Salaam
Er der nogen af jer, som har samfundsfag på A, som lige fortælle om sværhedsgraden og om det har været en glæde for jer, at have det på A-niveau?
Dernæst vil jeg høre om nogen har et par noter liggende fra B-niveau samfund?
Redaktør: Studiesiden Mods
Noor Al-Deen skrev:Salaam
Er der nogen af jer, som har samfundsfag på A, som lige fortælle om sværhedsgraden og om det har været en glæde for jer, at have det på A-niveau?
ccatt skrev:salem aleykum
Jag havde samfundsfag på A niveau, og kan klart anbefale det. Det man lære burde være almen viden for samtlige borgere her i dk. Jeg syntes helt klart du skal vælge det. Det er ikke svært som sådan, og utrolig nyttigt. Kan klart anbefales! -Og jeg brugte personligt ikke specielt meget tid på at læse i gymmnasiet, desvære, men jeg husker det også som om der var en del læsestof. Derudover kræver det at du følger lidt med i medierne omkring dig, der sker altid noget du kan bruge eller henvise til i en god diskussion. Det er en god måde at få den teori, du lærer, til at forstå sammenhænge, og bruge den i din hverdag.
Vælg det
wa salam
Heh...

Yessin skrev:Noor Al-Deen skrev:Salaam
Jeg har ikke valgt samfundsfag A, men har B-niveau super-guld-noter liggende.
PS: Skal nok lige finde dem, og uploade dem. - InshAllah
| Noter til Samfundsfag B Forum: Samfundsfag Forfatter: Muslimaa Svar: 1 |
Samfundsfag - opgave Forum: Samfundsfag Forfatter: katkota Svar: 2 |
samfundsfag? Forum: StudieSnak Forfatter: matti18 Svar: 9 |
Spørgsmål vedr. historie og samfundsfag Forum: Samfundsfag Forfatter: Araber Svar: 6 |
Samfundsfag, Soc. Demokratiet Forum: Samfundsfag Forfatter: Anonymous Svar: 0 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst