hvis man har været ansat mere end 3 år så er det efter 3 måneder man stopper.

em_maya skrev:Salam
tak, jeg har papir på at jeg er ansat på månedsløn, men har ikke fundet noget om opsigelse, måske er det ikke noget de regner med hehe.
Men sagen er at jeg er startet på et rigtigt godt arbejde, men transport + transporttid og lønnen sucks bigtime.. + at jeg betaler min egen pauser..
| Jeg gik uden at sige farvel Forum: Digte Forfatter: PoF Svar: 14 |
Artikel: Retten til at sige neger Forum: Politik og samfund Forfatter: Muhyi al din Svar: 11 |
Hvad skal jeg sige i løbet af adhan? Forum: Islam Forfatter: Muhyi al din Svar: 4 |
Hvad vil det egentligt sige at være muslim som dreng Forum: Fri Debat Forfatter: Hebbe Svar: 7 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster