Fysik spr. om Klima og Energi

Biologi, fysik og kemi

Redaktør: Studiesiden Mods

Fysik spr. om Klima og Energi

Indlægby Muslimaa » fre dec 18, 2009 14:28

:D drop det
Senest rettet af Muslimaa man dec 21, 2009 16:36, rettet i alt 4 gange.
Ya Allah , forgive and guide my Umah...Amin thuma amin...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Tro: Sunni/Mâlikî
Køn: Hunkøn

Givet : 70 perler
FĂĄet : 18 perler

Re: Fysik spr. om Klima og Energi

Indlægby IAAI » fre dec 18, 2009 22:57

Salaam søster...

Ikke for at lyde grov, men du må selv gøre en indsats... De første 6 spørgsmål kan man google på under 10 min. Så det burde ikke være et problem, de næste to kan jeg desværre ikk sige noget til. :-)
It's All About Islam
IAAI

Tro: Sunni/HanafĂ®
Køn: Hankøn

Givet : 0 perle
FĂĄet : 0 perle

Indlægby Malaika » lør dec 19, 2009 13:23

IAAI skrev:Salaam søster...

Ikke for at lyde grov, men du må selv gøre en indsats... De første 6 spørgsmål kan man google på under 10 min. Så det burde ikke være et problem, de næste to kan jeg desværre ikk sige noget til. :-)

Jeg kan ikke være mere enig med dig IAAI og misforstå det ikke Muslimaa - hvis jeg husker rigtigt, så læste jeg at du går i 2g? Jeg vil mene, at du nærmest har opgivet og tror du har meget ringe selvtillid og ringe forventer til dig selv og hvad du kan. Jeg synes også, når man går i 2g, så er de spørgsmål du har skrevet, ikke så vanskelige og kan løses på nul komma fem. Du bliver nødt til at tage dig sammen og gøre en indsat som IAAI, også skriver. Jeg tror IKKE at du er dum eller ikke kan finde ud af det, men er nærmest er blevet afhængig af andre skal løse dine opgaver og hjælpe dig. Du bliver nødt til være meget mere selvstændig og bruge virkelig tid på dine lektier og forstå det. Det er jo heller ikke, fordi du er dårlig til dansk, så der ikke ingen problemer med forståelsen. Jeg har set og kender mennesker, som ikke er særlige intelligente, men pga. deres flittighed og deres hårdt arbejde og indsat, har fået gode karakter og klarer sig godt.

Undskyld, hvis min opfattelse af dig, er helt forkert. Men som sagt misforstå det IKKE, prøver bare at hjælpe.
Held og lykke med det. :)
Fred.
Malaika

Indlægby Muslimaa » søn dec 20, 2009 13:24

IAAI skrev:Salaam søster...

Wa alaikum al salam.. InshAllah...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Indlægby Muslimaa » søn dec 20, 2009 13:28

Malaika

Jeg kan ikke være mere enig med dig IAAI og misforstå det ikke Muslimaa - hvis jeg husker rigtigt, så læste jeg at du går i 2g? Jeg vil mene, at du nærmest har opgivet og tror du har meget ringe selvtillid og ringe forventer til dig selv og hvad du kan.

Ja jeg gĂĄr i 2g og nej jeg har ikke opgivet... Jeg tror bare ikke sĂĄ godt pĂĄ mig selv!

Jeg synes også, når man går i 2g, så er de spørgsmål du har skrevet, ikke så vanskelige og kan løses på nul komma fem. Du bliver nødt til at tage dig sammen og gøre en indsat som IAAI, også skriver. Jeg tror IKKE at du er dum eller ikke kan finde ud af det, men er nærmest er blevet afhængig af andre skal løse dine opgaver og hjælpe dig.

1. Nej, det er måske ikke så svære som jeg gør dem til!
2. Jeg tager mig sammen og gøre en indsat. og nej jeg er ikke afhængige , men lidt hjælp kan man godt søge om, hvis man synes nogle af spørgsmålene er svære!

Du bliver nødt til være meget mere selvstændig og bruge virkelig tid på dine lektier og forstå det. Det er jo heller ikke, fordi du er dårlig til dansk, så der ikke ingen problemer med forståelsen. Jeg har set og kender mennesker, som ikke er særlige intelligente, men pga. deres flittighed og deres hårdt arbejde og indsat, har fået gode karakter og klarer sig godt.

1. Jeg er selvstændig , jeg bruger meget tid på mine lektier! Og nej jeg er ikke dårlig , men nogle spørgsmåle er svære at forstå , selvom jeg snakker dansk så er jeg altså ikke perfekt. jeg er heller ikke født i Landet, ligesom så mange andre!

Undskyld, hvis min opfattelse af dig, er helt forkert. Men som sagt misforstå det IKKE, prøver bare at hjælpe.
Held og lykke med det. :)
[/quote]

ja noget af opfattelsen var forkert, men ellers noget af det rigtigt nok... nej misforstĂĄr ikke og jo tak...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Indlægby Nazar » søn dec 20, 2009 20:58

Muslimaa skrev:Al salam alaikum

Hvad betyder det, når der står ”25W” på en elektrisk pære?

skriv "25w?" pĂĄ www.google.dk

du må gerne stille spørgsmåle til google ..

sĂĄdan lidt "hvad betyder... (x)"
(x) <- det du skal spørge om. :?:
Nazar

Tro: Salafi

Givet : 4 perler
FĂĄet : 2 perler

Indlægby Muslimaa » man dec 21, 2009 16:37

Nazar skrev:
skriv "25w?" pĂĄ http://www.google.dk

du må gerne stille spørgsmåle til google ..

sĂĄdan lidt "hvad betyder... (x)"
(x) <- det du skal spørge om. :?:

Det ved jeg godt :-) men har været op til testen, får den tilbage i morgen.
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Lignende emner

Fysik, Tyngdekraft
Forum: Naturfag
Forfatter: Anonymous