Har nogen af jer været oppe i kemi før? hvis ja, har i nogen gode råd?
og hvordan udnyttede i jeres 24 minutters forberedelses tid?
Wa Salam

Redaktør: Studiesiden Mods

Medina skrev:jamen hvordan kan du det når du ikke ved hvad du vil trække??
altså du trækker et emne også efter 24 min skal du fremlægge det. hvordan skal jeg lave et powerpoint så?

Medina skrev:jamen hvordan kan du det når du ikke ved hvad du vil trække??
altså du trækker et emne også efter 24 min skal du fremlægge det. hvordan skal jeg lave et powerpoint så?

f.mariam skrev:Medina skrev:jamen hvordan kan du det når du ikke ved hvad du vil trække??
Salam søster.. det burde ikke være så svært at lave et ppt. Da jeg skulle op i fysik og samf(Til det to havde jeg også 24timer). lavde jeg også en ppt. Og jeg synes det er en god ide med sådan en.. fordi så behøver du ikke noget papir, du kan bruge ppt som støtte..

f.mariam skrev:Arhh jaa... jeg så det som 24timer istedet for 24min.. hehe der var vist en lille forskel..

Nightingale skrev:Jeg var oppe til kemi A eksamen her sidste mandag. (Hvad niveau har du?)
På forhånd havde jeg lagt mine noter (fra året) i orden, så de lå efter hvert emne.
Derefter havde jeg læst lidt om hvert emne i bogen, så jeg havde en anelse om hvor det stod og hvad det handlede om. Så kan man hurtigt finde nøgleordene i teksten.
De 24 min brugte jeg på:
Gennemgå forsøgsopstillingen og teksten dertil.
Gennemgå baggrundsteori for emnet.
Gennemgå forsøgsopstilling som en fremlæggelse.
Gik ind til eksamen.

Nightingale skrev:NOOOES, jeg er en dreng!
Held og lykke, den eksamen skal nok gå godt for dig!

| Fysik/Kemi disposition Forum: StudieSnak Forfatter: HMDNDM Svar: 6 |
Kemi Forum: Lektiehjælp Forfatter: Hoda Svar: 2 |
HF Skr. Dansk eksamen Forum: StudieSnak Forfatter: Mikaaeel Svar: 42 |
Dansk Eksamen (Gymnasium) Forum: StudieSnak Forfatter: Musa_aziz Svar: 8 |
Fysik eksamen Forum: Naturfag Forfatter: Mikaaeel Svar: 3 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst