Nedturrrrrrrrrr

Snak om uddannelser. Din uddannelsesplan, dine ønsker og mål. m.m

Redaktør: Studiesiden Mods

Indlægby Al-Marwah » fre jul 28, 2006 13:26

Assalamun Alaykum søster…

Håbe inshaallah du har det godt…

Ja det er ærgerlig at der kan gå op til flere dage før man får svar , sådan havde jeg det også.. Der gik 2 uger før jeg fik svar dem, al den stund fordi de havde en del fortravlet med sende breve til diverse mennesker.. Men en ting jeg kan sige til dig er, du er ikke GÅET I GLEMMEBOGEN prøv være sabr du skal nok få en tilbagemelding om ikke så længe læg din hjerne i blød og tænk positiv kære.... :wink:
Ihukom Allah gennem Dhikr (ihukommelse af Allah),Tasbîh (erklæring af Allah som fri for fejl og mangler),Takbîr (erklæring af Allah som den største),Tahmîd (erklæring af taknemmelighed til Allah) og Tahlîl (erklære at der er ingen anden gud end Allah). Du vil blive åndeligt opstemt og du vil nyde livet.
Brugeravatar
Al-Marwah
Guld Bruger

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 1 perle
FÃ¥et : 3 perler

Indlægby Abu Muhammad » fre jul 28, 2006 15:54

Wa 'alaykum as-salam wa rahmatullahi wa barakatu søster Silence

Kan du ikke tjekke det på nettet? Det kan vi hvert fald her i Århus. På de breve man modtager står en kode så man kan logge ind med denne og sit cpr-nr for at tjekke om man er optaget eller ej. Men jeg skal jo ikke kunne sige om det er lidt for avanceret for københavnere :) Så måske er den slags for moderne og højteknologisk til at dem fra KU kan hitte ud af det...

InshaAllah khayr

Må Allah lade dig få den plads du har ønsket og give dig succes med denne uddannelse og alt andet i dunya. Må Allah 'azza wa jal ligeledes lade enhver af os opnå succes i dunya og ikke mindst i akhira.

Was-salamu 'alaykum
Wa Allahu a'lam

Hujjat al-Islam Imam Abu Hamid Al-Ghazali rahimahullah: You possess only whatever will not be lost in a ship wreck.
Abu Muhammad
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Givet : 0 perle

Indlægby georg » fre jul 28, 2006 19:07

Hej Silence!

Det er næsten ikke til at bære at vente længere, det kan jeg godt forstå, specielt ikke, når man har gået og talt ned til dagen - og så fuser det bare ud.

Men der er sikkert ikke andet at gøre end at vente - medmindre du kan checke noget på nettet.

"Tålmodighed er en dyd," sagde konen, hun havde lige plantet et æbletræ, og nu satte hun sig ved træet for at vente på et æble at spise. :lol:

venlig hilsen georg
Brugeravatar
georg
Sølv Bruger

FÃ¥et : 0 perle

Indlægby Al-Marwah » lør jul 29, 2006 09:14

Assalamun Alaykum....

Se der kan du se :mrgreen:

Er glad på dine vegne kære... et stort TILLYKKE herfra... Insha'allah alting gå som du vil have.... :D

Silence skrev:Wasalam Melissa---Ejj ved i hvad, jeg var lidt for hurtigt til at skrive her... efter en time eller så noget, så modtog jeg alligevel et brev om at jeg er blevet optaget Alhamdulillah :) men det er bare min anden prioritet, så jeg ska stadig vente på svar om jeg er blevet optaget på mit første ønske..

Saif- Ja inshaAllah... hmm ved faktisk ikke om man kan tjekke det på ku.dk har ik styr på så noget.. men vil da lige prøve at se om man kan hehe.. og ik genere københavner, vi har en bedre accent end dem fra jylland :p

Georg- hehe ja seriøst havde bare ventet i lang tid på at få svar, men har alhamdulillah fået svar fra et sted, nu mangler jeg bare svar fra min første prioritet men nu må jeg se hva det bliver til inshaAllah...

hav det godt ... :)
Ihukom Allah gennem Dhikr (ihukommelse af Allah),Tasbîh (erklæring af Allah som fri for fejl og mangler),Takbîr (erklæring af Allah som den største),Tahmîd (erklæring af taknemmelighed til Allah) og Tahlîl (erklære at der er ingen anden gud end Allah). Du vil blive åndeligt opstemt og du vil nyde livet.
Brugeravatar
Al-Marwah
Guld Bruger

Givet : 1 perle

Indlægby MOoNLiGhT » lør jul 29, 2006 12:33

Aleykum al salaam :).

Jo, man kan også godt se på nettet, hvor man er optaget når det kommer til Københavns Universitet. Jeg ved dog ikke rigtig hvordan det foregår...men man kan godt :).

Hmmm, Silence...hvis du er optaget på 2. prioriteten, hvordan kan du så også vente på svar fra 1. prioriteten? Lyder lidt mærkeligt...
Men tillykke til dig! :). HÃ¥ber du kommer til at kunne lide studiet Inshallah :).
MOoNLiGhT

Indlægby Victorious » man okt 02, 2006 01:00

MOoNLiGhT skrev:Aleykum al salaam :).

Jo, man kan også godt se på nettet, hvor man er optaget når det kommer til Københavns Universitet. Jeg ved dog ikke rigtig hvordan det foregår...men man kan godt :).

Hmmm, Silence...hvis du er optaget på 2. prioriteten, hvordan kan du så også vente på svar fra 1. prioriteten? Lyder lidt mærkeligt...
Men tillykke til dig! :). HÃ¥ber du kommer til at kunne lide studiet Inshallah :).

Ja Moonlight har da fat i noget.. Hvis man er blevet optaget på 2 prioritet vil det så ikke sige man ikke er blvet optaget på 1 prioritet eller er jeg helt væk?? :|
"Vi har ikke blot ansvar for,hvad vi gør, men også for, hvad vi undlader at gøre"!

Alhamduillah for igår
Alhamduillah for idag
Inshallah imorgen
Brugeravatar
Victorious

Geografisk sted: København

Indlægby KnowingTheTruth » søn okt 08, 2006 22:31

Må jeg spørge hvad du er blevet optaget på på KU?
Brugeravatar
KnowingTheTruth

Tilbage til Uddannelse & job