Redaktør: Studiesiden Mods

Muslimaa skrev:har virkelig brug for hjælp
har siddet siden igår, men ikke rigtig fået lavet noget...
Den nysgerrige skrev:Muslimaa skrev:har virkelig brug for hjælp
har siddet siden igår, men ikke rigtig fået lavet noget...
Hvad har du brug for at få af vide?

Waiting4sun skrev:Hmm..
Problemformuleringen er jo normalt et centralt spørgsmål man ønsker besvaret med en opgave man laver.
Så hvis det er artiklen som er "opgaven" kan problemformuleringen fx. være:
- PÃ¥ baggrund af de aktuelle nyheder og debatter der fylder det meste af de danske medier generelt, hvad er hovedtemaerne i dansk politik?
Tre problemstillinger på stigende taksonmisk niveau, der kan bidrage til besvarelsen af problemformuleringen:
-Hvad er de vigtigste temaer politikere og journalister sætter på dagsordenen i Danmark?
-Hvilke andre emner kan forbindes med disse temaer og kun af den grund blive aktuelle?
-Har det altid været sådan i dansk politik eller er der sket en ændring, og hvornår fandt denne eventuelle vendepunkt sted?
Prøv at kigge på det søster og se om det kan hjælpe dig igang..

Waiting4sun skrev:
-Hvilke andre emner kan forbindes med disse temaer og kun af den grund blive aktuelle?
?[/b]
:

Muslimaa skrev:Waiting4sun skrev:
?[/b]
:
forstår ikke rigtigt det her spørgsmål søster - hva betyder aktuelle? altså det der gælder "nu og her" eller hva?
Waiting4sun skrev:
Her hentyder jeg bare til de i artiklen nævnte emner.. Afghanistan, sikkerhed osv.. kan ikke helt huske de andre..![]()
Men det er fordi Clemens Kjærsgaard mener at alle emner i verden kun er relevante i Danmark hvis de på en eller anden måde kan forbindes til de to hovedtemaer som er de faktisk interessante for danskere: Muslimer og Velfærd.
Så svaret på det her spørgsmål er de ting han selv har listet op i artiklen..

det får jeg brug for, da jeg går i hak når jeg skal fremlægge :S til tider.
| Religion og politik Forum: Politik og samfund Forfatter: Gæst Svar: 14 |
Af Kommunistisk Politik: Saddam Hussein myrdet af USA . Forum: Politik og samfund Forfatter: Anonymous Svar: 0 |
Propaganda! Dansk politik ændre kurs? Forum: Politik og samfund Forfatter: Labana Svar: 5 |
Interesser vi os for politik? Forum: Politik og samfund Forfatter: slettet1 Svar: 35 |
"Frygtens politik" (1), kl. 19.00 Dr2 Forum: Politik og samfund Forfatter: Basima Svar: 0 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst