Khurram skrev:
Hej Erik
Jeg er ikke mørk i huden, jeg er lys som en rigtig danskere tro mig, hvis du ser mine ben falder du om, så lyse som de erJeg er ikke blevet diskrimineret i Danmark men det som om at der bliver kigget ned på os perker forstår du.
Med hensyn til jobs mente jeg at i London behøver man feks ikke have sig nogle rigtig uddannelse for at være ansat i Lufthavn, det er nemmere at få job i London end det er i Danmark, for i Danmark vil de hellere ansætte en danskere end en indvandrere, den slags forskel sker ikke i London.
Hej Khurram
Jeg vil håbe, at den nuværende mangel på arbejdskraft vil få den allersidste rest af diskrimination til at forsvinde. Der importeres allerede nu arbejdskraft fra Sverige, Polen og Lithauen i stor stil.
Mon ikke også der findes ufaglært arbejde i lufthavnen i Kastrup, f.eks. med bagagehåndtering, check-in mv.?
Har du prøvet at henvende dig i Lufthavnen?
Jeg hører i øvrigt i radioen lige nu, at supermarkeder i hele Danmark har stor mangel på kasseekspedienter, og at bagerbutikker er begyndt at holde lukket flere dage om ugen (end mandag) pga. mangel på ekspeditionspersonale.
Jeg er ikke blevet diskrimineret i Danmark men det som om at der bliver kigget ned på os perker forstår du.